Sex och dravel tråden, hämningslöst!
God morgon!
Dags att börja denna nya vecka med lite frukost, kaffe på sängen har jag redan fått
God morgon!
Dags att börja denna nya vecka med lite frukost, kaffe på sängen har jag redan fått
När man återigen inser att man inte är så värst ung längre.... Varit på fest och åker hemåt vid halv elva. Och t-banan är fylld av ungdomar som är på väg UT!
Igår flyttade min älskade gamla tävlingshäst :'-( jag grät hela dagen och i natt ploppade Lillemans första tand upp!!! Jihaa Hur pigg tror ni att jag är idag och framförallt hur snygg är jag idag må ni tro?
Nä dags att handla presenter idag och gå på kalas!
Snart så flyttar vi som jag har längtat till våran egna lilla stuga mitt ute i skogen
Hej
Äntligen har vi flyttat och fått internet hit till Urskogen :)
Här leker livet, själv har jag varit lite sjuk och därför tagit ett litet tävlingspaus och bara jobbat lite dvs bara 30-40h/ vecka. Med en helledig dag i veckan.
Lilleman busar för fullt och håller mig sysselsatt resten av tiden.
Sambon reser mycket nu i jobbet och om vi har tur så ser vi han ett par gånger i veckan.
Dottern har lugnat ner sig lite efter en periord av förpubertet och matvägran.
* glider in som en prinsessa*
Skulle bara hälsa alla jag lever, och mår rätt så bra!
Aha... Ja det var då inte igår du var här Så hur går det med allt? Ja ungarna huset?
Hej, cem, btw! Kul att se dig igen. Hoppas du får ordning på huset och på ungarna, så det inte är något allvarligt.
Där ser man, ja du sliter väl på som förut förstår jag Lite kuddar här och var sen är väl det "renoverat"
Usch Usch Usch. Alltså fan vad jobbigt, ja jag håller tummarna på riktigt. Jävla otur när dom små råkar ut för saker, ja jag lider med er uppriktigt!
Haha ska man vara ärlig eller? Kör på eller. Det är bara bra, jag lever. Tack.
*vinkar* Nästa gång jag hälsar på hos Knall måste du bara kika förbi så vi får ses på riktigt! (Förra gången räknas inte riktigt, du vet...)