• Fenina

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Smecker skrev 2014-04-19 20:30:12 följande:

Beror nog på vem du frågar
    Så klart. Svårt att tänka utanför lådan och förstå att det faktiskt skulle kunna vara ett problem. . 
    >> det är okej att tänka fel, så länge man tänker själv <<
  • Fenina
    Brunhilde skrev 2014-04-19 21:10:45 följande:
    På bussen i rusningstid, på badhuset, under vigselceremonin (om han råkar vara brudgummen), katederlös lärare (försöker komma på massor med saker där vissa hårdheter inte uppskattas) Oskyldig
    För egen del ser jag inga som helst problem med något av scenarierna du målar upp för mig... sitter nästan här och dagdrömmer mig bort lite Solig 
    Schna skrev 2014-04-19 21:11:25 följande:

När man försöker smita från avloppsrensning?
    Då är ju problemet snarare att han försöker smita

• Fenina
    Schna skrev 2014-04-19 21:19:16 följande:

Försöker smita?
    Ja...han har ju uppenbarligen inte insett sitt eget bästa Flört
  • Fenina
    Brunhilde skrev 2014-04-19 21:27:02 följande:
    Är det vaktmästaren ni talar om? *förvirrad*
    Alltså. Nu blir jag osäker. Jag pratar om hårda män. Hårda män i min närhet som försöker smita undan. Jag vet dock inte vad Schna pratar om, för hårda män får mig alltid att tappa fokus. Men jag hoppas att vi pratar om samma sak.
  • Fenina
    Knall skrev 2014-04-19 21:34:29 följande:

Lekstugan var ett kapitel i sig när köparen kom med traktor och för korta gafflar samt vagn, bröt av en gren på ett av våra äppelträd, förstörde delar av gräsmattan, tappade lekstugan vid två tillfällen, fick hjälp av mannen under 3 timmar att forsla bort den från trädgården...

Nu sms' ar köparen och kräver hjälp med golvet i lekstugan eftersom det blivit knäckt samt lite pengar tillbaka...
    I annonsen stod det att den såldes i befintligt skick och att köparen skulle ombesörja bortforsling av stugan. ..
    Bara jävla larv! Golvet var fint innan de skulle köra iväg den, det trasades när han tappade stugan!!

*Irriterad*
    Människor är så jäkla intressanta för hur olika de tänker!
    Sjukt störigt att han klantar till det och sen ska ha betalt för sina egna misstag, men jag önskar ändå att jag hade kunnat vara en fluga på hans vägg så jag hade fattat hur han tänkte. 
    Den är ju såld - eventuellt avkall på pris får man ju göra innan man köper något... 

Om det är någon tröst för dig så beställde jag ju ett uterum som de skulle bygga för typ två månader sedan, förarbetet skred snyggt på med stora traktorspår över hela gräsmattan - något som de skulle fixa inom 6 veckor... Sen kom jag hem en dag och såg fram emot att uterummet skulle stå färdigt, men då.... tatatadam - hade de lagt en terass istället. Nu får jag vänta ett halvår på beställningen av uterumsväggarna, och det är ju inte lönt för de att platta till trädgården heller. Kan ta en bild till dig imorgon så kan vi jämföra
  • Fenina
    Schna skrev 2014-04-19 21:44:24 följande:
    Jag pratar om hårda och brutala män som tvingar folk att rensa deras avlopp
    Får man något för det då?
  • Fenina
    Knall skrev 2014-04-19 21:50:33 följande:

Vi känner ju dock köparna "på håll" (mannens svågers föräldrar) och frun i huset är väldigt knepig så detta är något hon har fått för sig antagligen utan diskussion med mannen.. *Morrar*

Mäh!? Vad var orsaken till det?
    De hade förväxlat beställningar eller något sådant, det skulle dock inte kosta mig något extra(tro fan det!! ).

