• Knall

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

shivas skrev 2014-04-11 23:25:22 följande:
    Haha smile2.gif

I och för sig har jag inte rökt på ett tag nu. Någon månad. Vi kan skylla på det.
    Ååååh! Duktigt!!! Du förtjänar ett ligg!
  • Knall
    shivas skrev 2014-04-11 23:28:50 följande:
    Lite så man får åla ur sängen sen om man nu måste upp och göra något. Finns inget värre än att ligga där totalt död för att strax innan man somnar märkta att man måååste upp och kissa. smile2.gif
    Nej, fy fan.. Det händer JÄMT! Tror att det är någon mental grej hos mig.. Jag MÅSTE kissa innan jag sover..
  • Knall
    Anonym (okejdå) skrev 2014-04-11 23:29:05 följande:
    True dat, men du får kräva dubbelt upp imorgon och låta honom nusa och hämta krafter till vad som komma skall. :-*
    Hmmmm... I like the way you think!! Evil mastermind!
  • Knall
    shivas skrev 2014-04-11 23:30:49 följande:
    Tack!! smile2.gif Fast jag är nog fortfarande rökare i själen när jag först läste att jag förtjänar en cigg istället för ett ligg. smile2.gif
    Hahaha! Det har ju bara gått en månad så..
  • Knall
    Anonym (okejdå) skrev 2014-04-11 23:31:40 följande:
    *snusa*! Nusa vore bara perverst! smile8.gif
  • Knall
    shivas skrev 2014-04-11 23:48:10 följande:
    You and me both. Men de tillfällen man är så slutkörd att varenda muskel bara vibrerar och man halvt badar i svett... då är det rätt skönt att kroppen verkar skita fullständigt i kissblåsan. smile2.gif
    Amen to that! Fast de tillfällena är få..
  • Knall
    Anonym (okejdå) skrev 2014-04-12 00:37:54 följande:
    Men gud! Vem skulle inte bli det? Den är ju full av krämpor, husdjur,LCHFrecept, musik, dikter och vardagsbekymmer.
    Det kan ju få vem som helst att ramla i golvet av kåtkonvulsioner och en liten porris på det och mysrester och bebissafter sprutar så det står härliga till {#emotions_dlg.flower}
    Menar du att det inte rinner till för dig att höra om när knoppar brister??
  • Knall
    shivas skrev 2014-04-12 00:57:10 följande:
    Herrejösses. Nu blev min hjärna för snuskig för familjeliv. smile2.gif
    Eeeeh... Det har min alltid varit.. *Tittar igenom högen med varningar i inboxen*

• Knall
    pälle241 skrev 2014-04-12 01:26:56 följande:
    Hur snuskig behöver man vara för att få en varning här ? smile1.gif
    Det räcker med ett nip slip..
  • Knall
    Anonym (cem) skrev 2014-04-12 09:12:53 följande:

Här har jag haft en femkilos klump hängandes i tuttarna större delen av natten! Tur att jag inte Ska jobba idag utan kan ta det soft och förberedda inför kvällens middag!
    Stor grabb! Och skitsöt! Snart kan vi nog fixa en dejt! Börjar redan känna mig bättre så är nog frisk snart!
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!