• Aniiee

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Brunhilde skrev 2014-06-17 18:54:37 följande:
    smile2.gif Hm, hur går det till? "Erkänn Sir du är kåt! Jag såg nog din lätt glasartade blick och även om du bär suspensoar är du lik väl skyldig till publik kåthet!"
    Lol! Ja, de är lite knäppa där borta......
    Fjäril Vingad skrev 2014-06-17 18:57:57 följande:
    Bara förbjudet för män?! smile2.gif Då skulle jag klara mig från straff iaf... *fniss*
    Yupp, BARA män.

Och, btw, nya tidbits: 

Män med mustach får inte kyssa kvinnor på allmän plats i Iowa.

I Idaho är det föbjudet för en man att uppvakta sin käresta med godisaskar.... som väger MINDRE än 50 pounds (22.67 kg)

I Georgia är det helt förbjudet att äga alla slags sexleksaker.

....... Spöke
    live as if you were to die tomorrow, feel as if you were to be reborn now , face it as if you were to live forever
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2014-06-17 19:55:30 följande:
    Undrar vad den knäppaste svenska lagen är. Vi har säkert också kvar någon obskyr paragraf från långt tillbaka.
    Sidan jag läser på utser dessa till sveriges dummaste lagar (Ursäkta engelskan klipper och klistrar, äter samtidigt =))

A prince or princess who marries without the consent of the government, that person forfeits the right of succession for his/her children and all other descendants.

While prostitution is legal, it is illegal to use the services of a prostitute

You may only own half a meter down in the ground of any land you own.

It is illegal to repaint a house without a painting license and the government’s permission.

If you release pigs into a acornwood (or a beechnutwood) mutually owned by you and at least one more, and exceeded your quota of allowed pigs, you will have to pay a fine for each each pig to the other owners and to restore any damages caused by the extra pigs.
    live as if you were to die tomorrow, feel as if you were to be reborn now , face it as if you were to live forever
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2014-06-17 21:07:40 följande:
    Jäklar! Måste gå och räkna mina grisar.
    Haha!
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2014-06-17 22:13:31 följande:
    Det där med att ta hem kompisar, det hjälper inte här. Människan har inte vett att skämmas...
    Störst, vackrast och bäst, oavsett vad smile2.gif
    Typisk tonåring med andra ord Solig

Bävar lite här, har en nästan 13-åring i huset....... Förvisso inte min nästan 13-åring, men ändå.....
  • Aniiee

Hmm, ny siten klistrar in youtubevideos direkt i inlägget om mna länkar..... Inressant.....

• Aniiee
    Brunhilde skrev 2014-06-18 18:03:29 följande:

Kalla mig gärna för bakåtsträvare eller liknande, men jag ogillar skarpt det nya utseendet och för att inte tala om den nya sloganen. Jag är iofs mamma, men jag är här av helt andra anledningar. De enda nya medlemmarna blir väl de som är intresserade av amning och bajskonsisten. Det är inte längre en site för alla eller?

Jag tycker att skillnaden är.... hårfin. Nej, lite större än hårfin, men det stör mig inte alls. Dock är ju sloganen  (som jag faktiskt inte såg alls förns någon annan pekade ut var den fanns) är ju under all kritik.

Faktiskt så känns det som att siten ser ut lite mer som en handfull andra siter jag använder. Modernare och nyare sådana. Men nyhetens obehag.....
  • Aniiee
    Fjäril Vingad skrev 2014-06-18 18:49:18 följande:

Har inte sett nya utseendet ännu...

En del saker är bra, en del mindre bra. Det mesta ser ut som det alltid har gjort..... i alla falll alltid som i de senaste två åren jag har skrivit här.
  • Aniiee
    gilmore skrev 2014-06-18 20:59:01 följande:

Jaha här loggar jag in efter en lång tids frånvaro och allting ser helt annorlunda ut, jag får nästan ett nervöst sammanbrott. vad ska jag göra? Vad ska jag klicka på? Vad fan betyder att man kan följa någon?
    VAD ÄR DET HÄR? *gråter*

Nytt från idag. Så... vi håller på att undersöka saken. Hittills har jag fått veta att man inte får se vad någon skriver i gamla forumet om man följer någon på nya forumet. Håller på attt undersöka "följa" på nya forumet atm.....
  • Aniiee
    gilmore skrev 2014-06-18 21:11:59 följande:

Har du kommit fram till något om följare? Jag vet inte ens vart jag ska börja men jag såg precis tråden om buggrapporter och smyger väl vidare efter det.

Jag ska ju upp tidigt imorgon, lycka till med det märker jag redan nu.

Jobbar på det....
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2014-06-18 22:03:36 följande:
    Om man kollar "rekommenderade" där är det nick jag aldrig hört talas om.
    Samma här, när jag tittade. Nu hittar jag inte tillbaka dit =/
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!