• HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Ingen större mening med tråden, mer än att surra om sex, om annat och försöka undvika trasha andras trådar bara för att man är hmm över social och flummig till och från.

Man får såklart mumla sex hur mycket man vill, det är alltid uppskattat. Vill ha den i sexforumet, just för att en hel del intressanta människor är anonym, dumt att hindra dem från att surra och vara knäppa tänker jag just nu.

Så egen sprit medtages på fredagar och lördagar och tja alla andra jävla dagar också.

Vill ni bära blöjor och runka i dom så är det hel ok för mig, analt är inte sodomi oavsett vad andra må tänka om det, wet är inget man dör av, men garanterat att föredra med någon likasinnad, folk som tänder på att se sin partner i snibb-blöjor är inte pedofiler, just saying. Smisk är helt okej, låt vuxna göra och leva som de själva vill, så länge alla är nöjda och glada är jag också nöjd och glad. Vi någon bindas på kors och bli randad så låt dom. Vem är du att avgöra vad som är skönt och förlösande för någon annan? Drömmer

Lite allvar då! 

Tidelag håller jag mig gärna ifrån och skulle jag komma på någon med det så skulle jag helt ärligt ha ihjäl denne, samma sak med riktiga pedofiler då. Vissa saker tycker jag ett skott i pannan är bästa lösningen på. Billigt och kostar inte staten många kronor, de pengarna kan istället läggas på att ge barnet all den hjälp de kan tänkas behöva för att få ett så bra och värdig liv som möjligt! Tja djuren får man väl avliva om de är för skadade av övergreppet, alternativt laga om det går och hitta ett nytt bra hem där de får leva i ro och fred och bara vara djur och leva som dennes art bör göra, ungefär så.

Men bortsett från det där som drabbar oskyldiga så kan iaf jag bubbla om det mesta och finner jag inte något intressant så ger jag ju fan i att fånga just den tråden. Så prata om vad tusan ni vill eller behagar. jag ogillar regler och sociala normer och är både ambivalent och obstinat till min natur och älskar sjuk barock jävla humor och driver gärna med mig själv, du också, men seså välkommen Skål

Vill dessutom be anonyma Göran en ursäkt för mitt spinnande i hans tråd, det var stillöst, dock av ren tanklöshet, men inte mer rätt för det. Så jag ber verkligen om ursäkt för det där. {#emotions_dlg.flower}

En bild borde sätta pricken över i:et, skall se om jag finner någon...

Sist men inte minst!

Joo och kanske...

Mest för att jag tycker bilden är vacker då
    Canis meus id comedit
  • Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!
  • Fjäril Vingad

Luften gick ur mig efter att ha matat avkomman...

Nu tänker jag inte lyfta rumpan ur soffan på minst 10 minuter...!

• Knall

Hittade just en jäääääättefin klänning på nätet.. Tittade på priset..  *Forstätter leta*Skrikandes

Some cause happiness wherever they go; others whenever they go.
  • Knall
    Fjäril Vingad skrev 2014-04-09 18:35:00 följande:
    Luften gick ur mig efter att ha matat avkomman...

Nu tänker jag inte lyfta rumpan ur soffan på minst 10 minuter...!
    Wow! 10 minuter? Fy fan så jävla lat!!!!  Skrikandes
  • Anonym (RÄDD)
    HäckHäxan skrev 2014-04-09 18:08:44 följande:
    Du får kasta ut brudarna i solen och se om de brinner upp eller börjar glittra, så vet du om de är vampyrer, nå iaf om de inte redan tömt dig och du är död, men då är jag säker på att du noterade att de var vampyrer under tiden

Ja bästa fittorna, ajjemen. Män skall vara vaxade överallt, annars kan de kvitta. Tänker inte rövknulla en man med hår där bak liksom Tyst Nej för håriga bröst och armhålor på män. En man är ingen riktig man fören han är hårlös och len som fan" Minsta stubb och jag tänker inte röra karln fören han är len igen, möjligen kan han få en puss på kinden liksom!
    Hmm
    Provokativt inlägg alt från dit hjärta.
    Som man tycker jag att mus/rumpa och armhålan skall vara rakad.
    Benen är oftast väldigt olika på damen.
    En del är som stållull och andra bara små skönt fjunig.
    Men är du helt seriöst ang männen, skall dessa var arakade enl ditt inlägg ?
    Är allvarlig i detta inlägg .
  • HäckHäxan
    Knall skrev 2014-04-09 18:33:35 följande:
    Kan du skicka över? *Trött och lat*

Mannen och barnen ska käka McD efter scouterna.. Jag bad honom köpa en sallad åt mig från Ica Nära...
    *skickar direkt*

Var rätt gött också får jag säga. Men zucchinipastan med ostsås med bacon i OMG sjukt jävla gott asså!

