Inlägg från: Chiquita89 |Visa alla inlägg
  • Chiquita89

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

HäckHäxan skrev 2014-04-06 01:12:00 följande:
    OJ, jag är ju serie nörd. Är så rastlös att jag sällan kan sitta still i soffan och se en hel film själv, med sällskap går det, då är jag lugnare.

Vilken genre är du ute efter?

OCH hej förresten, underbart att se dig  
    Haha samma här, fast är ganska dålig på att följa nya. Har precis upptäckt Breaking Bad och The Walking dead. Fråga mig inte hur många serier jag redan följer...  
    Jag kommer gärna och gör dig sällskap! Bättre filmsällskap än mig får du nog inte, vågar jag påståFlört
    Har du någon favoritskådis då?
    Fuck perfection, love yourself and don't give a fuck what people think.
  • Chiquita89
    HäckHäxan skrev 2014-04-06 01:13:33 följande:
    Inte ny, säsong 4.  

www.imdb.com/title/tt1429449/?ref_=nv_sr_1

Jag gillar den, mycket tjejsex hahaha eller sex överlag faktiskt.
    Oohh...den måste jag ju kolla in då! *Extremt nyfiken* Är den bättre än Sex & The City?
  • Chiquita89
    HäckHäxan skrev 2014-04-06 01:15:09 följande:
    Den franska ? www.imdb.com/title/tt1675434/ 1

Om det inte är samma film, så är denna absolut jävligt bra. Älskar den.
    Jag satt precis och tänkte på den!! En av de bästa filmer jag sett faktiskt. 
  • Chiquita89
    bastardized skrev 2014-04-06 01:18:35 följande:

Inte riktigt samma genre ;)

Men se den, verkligen värt besväret :)

Jag är öppen för allt och jag har ganska fria dagar, så ska genast se om jag hittar den nånstans, annars får jag väl ladda ner...Oskyldig
  • Chiquita89
    bastardized skrev 2014-04-06 01:23:27 följande:
    Jo men vi menade samma film, det var den jag tyckte så mycket om vilket även du gjorde ;)
    Jo, jag såg det nu. Ja, då har du väldigt bra smak i film får jag säga Flört
  • Chiquita89

Annars kan jag tipsa om Harsh Times och Training Day. Inte så mjuka, men ack så bra!
    Good Will Hunting var också längesen man såg.
    En gammal favorit, som jag funderar på att se inatt är When a man loves a woman. 

• Chiquita89
    bastardized skrev 2014-04-06 01:26:55 följande:

Detsamma ;)

Gillar filmer som inte följer gängse mönster. När jag började kika på den var jag anti då jag redan innan hade förutfattade meningar om Fransk film, men så fel jag hade och idag räknar jag den lätt som en av de filmer som har berört mig allra mest. 

Precis samma här. Var riktigt skeptisk innan jag skulle se filmen, men blev förvånad över hur bra jag tyckte att den var, den var inte seg någonstans. Brukar ha svårt för just franskan, men jag väntade mig inte att jag både skulle skratta gott OCH bli berörd på samma gång. 
  • Chiquita89
    bastardized skrev 2014-04-06 01:29:37 följande:

Tack snälla!

Och jag tipsar om en film som heter Sim Nombre, se den!

www.moviezine.se/film/sin-nombre

Den har jag hört talas om, men missat att se. Tror den finns på Netflix och det har ju jag. Tack för tipset!Glad
  • Chiquita89
    HäckHäxan skrev 2014-04-06 01:40:02 följande:
    Good Will Hunting är bra. Training day vet jag att jag sett men minns inte vad den handlar om
    Handlar om att Ethan Hawke är en nybakad polis inom narkotika och får Denzel Washington som kollega, som inte direkt är...ja, den mest laglydiga polisenFlört Han spårar ganska rejält under filmens gång. 
  • Chiquita89
    HäckHäxan skrev 2014-04-06 01:49:51 följande:
    Jaa det var den jag fick upp i skallen. Korrupt som fan den snuten! Vill minnas att han spelar bra i The hurricane och att den är bra den också.
    Denzel är en skådespelare jag fått upp ögonen för mer, i princip alla hans filmer är bra. Kan även tipsa om Flight, han spelar väldigt bra i denGlad
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!