Inlägg från: Chiquita89 |Visa alla inlägg
  • Chiquita89

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Nu tänkte jag bädda ner mig i den, så tomma sängen... och se lite film. Natti på er gott folk! Trevligt att fördriva lite tid härinneGlad

Fuck perfection, love yourself and don't give a fuck what people think.
  • Chiquita89

*Ensam* Kan inte sova...Obestämd

• Chiquita89
    Anonym (okejdå) skrev 2014-04-07 02:51:47 följande:
    Kan inte heller sova. Sjukt irriterande att veta att klockan snart kommer ringa och jag kommer vara en zombie hela dagen.
    Usch, finns inget mer stressande än det i princip. Är väldigt glad att jag inte har något jobb att gå till. Hoppas att du får somna snart. Är riktigt vidrigt att gå runt och vara svintrött hela dagen. Jag har lyckats göra riktigt virriga och pinsamma grejer när jag sovit extremt dåligt
  • Chiquita89
    Anonym (okejdå) skrev 2014-04-07 03:07:15 följande:
    Bara när du är trött? Jag gör pinsamma grejer i stort sett varje dag oavsett sömn.

åh jo, jag med, men blir ett extremfall då
  • Chiquita89
    HäckHäxan skrev 2014-04-07 15:34:16 följande:
    Måste bara informera alla om att jag just onanerat! Känns viktigt!

Det får mig osökt att tänka på mannen jag hade onani maraton med, undra vart han tog vägen? Drömmer
    Underbart Häxan!!

Men blir lite avis ändå...
    Make love, not war.
  • Chiquita89
    Knall skrev 2014-04-07 22:13:15 följande:
    Äckligaste tråden; "Får du plantera finnar på din partner?"

*Går och spyr*
    Say what?! Kan inte sluta förvånas över hur många äckliga trådar som skapas varje dag...
    Make love, not war.
  • Chiquita89
    gilmore skrev 2014-04-08 00:53:30 följande:
    Jag ska försöka göra det, imorgon är en ny dag. Tack och lov Solig

Nej jag gjorde det inte, jag hade tillräckligt med självbehärskning för att inte göra något jag hade ångrat så jag betedde mig bara jävligt töntigt inför mig själv. Men det gäller den personen ja.. Stupid.

Tack för allt det, jag behöver det. Ska äta lite choklad och titta Harry Potter Hjärta

Får jag göra dig sällskap? Kan komma förbi med Marabou Oreo?Oskyldig
    Make love, not war.
  • Chiquita89

Jag är sugen på Ben & Jerry-glass.... Deras reklam är farlig, om inte än livsfarlig såhär dags. 

Make love, not war.
  • Chiquita89
    gilmore skrev 2014-04-08 01:07:37 följande:
    Ja nu är du för långt bort! Kyss Nåja, jag har katten. Och Harry.
    Och min dumma hjärna som vägrar låta mig tänka på annat än hur förbannat jävla löjlig jag är gaaaaah.

Självklart, det finns plats hos mig! Jag kollar Fången från Azkaban nu och lär vara vaken till det är dags för nästa så skynda, skynda Solig

Jag kommer på stört! Fången av Azkaban råkar vara en av favoriternaSkrattande
    Make love, not war.
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!