• Brunhilde

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Aniiee skrev 2015-05-20 16:56:41 följande:
    Jag får teleportera en bild =P
    thx, man jag är fortfarande hungrig. 
  • Brunhilde
    Aniiee skrev 2015-05-20 18:45:56 följande:
    Aj, då..... Ät en ostmacka...
    Wow, du är synsk! Slök precis en och märkligt nog verkar den ha botat huvudvärken. 
  • Brunhilde
    Djävulens Högra Hand skrev 2015-05-20 20:02:18 följande:
    Skulle lätt kunnat betalat en femhundring för en påse nygräddade vaniljbullar med extra eller trippel fyllning. smile2.gif Ja hemgjorda nästan så varma att man skållade sig...
    Fan jag kan mycket men baka då suger jag. smile2.gif

Man kanske skulle ta någon på RUT som stod och bakade åt en, fan jag skulle bli en tjockis, men en glad tjockis. Förresten man kanske inte kan dra av RUT på bullar? Butterkaka duger det med. smile2.gif
    Jag är också lite sugen på den där Rut. Har bara hört gott om henne, däremot har jag aldrig haft nöjet att råka henne. Hon kanske är ful som stryk
  • Brunhilde
    Knall skrev 2015-05-20 19:05:38 följande:
    Ligger i sängen och inväntar lasagne..
    Denna vecka började i kaos, men slutar förhoppningsvis bättre.
    Fick i söndags åka ambulans för andra gången i mitt liv.. minns inget av den här färden heller..
    Legat inlagd och varit hög på smärtstillande i 2 dygn och sagt en del märkliga grejer.. (mer än vanligt) smile2.gif Bl.a om de kunde dra för gardinerna för solen lös rakt i mitt ansikte (låg i ett mörkt, fönsterlöst rum på akuten) och så undrade jag när tåget skulle stanna för det gick för fort! (Stillasittandes i en rullstol i ett väntrum hos kvinnokliniken ).. tydligen försökte jag även ragga på sköterskan som tog emot mig på kk... med mannen bredvid mig... *hrm*

Inger allvarligt. Bara svåra smärtor pga endometriosen och så blödde jag som en gris på slakt så de ville smärtlindra mig och hålla koll på mitt blodvärde.

Men, men.. grillparty på lördag, lugn stund på söndag, barnvakt nästa tisdag, till Uppsala nästa onsdag på torsdagen åker jag och mannen till PRAG!!! smile2.gif *Hoppar jämfota och fnittrar*
    Kan den här veckan gå snabbare???? smile9.gif
    Du har roat dig kungligt hör jag. De säger att omväxling förnöjer. Go for it girl!
  • Brunhilde
    Knall skrev 2015-05-20 23:15:59 följande:
    Eftersom jag knappt dricker så måste jag ju bli hög på andra sätt.. smile5.gif
    Sköterskan var väldigt snygg.. väldigt vacker.. hade aldrig vågat säga något till henne i nyktert tillstånd... *rodnar*

Nu ska jag se till att bli frisk så jag kan njuta av tiden i Tjeckien! smile2.gif
    Åh, det kan bli dyrt. Det är nog bättre du börjar dricka lite mer istället.

Har inte heller varit i Prag, men hört att det ska vara helt underbart. Solig
  • Brunhilde
    Hittade en tråd där jag med gott samvete kunde lämna över min titel som särskrivningsdrottning. Vad sägs om "lång variga sex pass". Till min stora sorg hittar jag inte tråden igen.
  • Brunhilde
    taquine skrev 2015-05-21 19:58:24 följande:
    Det lät inget vidare ..som sagt jag har lärt mig att inte äta när jag tittar in här . Eller förresten jag blir ofta lite kräkig ändå ..
    Mvh  den okrönta moraltanten smile6.gif
    Jag lyckades med att äckla mig själv idag. Bildgooglade "shark" och fick upp bilder av shark victims. Inte riktigt i samma kategori som variga gympass, men kräknära ändå.

Mvh The Old Slut
  • Brunhilde
    taquine skrev 2015-05-21 20:39:56 följande:
    Man har väl någon pervers dragning till äckel, att gå in på mondo, gore och bizarre och smygtitta med ett halvt öga . Fast klart vissa av freakarna här hade  nog passat bättre där än på detta rekorderliga familjeforumDrömmer
    Håriga rövar  eller halshuggningar , vet i sjutton vad som är värst.. smile9.gif
    Nu känner jag mig så där obildad igen. Jag har ingen aning om vad mondo är. Ah, SUs samarbets- och lärarplattform, jo, den ser faktiskt skrämmande tråkig ut. Antar att man kan hitta en och annan pärla även där.
  • Brunhilde
    Aniiee skrev 2015-05-21 21:16:20 följande:
    Jag har snuskig fantasi idag, uppenbarligen..... Ett antal sjöar i västra götaland ser ovanligt erotiska ut.....Skäms
    Erotiska sjöar låter trevligt.
    Btw. Gillar din sidfot
  • Brunhilde
    Aniiee skrev 2015-05-21 22:39:40 följande:
    Visst gör det? Titta efter själv om du törs. Och har lika skruvad fantasi som jag...

Ja, den är lagom självironisk, min sidfot. Kunde inte låta bli.
    För trött för att ha den minsta uns av fantasi. Hårda kalla fakta som gäller just nu.
    taquine skrev 2015-05-21 22:52:58 följande:
    Vad är SUs  då? smile2.gif  Sorry min okunnighet 
    Holy crap , gör dom ? Då borde jag gå i något ständigt kåtrus då .. Tur man inte är där då. 
    Stockholms Universitet + genitiv.
    Är du på ett oerotiskt ställe?
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!