• HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Ingen större mening med tråden, mer än att surra om sex, om annat och försöka undvika trasha andras trådar bara för att man är hmm över social och flummig till och från.

Man får såklart mumla sex hur mycket man vill, det är alltid uppskattat. Vill ha den i sexforumet, just för att en hel del intressanta människor är anonym, dumt att hindra dem från att surra och vara knäppa tänker jag just nu.

Så egen sprit medtages på fredagar och lördagar och tja alla andra jävla dagar också.

Vill ni bära blöjor och runka i dom så är det hel ok för mig, analt är inte sodomi oavsett vad andra må tänka om det, wet är inget man dör av, men garanterat att föredra med någon likasinnad, folk som tänder på att se sin partner i snibb-blöjor är inte pedofiler, just saying. Smisk är helt okej, låt vuxna göra och leva som de själva vill, så länge alla är nöjda och glada är jag också nöjd och glad. Vi någon bindas på kors och bli randad så låt dom. Vem är du att avgöra vad som är skönt och förlösande för någon annan? Drömmer

Lite allvar då! 

Tidelag håller jag mig gärna ifrån och skulle jag komma på någon med det så skulle jag helt ärligt ha ihjäl denne, samma sak med riktiga pedofiler då. Vissa saker tycker jag ett skott i pannan är bästa lösningen på. Billigt och kostar inte staten många kronor, de pengarna kan istället läggas på att ge barnet all den hjälp de kan tänkas behöva för att få ett så bra och värdig liv som möjligt! Tja djuren får man väl avliva om de är för skadade av övergreppet, alternativt laga om det går och hitta ett nytt bra hem där de får leva i ro och fred och bara vara djur och leva som dennes art bör göra, ungefär så.

Men bortsett från det där som drabbar oskyldiga så kan iaf jag bubbla om det mesta och finner jag inte något intressant så ger jag ju fan i att fånga just den tråden. Så prata om vad tusan ni vill eller behagar. jag ogillar regler och sociala normer och är både ambivalent och obstinat till min natur och älskar sjuk barock jävla humor och driver gärna med mig själv, du också, men seså välkommen Skål

Vill dessutom be anonyma Göran en ursäkt för mitt spinnande i hans tråd, det var stillöst, dock av ren tanklöshet, men inte mer rätt för det. Så jag ber verkligen om ursäkt för det där. {#emotions_dlg.flower}

En bild borde sätta pricken över i:et, skall se om jag finner någon...

Sist men inte minst!

Joo och kanske...

Mest för att jag tycker bilden är vacker då
    Canis meus id comedit
  • Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!
  • Anonym (okejdå)
    pälle241 skrev 2014-04-12 00:19:48 följande:
    Jag tyckte bara det var lite roligt att se om folk här ville medge att de porrsurfar just nu. Ser jag till mig själv är det rätt givet
    Varför skulle det vara intressant? Just nu, nej. Det är faktiskt fredag och det anser jag vara en porrsurf-fri dag.
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Jag tyckte bara det var lite roligt att se om folk här ville medge att de porrsurfar just nu. Ser jag till mig själv är det rätt givet
    Hur fan bär du dig åt då?
    Dubbla skärmar?
    Idiotiskt snabba byten mellan flikar så du knappt hinner blinka mellan?
  • J  a d e d
    Ja just det, medge. Är osäker på om det existerar i din begreppsvärld men inte alla människor behöver runka för att de läser om sex.
    Blir du kåt av tråden?
  • pälle241

Det funkar rätt bra att växla mellan flikar

Jag kan mycket väl tänka mig man inte måste runka för att läsa om sex. Jag tror inte heller jag påstått det
    Däremot ville jag veta om fler var här för att få någon sorts stimulans, tack vare er så har jag nu blivit upplyst om att två personer inte var det

• Maltemånsson
    J a d e d skrev 2014-04-12 00:27:44 följande:
    Ja just det, medge. Är osäker på om det existerar i din begreppsvärld men inte alla människor behöver runka för att de läser om sex.
    Blir du kåt av tråden?
    erm....ja, jag blir iaf kåt av att läsa och tänka på sex.
  • Anonym (okejdå)
    J a d e d skrev 2014-04-12 00:27:44 följande:
    Blir du kåt av tråden?
    Men gud! Vem skulle inte bli det? Den är ju full av krämpor, husdjur,LCHFrecept, musik, dikter och vardagsbekymmer.
    Det kan ju få vem som helst att ramla i golvet av kåtkonvulsioner och en liten porris på det och mysrester och bebissafter sprutar så det står härliga till {#emotions_dlg.flower}
  • J  a d e d
    Anonym (okejdå) skrev 2014-04-12 00:37:54 följande:
    Men gud! Vem skulle inte bli det? Den är ju full av krämpor, husdjur,LCHFrecept, musik, dikter och vardagsbekymmer.
    Det kan ju få vem som helst att ramla i golvet av kåtkonvulsioner och en liten porris på det och mysrester och bebissafter sprutar så det står härliga till {#emotions_dlg.flower}
    Ja men ahhh åhh mmmmm ohhhhh, kittlar i lilltån här bara jag tänker på spenatplättar ju Solig
  • HäckHäxan

Jag tyckte bara det var lite roligt att se om folk här ville medge att de porrsurfar just nu. Ser jag till mig själv är det rätt givet smile1.gif

Porrsurfar inte just nu. Men jag såg på bilder av en naken man nyss
  • Chocolatina

Är så extremt hångelsugen ikväll! Hur hade det blivit med alkohol i bilden?

Life happens, chocolate helps.
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!