Sex och dravel tråden, hämningslöst!
Då kanske jag ska slut skriva här, men just nu händer det inte så mycket mer än att jag ammar och väntAr På att Lilleman ska bajs!
Dock ser det ljust ut på sexfronten, kanske kan ha Sex i påsk.
Mitt jävla öga vägrar sluta rinna.
Ibland kan jag känna att saker verkligen knasar i mitt liv. Nacken och axeln och citodonen som inte tar bort skiten, har aldrig hänt innan på 10 år att den inte ta bort det. Får mig då att fundera på om de är nått annat, typ muskelinflammation eller nått.
Ögat, förbannade ögat, kan de vara ögoninflammation, har aldrig haft det så jag har inte en susning, tror dock de var samma skit för ett tag sen men gick tillbaka. Tycker ju ren logiskt att om det vore allergin så borde bägge ögonen reagera, men vad vet jag
Så har jag tid till dietisten imorgon kl 10, och jag kommer inte ihåg varför jag ville dit från första början
Barnledig helg dessutom, kommer inte kunna gå till VC med öga och resten utan att ställa in dietisk tiden som jag redan fått ställa in två gånger innan *suck* Men inte heller har jag lust att spendera en helg till med att ha för jävla ont, med rinnande öga liggandes på min soffa typ.
Så vad fan skall jag göra, undra om man ens får en fjärde tid när man ställer in en tredje gång. Det är för mycket nu!
Man kan ju tycka att när jag har mannen hemma, sjuk, men ändock, så kunde vi ju passa på att sexa lite? Visst! Visst?
Barnfritt och allt..
Men näääää.. Istället slocknar båda som två klubbade sälar och sover fram tills nu....
*Idioti*
Hela dagen igår och idag är en enda stor fml känsla. Om någon undrade, förmodligen inte.
Jag behöver kompisar..
Jag försöker spana runt i lite seriösare trådar och möjligen engagera mig i. Men allvarligt jag tycker de är så jäkla ointressanta.
Jag måtte vara störd som mer eller mindre enbart finner trådarna i sexforumet intressanta!!