• Knall

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Anonym (cem) skrev 2014-04-10 09:03:51 följande:

Då kanske jag ska slut skriva här, men just nu händer det inte så mycket mer än att jag ammar och väntAr På att Lilleman ska bajs!

Dock ser det ljust ut på sexfronten, kanske kan ha Sex i påsk.
    De goda sexvindarna blåser till din favör!
  • Knall
    HäckHäxan skrev 2014-04-10 09:34:09 följande:

Mitt jävla öga vägrar sluta rinna.

Ibland kan jag känna att saker verkligen knasar i mitt liv. Nacken och axeln och citodonen som inte tar bort skiten, har aldrig hänt innan på 10 år att den inte ta bort det. Får mig då att fundera på om de är nått annat, typ muskelinflammation eller nått.

Ögat, förbannade ögat, kan de vara ögoninflammation, har aldrig haft det så jag har inte en susning, tror dock de var samma skit för ett tag sen men gick tillbaka. Tycker ju ren logiskt att om det vore allergin så borde bägge ögonen reagera, men vad vet jag Obestämd

Så har jag tid till dietisten imorgon kl 10, och jag kommer inte ihåg varför jag ville dit från första början Tyst 
    Barnledig helg dessutom, kommer inte kunna gå till VC med öga och resten utan att ställa in dietisk tiden som jag redan fått ställa in två gånger innan *suck* Men inte heller har jag lust att spendera en helg till med att ha för jävla ont, med rinnande öga liggandes på min soffa typ.

Så vad fan skall jag göra, undra om man ens får en fjärde tid när man ställer in en tredje gång. Det är för mycket nu! 

Canis meus id comedit
    Du får ställa in dietisttiden och gå till vc istället.

Då känner du åtminstone att du gjort något genom att kolla upp axel/skuldra, öga och recept.

Kan man inte så kan man inte, man tar det man har ork till för stunden.

Jag har äntligen fått tid hos vc! Yeey! 13.45 ska jag dit! *Undviker glädjeskutt då revbenen ömmar*

Har en sjuk gubbe bredvid mig å....
  • Knall

Man kan ju tycka att när jag har mannen hemma, sjuk, men ändock, så kunde vi ju passa på att sexa lite? Visst! Visst?

Barnfritt och allt..

Men näääää.. Istället slocknar båda som två klubbade sälar och sover fram tills nu....

*Idioti*

• Knall
    Fjäril Vingad skrev 2014-04-10 12:48:30 följande:
    Ni får ta igen det när ni är friska. smile5.gif
    Vafan?!! Neeeeej???!!! Det kommer ju ta mig fan evigheter!!!
  • Knall
    Fjäril Vingad skrev 2014-04-10 13:00:28 följande:
    Ey! Don´t kill the messenger! smile5.gif

På honom ikväll då! Drömmer
    Att föreslå sexväntan är att gå för långt, kompis... Det är en hädelse!

Meeeeen!!!! Då måste vi vänta till MINST 22.30 så ungarna verkligen sover!
  • Knall
    gilmore skrev 2014-04-10 13:05:38 följande:

Hela dagen igår och idag är en enda stor fml känsla. Om någon undrade, förmodligen inte.
    Jag behöver kompisar..

Ey!!? Kåmpisch? *Räcker över en R&C*

• Knall
    Fjäril Vingad skrev 2014-04-10 13:33:56 följande:
    Förlåt vännen, jag vet verkligen inte vad som flög i mig som föreslog nåt så dumt! SkämsTyst

Kan du förlåta mig?! KyssHjärtaNalle
    *Muttrar*

'Kej rå!

Har varit på vc nu, hostmedicin på recept, nasonex och vila rekommenderat..
  • Knall
    gilmore skrev 2014-04-10 13:30:17 följande:
    Knall skrev 2014-04-10 13:24:24 följande:Ey!!? Kåmpisch? *Räcker över en R&C*

Men ni är ju såååååå låååååångt booooort GråterGråter
    Nä! Du är!! Kom hit!! *Lockar med netflix, mörk choklad och vin*
  • Knall
    Anonym (cem) skrev 2014-04-10 15:06:59 följande:

Hoppas det!
    Knall skrev 2014-04-10 12:47:50 följande:Man kan ju tycka att när jag har mannen hemma, sjuk, men ändock, så kunde vi ju passa på att sexa lite? Visst! Visst?

Barnfritt och allt..

Men näääää.. Istället slocknar båda som två klubbade sälar och sover fram tills nu....

*Idioti*

Fast nu är ni riktigt pigga för lite maratonsex smile5.gif
    Hmm.. *Tittar på klockan* En timme till ungarna ska hämtas...
  • Knall
    HäckHäxan skrev 2014-04-10 15:50:14 följande:

Jag försöker spana runt i lite seriösare trådar och möjligen engagera mig i. Men allvarligt jag tycker de är så jäkla ointressanta.

Jag måtte vara störd som mer eller mindre enbart finner trådarna i sexforumet intressanta!! Tyst Rynkar på näsan Död

Canis meus id comedit
    Har också försökt.. Halkar alltid tillbaka hit..
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!