Knall skrev 2014-04-19 21:34:29 följande:
Lekstugan var ett kapitel i sig när köparen kom med traktor och för korta gafflar samt vagn, bröt av en gren på ett av våra äppelträd, förstörde delar av gräsmattan, tappade lekstugan vid två tillfällen, fick hjälp av mannen under 3 timmar att forsla bort den från trädgården...
Nu sms' ar köparen och kräver hjälp med golvet i lekstugan eftersom det blivit knäckt samt lite pengar tillbaka...
I annonsen stod det att den såldes i befintligt skick och att köparen skulle ombesörja bortforsling av stugan. ..
Bara jävla larv! Golvet var fint innan de skulle köra iväg den, det trasades när han tappade stugan!!
*Irriterad*
Människor är så jäkla intressanta för hur olika de tänker!
Sjukt störigt att han klantar till det och sen ska ha betalt för sina egna misstag, men jag önskar ändå att jag hade kunnat vara en fluga på hans vägg så jag hade fattat hur han tänkte.
Den är ju såld - eventuellt avkall på pris får man ju göra innan man köper något...
Om det är någon tröst för dig så beställde jag ju ett uterum som de skulle bygga för typ två månader sedan, förarbetet skred snyggt på med stora traktorspår över hela gräsmattan - något som de skulle fixa inom 6 veckor... Sen kom jag hem en dag och såg fram emot att uterummet skulle stå färdigt, men då.... tatatadam - hade de lagt en terass istället. Nu får jag vänta ett halvår på beställningen av uterumsväggarna, och det är ju inte lönt för de att platta till trädgården heller. Kan ta en bild till dig imorgon så kan vi jämföra