Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Anonym (Claudia) skrev 2014-03-14 20:47:33 följande:
    Försöker locka mannen till sängkammaren men det är tvärnit.. Vad gör man då tycker du?
    OM våldtäkt är uteslutet så skulle jag satsat på onani. Om våldtäkt inte var uteslutet så skulle jag satsat på det.

Onani precis så nära du bara kan komma honom, samma rum eller ja nått sånt.

Kan dock inte säga att de kommer funka. Har inte testat. Är så van vid att ha högre sexlust än de män jag bott ihop med så jag brukade helt sonika hoppa in i duschen och onanera vid minst tillstymmelse till att de inte kommer bli något den dagen typ så.
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Anonym (Grottis) skrev 2014-03-14 20:56:08 följande:
    Gör slut gå vidare och skaffa dig en Kåtbock!Tungan ute
    Skål
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    An0nym oo skrev 2014-03-14 22:21:45 följande:

hahahaha fast den sista var mest bara asrolig, kan inte slut fnissa känner jag
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    gilmore skrev 2014-03-14 22:51:59 följande:
    Mkej måste bara ta med en oförarglig liten bild..

(Jag saknar en kåt-smiley här, vill ha en snigelemoji som på telefonen!)
    Wow läcker som tusan.

hahaha snigel hahahahha
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan

Seriöst fredag och jag har huvudvärk och den ger sig inte Skrikandes Så jävla typiskt, förra barnlediga helgen så ville jag verkligen vara hemma och tänka och bara vara. Det ville jag inte denna helgen, men mitt huvud har en helt annan åsikt! *suck*

Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Maltemånsson skrev 2014-03-14 23:42:09 följande:
    Häxis - 5 till mig!!!!
    5-5 då
    Vad vi kan

kommer bli en nr 6 här innan jag kan somna sen, huvudvärken lär inte försvinna av sig själv så jag får hjälpa den då!
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Maltemånsson skrev 2014-03-15 00:06:45 följande:
    jag oxå - är på cam4cam ;)

ett tejält knull hjälper mot huvudvärk sägs det.
    Ja om man ids ta sig till knullet, absolut. Men det gör jag inte, tänker fan gå igenom kastvindar och regn bara för att knulla, hell no!

Annars håller jag med, knulla brukar bota huvudvärk iaf tillfälligt om inget annat
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan

Livet är märkligt och ganska awsome. Ödet har sina lustiga krumbukter. God natt på er sussa gott kramar och klappar till alla bakdelar.

Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Elin242 skrev 2014-03-15 09:47:02 följande:
    Hej Häxan!

Din tråd har fått sig ett uppsving vill jag lova! Är du nöjd med innehållet, eller är det för lite dravel? 

Har du hört något från stackars Göran med den trashade tråden? Han verkar lysa med sin frånvaro, men kanske är han här hos dig i denna tråd men undercover?

Hoppas att det kommer in några nya fina bilder på rumpor i den här tråden strax, det hade ju varit superkräm!

God dag sköna Elin. Allt väl med dig hoppas jag?

Ja den spann iväg tråden, riktigt roligt är absolut nöj med innehållet dravel och annat. Mycket bättre än att trasha trådar för andra.

Inte sett till Göran. Hoppas dock han sett ursäkten här eller i sin tråd så han vet att vi iaf är ledsna över att ha trashat hans tråd och erkänt att vi var klantiga. Han var så rolig och det var så lätt att bara dras med i den glada stämningen.

Ja rumpor är alltid av godo. har postas två till en man och en kvinna mer rumpor åt folket!!! Hejja hejja friskt humör rumpor våra dagar gör.
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Anonym (Claudia) skrev 2014-03-15 11:01:51 följande:
    Vad härligt att jag inte är ensam. Annars verkar det som att normen är att männen ska vilja jämt, men så är det inte hos oss i alla fall. Han kan tycka att jag är lite för mycket ibland.

Blev någon variant av utpressning. "Antingen sätter du på mig ikväll eller så går jag ut och skaffar mig annat.". Funkade.

Normer är dumma. De mer eller mindre nöts in i män att de skall vara swxmaskiner och vilja jämt och kvinnor skall vara lite svåra och säga bh ibland fast de vill osv. Helt stört. Sex och lust är naturligt oavsett kön. Olika nivå har man bara helt enkelt oavsett kön. Att lära tjejer och killar att de skall/bör vara på ett visst sätt skapar bara ångest/skam hos bägge parter. Tragiskt är det!!! Är van vid att vara för mycket jag och det är liksom okej. Detta är ju den jag är någon annan är den som den är.

Hahaha vilken utpressning. Tur jag inte är din man för jag hade skrattat och sagt varsågod härligt att det gick vägen iaf.
    Canis meus id comedit
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!