• HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Ingen större mening med tråden, mer än att surra om sex, om annat och försöka undvika trasha andras trådar bara för att man är hmm över social och flummig till och från.

Man får såklart mumla sex hur mycket man vill, det är alltid uppskattat. Vill ha den i sexforumet, just för att en hel del intressanta människor är anonym, dumt att hindra dem från att surra och vara knäppa tänker jag just nu.

Så egen sprit medtages på fredagar och lördagar och tja alla andra jävla dagar också.

Vill ni bära blöjor och runka i dom så är det hel ok för mig, analt är inte sodomi oavsett vad andra må tänka om det, wet är inget man dör av, men garanterat att föredra med någon likasinnad, folk som tänder på att se sin partner i snibb-blöjor är inte pedofiler, just saying. Smisk är helt okej, låt vuxna göra och leva som de själva vill, så länge alla är nöjda och glada är jag också nöjd och glad. Vi någon bindas på kors och bli randad så låt dom. Vem är du att avgöra vad som är skönt och förlösande för någon annan? Drömmer

Lite allvar då! 

Tidelag håller jag mig gärna ifrån och skulle jag komma på någon med det så skulle jag helt ärligt ha ihjäl denne, samma sak med riktiga pedofiler då. Vissa saker tycker jag ett skott i pannan är bästa lösningen på. Billigt och kostar inte staten många kronor, de pengarna kan istället läggas på att ge barnet all den hjälp de kan tänkas behöva för att få ett så bra och värdig liv som möjligt! Tja djuren får man väl avliva om de är för skadade av övergreppet, alternativt laga om det går och hitta ett nytt bra hem där de får leva i ro och fred och bara vara djur och leva som dennes art bör göra, ungefär så.

Men bortsett från det där som drabbar oskyldiga så kan iaf jag bubbla om det mesta och finner jag inte något intressant så ger jag ju fan i att fånga just den tråden. Så prata om vad tusan ni vill eller behagar. jag ogillar regler och sociala normer och är både ambivalent och obstinat till min natur och älskar sjuk barock jävla humor och driver gärna med mig själv, du också, men seså välkommen Skål

Vill dessutom be anonyma Göran en ursäkt för mitt spinnande i hans tråd, det var stillöst, dock av ren tanklöshet, men inte mer rätt för det. Så jag ber verkligen om ursäkt för det där. {#emotions_dlg.flower}

En bild borde sätta pricken över i:et, skall se om jag finner någon...

Sist men inte minst!

Joo och kanske...

Mest för att jag tycker bilden är vacker då
    Canis meus id comedit
  • Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!
  • J  a d e d
    HäckHäxan skrev 2014-04-06 18:12:57 följande:
    Kan någon nu förklara för mig hur jag rensar bort chache ( Stavas? ) från min dator så jag får bort bilderna, snälla. =(
    Vet ej, jag kan endast sätta på och stänga av datorn. Men det beror nog på vilken webbläsare du använder här, iallafall inne i dess verktyg eller nåt ska det finnas rensa historik att ba klicka på. Exempelvis uppe i högra hörnet,
  • Anonym (okejdå)
    Kan någon nu förklara för mig hur jag rensar bort chache ( Stavas? ) från min dator så jag får bort bilderna, snälla. =(
    IE ctrl+shift+del
    Chrome ctrl+h
  • Anonym (okejdå)
    Anonym (okejdå) skrev 2014-04-06 18:16:35 följande:
    IE ctrl+shift+del
    Chrome ctrl+h
    Glömde Firefox samma som i IE
  • D W
    Du kan rensa din egen cache men jag tvivlar på att det löser ditt problem. Alla andras browsrar har ev cachat dina bilder.
  • Anonym (okejdå)
    Vad har du gjort? Var bilderna så hemska? Visa! *fladdrar med ögonfransarna*
  • HäckHäxan
    Anonym (okejdå) skrev 2014-04-06 18:16:35 följande:
    IE ctrl+shift+del
    Chrome ctrl+h
    Tack, hittade rätt och rensade bort allt, fan vad grejor som samlas där
    D W skrev 2014-04-06 18:23:57 följande:
    Du kan rensa din egen cache men jag tvivlar på att det löser ditt problem. Alla andras browsrar har ev cachat dina bilder.
    Du menar att de har sparat den eller vadå? Fan jag suger på datorer är mer som Jaded nedan
    J a d e d skrev 2014-04-06 18:15:49 följande:
    Vet ej, jag kan endast sätta på och stänga av datorn. Men det beror nog på vilken webbläsare du använder här, iallafall inne i dess verktyg eller nåt ska det finnas rensa historik att ba klicka på. Exempelvis uppe i högra hörnet,

Anonym (okejdå) skrev 2014-04-06 18:28:30 följande:
    Vad har du gjort? Var bilderna så hemska? Visa! *fladdrar med ögonfransarna*
    Nja alltså jag gjorde en högst korkad impulsiv postning och den jäveln vägrar försvinna!!!! Gråter fan blod inombords!!! 

Nå jag rensade bort hela jävla historiken och bilden jag testade med här inne försvann, men inte bilden i en annan tråd som jag ville ha bort. Fan också  Skrikandes Gråter

Canis meus id comedit
  • D W
    HäckHäxan skrev 2014-04-06 18:35:45 följande:
    Du menar att de har sparat den eller vadå? Fan jag suger på datorer är mer som Jaded nedan

Ja precis. Inte medvetet, men browsrar gör så automatiskt för att slippa ladda om data som bilder som ofta är ganska stora. Cache är ett vanligt begrepp för undansparning av data som kan tänkas komma behövas användas inom kort framtid.
  • Smecker
    Nja alltså jag gjorde en högst korkad impulsiv postning och den jäveln vägrar försvinna!!!! Gråter fan blod inombords!!! 

Nå jag rensade bort hela jävla historiken och bilden jag testade med här inne försvann, men inte bilden i en annan tråd som jag ville ha bort. Fan också  Skrikandes Gråter

Ingen fara, den är borta nu.
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Anonym (okejdå)

Såja, såja Häckis! Säkert inte så farligt som det känns just nu.
    Själv har jag aldrig lagt ut något eller skrivit något jag inte kan stå för
  • J  a d e d

Såg den bilden förut, men den är borta nu som sagt, och sååå farlig var den ju inte, dock väldigt öh avklädd.
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!