Hehe, kan det vara så att han kanske inte heller berättat ”hela” sanningen, utan tullat lite på hörnorna för husfridens skull? Jobbigt läge då man inte vill att något ska skära sig, men också vet att man har helt rätt.

1. Ödmjukt förklara 
    2. Dunka huvudet i väggen så tyst man kan för att det inte ska höras över telefonen och upprepa sin ödmjuka förklaring. 
  • Fenina

Yeah! 1 kg + efter helgen - GÖTT!!

• Fenina
    Brunhilde skrev 2014-04-21 08:51:18 följande:
    Jippie! Och allt på rätt ställe givetvis.
    Oh, jag glömde ju att önska mig det! En koncentrerad kiloklump på rumpan? Tungan ute 
    Schna skrev 2014-04-21 08:56:40 följande:

Det är alltid lika roligt {#emotions_dlg.flower}

Du skulle sköta dig utmärkt! Kyss Jag är långt från pedant och lite glömska går an, som sagt.
    Hehe påsk är åtminstone bättre än julen Solig Och det är betydligt roligare att ut och röra på sig i vårsolen än i januari slasket!
  • Fenina
    Brunhilde skrev 2014-04-21 09:01:48 följande:
    PÅ ena skinkan skulle vara snyggt!
    Jag satsar på att fästa det på min enda magruta.
    Hahahaha!
  • Fenina
    J a d e d skrev 2014-04-25 16:16:26 följande:
    Mindre prat, mer action. Solig

Ohhh. Ja tack!!
  • Fenina
    Anonym (kille(hetrokåt)) skrev 2014-04-25 19:29:47 följande:
    Why not ,come on show what you have girllll:):)
    Sjukt svårt att binda sig själv på det viset. För att inte tala om meningslöst. 
  • Fenina
    Schna skrev 2014-04-25 23:27:41 följande:

Jag äter gärna lite popcorn medan du försöker.. smile2.gifDrömmer
    Jag har redan gett upp tanken. Bjuder du eller?
  • Fenina
    Orcha skrev 2014-04-25 23:48:37 följande:
    Du får lite med rött på....
    Muhhahaaa
    Trevligt. Jag har ägglossning. 
    Schna skrev 2014-04-25 23:47:17 följande:

Ta för dig, har massor här! På golvet med.. smile8.gif
    Fan vilket trevligt humör alla är på då. Popcorn ska vara poppade, inte doppade i något rött eller ätas från golvet
  • Fenina
    Knall skrev 2014-04-26 00:18:47 följande:

Jag har fått gå i dotterns foppatofflor senaste dagarna... smile8.gif (Ja, jag har jävligt små fötter..)

Bidde tacos i alla fall.. Grabben hade med sig en kompis hem över natten..
    Två hormonstinna "pre-teens" till salu... Någon?? smile9.gif

Har även en något överförfriskad man som bedyrade sin kärlek till mig (ett hundratal gånger) innan han somnade tvärs över sängen.. med skjorta och strumpor på.

Nu ska jag be grabbarna att sänka tv'n igen för femtielfte gången...
    Oh, vilken storlek har du? Har också pyttesmå fötter. Finns sådana där inlägg som man kan köpa för att lägga i skon och bli lite längre. Om man vänder på sådana och karvar till de lite, så kan man stoppa de i tån på skon och så kan man använda skor från vuxenavdelningen utan att behöva specialbeställa på kuppen av att bli utblottad Solig

Kärleksförklaringar på fyllan är de bästa, du skulle passat på - fulla män är som papegojor, de säger precis vad man vill
  • Fenina
    Schna skrev 2014-04-26 10:24:20 följande:

Smart! Det måste jag tipsa mamsen om smile2.gif Stackarn har 34 i skor och sjukt svårt att hitta något utan fjärilar på..
    Har samma storlek! Funkar oftast att hitta vinterskor, men sommarskor eller finskor är ett hån. Vinterskor är ju lite kraftigare så de kan man snöra på. 
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!