Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Nitor skrev 2014-03-14 01:52:01 följande:
    Det är också ett bra sätt att förmedla sina tankar

För mig är det den enda vägen jag kommit på som fungerar. Annars är jag hetsig hamnar direkt i försvar, blir så jävla arg och har inga problem att gå bärsärk. Så backa långt innan tålamodet tryter och min usla impulskontroll verkligen är utom all kontroll är det bästa sättet jag kommit på ännu.

Är dock lugnare nu och så länge det är barn i närheten så kommer jag fortsätta vara lugn. Men explodera kommer jag och ju mer jag fått hålla det inne desto mer Hiroshima blir det. Men som sagt lugnare idag än innan.
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    shivas skrev 2014-03-14 01:55:23 följande:
    Den vart ju inte så liten. 

Varken rumpan eller bilden. 

Tack Grottis!

Duger det som betalning?

Oh yeah!!! Duger absolut
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    shivas skrev 2014-03-14 01:59:46 följande:
    Haha! Jamen smygknulla i närheten av någon annan och hoppas på napp går ju minst lika bra. Klart dom inte fått några men för livet.

Haha smyga. Nej nej här drogs det ner byxor och börjades suga bara sådär!! Knappast smygande. Men jag resonerade som så att kille två hade ju redan varit med mig och kille ett så det vore märkligt om han inte hade hängt på nästa gång också.

Nåja nu är jag minsann vuxen typ och allt det där....
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    shivas skrev 2014-03-14 01:59:46 följande:
    Haha! Jamen smygknulla i närheten av någon annan och hoppas på napp går ju minst lika bra. Klart dom inte fått några men för livet.

Haha smyga. Nej nej här drogs det ner byxor och börjades suga bara sådär!! Knappast smygande. Men jag resonerade som så att kille två hade ju redan varit med mig och kille ett så det vore märkligt om han inte hade hängt på nästa gång också.

Nåja nu är jag minsann vuxen typ och allt det där....
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Anonym (Grottis) skrev 2014-03-14 01:54:29 följande:
    Har du provat både nya och gamla appen?

Annars har jag inte en susning faktiskt.

La ner appen letar upp FL på Google och kör via mobilsajten.
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Nitor skrev 2014-03-14 02:02:30 följande:
    Låter tryggt  

Haha fast alltså även på den tiden så berörde inte främlingar mig nått nämnvärt. Mitt sätt att hitta en fungerande kommunikation kom för att de jag brydde mig om eller älskade också var de som fick ta en del skit och det var ju dom jag brydde mig om och inte ville såra.

Men tro mig jag lyckas än idag för några veckor sen lyckades jag inom loppet av två och en halv timme ryka ihop med två av fyra familjemedlemmar via telefonen. Första samtalet avbröt jag med att vräka ur mig något och lägga på. Den andra så började samtalspartnern gråta och vi bröt samtalet därför. Så visst tusan kan jag klanta till det ännu. :-/

Tur min familj älskar mig och jag dem. <3
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    shivas skrev 2014-03-14 02:10:20 följande:
    Härligt! 

Tycker dock att det är högst vuxet att njuta av sådant. Och skulle nog vara hett att se också.

Nå jag var vuxen typ 22 iaf sen har jag levt i två relationer efter det där och sen vips var jag gravid och singel och sen singel mamma och tja här är jag nu då alltid mamma och absolut fortfarande singel. Lyckades dock ordna till en sån grej i december med en kk och en kompis. Fast där var det kk:ns ide eller kanske bägges egentligen den enda som var milt förvirrad en en sväng var kompisen och kanske alla andra på festen också som ni kanske undrade lite varför jag hoppade runt och hånglade med två olika män lite här och var men va fan. Det var en rolig natt och jag var sjukt trött när jag ringde taxi kl 09 och sov jävligt gött hemma sen.
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    shivas skrev 2014-03-14 02:07:21 följande:
    Tack det var snällt av dig.

Men nu var det där avgift till HäckHäxan för att deltaga i tråden.

Du får förlåta honom eller nått. Han är uppenbart mindre bemedlad. Tror det slog slint någonstans i herr hedenhös när de reste från forntiden till nutiden i julas!

Jag uppskattar din medlemsavgift enormt <3
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan

Jag önskar god natt. Tack för denna stund. Skall sova några timmar och drömma om fingerfärdighet och fontänorgasmer <3 <3 <3 hade vart ljuvligt att ha det som min verklighet igen *drömmer mig bort*

Sov gott folk

Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    shivas skrev 2014-03-14 02:22:57 följande:
    Det är precis så en skön kväll ska vara.

Vi hade skitkul. Var ju några andra som sov över och de missade inte hur kul vi hade haha tur man umgås med ett skönt gäng störda människor. nu är ju kk:n dumpad typ strax efter men va fan det var roligt så länge det varade.
    Canis meus id comedit
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!