• Fenina

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Förstår mig inte på män som flirtar genom att trycka ner en. 
    Det är sin sak med dominanta hanar, de kan man aldrig hitta för många av. Men de som i sin tur då dessutom ska försöka få en att beundra dem på bekostnad av att förminska en själv - när läget helt uppenbart är tvärtom. Ja, alltså de ger mig magont. Och förstör mitt humör. 

Gränsen mellan att vara sexigt tändande och att bara vara en slashas-drös är fan hårfin ibland. 

>> det är okej att tänka fel, så länge man tänker själv <<
  • Fenina
    Brunhilde skrev 2014-04-17 11:46:47 följande:
    Du menar män som memorerat "The Game" och tror stenhårt på att de funnit sanningen?
    Skrapa lite på ytan och du hittar en osäker liten pojke.

När är det någonsin tändande att utge sig för att vara något man inte är?
    Ja men precis, lite så!
    Det finns ju gott om män som kanske inte lyser av självkänsla men som bakom stängda dörrar har ett självförtroende gällande vad de klarar av där - och det kan vara tändande även om mannen rakt igenom inte är alfa. 

Men just det där när de egentligen känner sig låga och så ska de på att börja ta ifrån en saker man själv åstadkommit/behärskar/kan etc... Äsch, svårt att egentligen förklara, kanske just för att gränsen är så där tunn. Jag gillar ju det lite hårdare ”du kan inte komma undan och du ska göra som jag säger” kitet, men när det sjunker till den nivån att det som är positivt med mig bara inte kan få lov att vara positivt då blir jag avtänd! Som faen
  • Fenina

Fy vad gött det är med långhelg, kunna sacka runt i trädgården i mjukbyxor och lorta ner sig i fördärv utan att behöva bry sig ett skvatt om vad någon tycker. Ska nog ta mig tusan ta och blåsa några såpbubblor för att fira in våren också!

• Fenina
    Fjäril Vingad skrev 2014-04-19 12:26:04 följande:
    Här blir det snart ett besök till Kungsan och titta på körsbärsträden som blommar.
    Oh så fint det låter! Mitt har inte börjat blomma än *muttermutter*
  • Fenina
    Smecker skrev 2014-04-19 19:10:52 följande:

My point precisely. Och man kan genom aktiva handlingar förbättra sannolikheten att man finner den/blir funnen.
    Fast oftast finner man den när man inte letar... Eller så är det i alla fall för mig. 
    Och det är betydligt lättare att skydda sig mot den när man förväntar sig den, än när den bara överfaller en. Fast... jag gillar kärlek
  • Fenina

Vad är det för bil ni pratar om?

• Fenina
    Brunhilde skrev 2014-04-19 19:34:04 följande:
    Lite skräckblandad förtjusning över det hela
    Eller hur, och jag är väl sådär lite vrickad så att jag ibland kan föredra kärlek som gör lite ont, det får det liksom att kännas, och påminner en om att man lever
  • Fenina
    Anonym (Hopplös) skrev 2014-04-19 19:35:38 följande:
    Och appropå absolut inget så SAKNAR jag min välutrustade gifta älskare som liksom slunkit iväg när jag började ställa krav efter 1,5 år. Mitt livs bästa sex. På alla plan. Attans.
    Problemet med gifta älskare är just att de är så opålitliga.... Tungan ute
  • Fenina
    Smecker skrev 2014-04-19 20:12:15 följande:

Jag är hård, men.. umm.. nej vem försöker jag lura, jag är bara hård.
    Skulle det vara ett problem?
  • Fenina
    Knall skrev 2014-04-19 20:17:52 följande:
    Shoppat, fått lekstugan såld, grillat och bytt däck på barnens mammas bil..
    Kaffe och glass snart då..
    Glad Påsk!
    Meeen fuuu så hurtig du är! Här har jag sopat terassen och oljat in ett odlingskar. 

Glad påsk Hjärta
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!