• Aniiee

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

D W skrev 2014-06-16 14:15:27 följande:
    Jag kanske skulle använt en annan smiley smile5.gif jag skojade lite, tror inte den är för mig egentligen

Kul smile1.gif Tack för tipsen.

Tungan ute Tror inte Junjou är för dig heller isf...... Death Note däremot är för ALLA
    Brunhilde skrev 2014-06-16 14:17:16 följande:
    För mycket romantik kanske?
    För mycket s e x, tror jag på....... av det b ö g p o r r i g a slaget.......

live as if you were to die tomorrow, feel as if you were to be reborn now , face it as if you were to live forever
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2014-06-16 14:34:51 följande:
    Men! Nu måste jag ju se den. Skrikandes Jag som skulle vara duktig idag och typ endast göra övermogna saker.
    Nanananana!
    live as if you were to die tomorrow, feel as if you were to be reborn now , face it as if you were to live forever
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2014-06-16 14:36:07 följande:
    Någon som känner sig hugad?
    www.familjeliv.se/Forum-4-362/m73456263.html

Jag hade absolut velat se den. *nyfiken*
    Haha, nja, tror inte det skulle vara så intressant. Dessutom tror jag inte det skulle funka.
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2014-06-16 14:44:09 följande:
    Kan ju bli lite enformigt. Se folk som sitter vid datorn hela tiden Obestämd
    Eller hur. Så kul är det inte att titta på folk som sitter vid en dator.
  • Aniiee
    Knall skrev 2014-06-16 17:00:29 följande:
    Lämna mig själv på Ikea bara, gör det! smile8.gif
    Skyll dig själv sedan när jag fyllt en kundvagn med saker, karljäkel... smile5.gifsmile2.gif

Vilken överraskning han kommer få när han kommer sedan.. Muahahahaha!
    Solig
  • Aniiee

FN att jag aldrig blir klar med den där jäkla grejen jag tänkte posta här på FL. Det kommer hinna bli Juli innan jag är klar med Juni-grejen....

BAH!

*går och skriver mer yaoi. Den om 3 killar tillsammans i London anno 3208....* (läst för mycket i polyäktenskapstråden och är lagom förbenad.....)

• Aniiee
    Brunhilde skrev 2014-06-16 19:25:30 följande:
    Menar du den här?
    www.familjeliv.se/Forum-25-156/m73448753.html

Jag blev lite lätt road av den här:
    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m73455340.html
    Hen kanske skulle må bra av lite information om att polyrelationer inte är så ovanliga här som en del tycks tro.
    Ja, just den.....
  • Aniiee

Sitter egentligen i en annan tråd med det här, men jag bara måste posta den här här:

I Indiana är det förbjudet för män att bli kåta på allmän plats.

Alltså, inte ha sex, inte blotta delar, ita sniffa småtjejer i håret och ha sig. BLI KÅTA,.....

You got to love the old US of A.

• Aniiee
    Brunhilde skrev 2014-06-17 18:03:13 följande:
    Nu har jag nog gjort något väldigt dumt. Skäms
    Har haft storstädning i avkommans rum (utan att fråga först). Arrangerat om i alla lådor och garderober, putsat och fejat.

Nu har jag helt plötsligt sjukt dåligt samvete.

Jag hade inte blivit glad om någon (inte ens en närstående rotat runt bland mina prylar. Oavsett hur mycket det än skulle behövas, om jag inte givit mitt samtycke först.

I vanliga fall brukar jag bara stänga dörren och tänka att avkommans rum är en sanitär olägenhet, men den här gången kunde jag inte förmå mig till att stänga dörren och låtsas som ingenting.

Känner att jag faktiskt har nafsat på avkommans rätt till ett privatliv, även om denne råkar bo hemma fortfarande.

Det var enklare förr när det funkade att kräva en städning av rummet innan det blev lördagsgodis Obestämd
    Säger som min mamma: Kan du inte hålla reda på privatlivet själv så har du inte rätt att ha något.

Hårt kanske.....
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2014-06-17 18:50:33 följande:
    Får köra på din mammas linje. Fast om jag inte säger något kanske inte avkomman märker något Obestämd
    Nej, säg inget. Låt ungen märka det själv.
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!