Nu pajjade jag ju min lchf med frukosten i morse, men kände att jag behöver ju inte kasta i mig mer skit. Mini käkar dock spagetti, sista spagettin. Vi äter inte pasta särskilt ofta hahaha tror de var kompisen som köpte denna en gång när vi skulle äta pasta carbonara. (stavas?)

Åhh scouterna Hjärta Tror jag får leta upp mina pärmar och papper och ta fram min hårt in bankade naturnissefostran och sprida kunskap till avkomman. Satt just och funderade på att göra en klocka, med stor och liten visare i nån hårdpapp/ kartong och leka klockan med henne. Nu när en a-lagare ändå köpt en armbandsklocka med snötvit på liksom.
    Canis meus id comedit
  • Knall
    HäckHäxan skrev 2014-04-09 18:42:50 följande:
    *skickar direkt*

Var rätt gött också får jag säga. Men zucchinipastan med ostsås med bacon i OMG sjukt jävla gott asså!

Nu pajjade jag ju min lchf med frukosten i morse, men kände att jag behöver ju inte kasta i mig mer skit. Mini käkar dock spagetti, sista spagettin. Vi äter inte pasta särskilt ofta hahaha tror de var kompisen som köpte denna en gång när vi skulle äta pasta carbonara. (stavas?)

Åhh scouterna Hjärta Tror jag får leta upp mina pärmar och papper och ta fram min hårt in bankade naturnissefostran och sprida kunskap till avkomman. Satt just och funderade på att göra en klocka, med stor och liten visare i nån hårdpapp/ kartong och leka klockan med henne. Nu när en a-lagare ändå köpt en armbandsklocka med snötvit på liksom.
    Gulle!!

Åh!! Det lät gott!! Sjukt gott! Recept?

Äh.. Nya tag... Jag har bara hållit på ett par dagar.. Märker dock redan lite skillnad i kläderna..Obestämd

Mannen är ledare.. Han har lika kul som barnen.. Jag menar.. De får elda, tälja, bygga och ha sig..
  • HäckHäxan
    Knall skrev 2014-04-09 17:57:23 följande:
    Letar klänningar inför bröllop i slutet av maj.. Tänkte mig något i chiffong, A-linjeformad och i någon grön, turkos eller lila nyans...
    Någon sida som rekommenderas?
    Backar lååångt*

Det där var alldeles för girlstuff för mig, noll jävla koll. A linjer chiffong rena kinesiskan!

Äger typ min gamla balklänning, en klänning jag köpte för 4 år sen när mamma fyllde 50, fan de är nog bara två, fick för mig det var fler men nä de är nog bara dom. Hade lite åtsittande fodral.klänningar men bestämde mig för att jag var alldeles för tjock för såna och slängde eller gav bort dem. Fast jag saknar absolut en av dem, så jäkla skön att ha på sig, men när jag insåg att den precis täckte baken så slutade jag använda den bland folk eller iaf utan något vettigt under, framifrån satt den dock fint, jävla rövjävel
    Canis meus id comedit
  • SAD
    Knall skrev 2014-04-09 18:37:22 följande:

Hittade just en jäääääättefin klänning på nätet.. Tittade på priset..  *Forstätter leta*Skrikandes

Brukar vara så :-/
  • Chiquita89
    HäckHäxan skrev 2014-04-09 18:28:53 följande:
    Köttfärssås och zucchini"pasta"
    LCHF? Glad
    Make love, not war.
  • Anonym (RÄDD)
    HäckHäxan skrev 2014-04-09 18:46:52 följande:
    Backar lååångt*

Det där var alldeles för girlstuff för mig, noll jävla koll. A linjer chiffong rena kinesiskan!

Äger typ min gamla balklänning, en klänning jag köpte för 4 år sen när mamma fyllde 50, fan de är nog bara två, fick för mig det var fler men nä de är nog bara dom. Hade lite åtsittande fodral.klänningar men bestämde mig för att jag var alldeles för tjock för såna och slängde eller gav bort dem. Fast jag saknar absolut en av dem, så jäkla skön att ha på sig, men när jag insåg att den precis täckte baken så slutade jag använda den bland folk eller iaf utan något vettigt under, framifrån satt den dock fint, jävla rövjävel
    Baksidan kan vara din fördel . Glad
    Se inte livet så bakom.....
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!