• Brunhilde

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Knall skrev 2014-05-20 19:02:27 följande:

Oja! Och vet hur han använder piskan.. smile9.gif
    Den tar jag! Kan kuskar laga köksfläktar också? Nu har jag dimmat igen hela huset. Fick för mig att karamellisera saker och steka fläsk och hade totalt glömt att fläktjäveln lagt av och att jag bara konstaterade det förra gången den behövdes och glatt förträngde det. 

*trött*
  • Brunhilde
    Jaded skrev 2014-05-20 19:48:45 följande:
    Jag har faktiskt exakt samma problem här. Min nya Börje bytte bara filtret men det var ju lite som att sminka en gris... Rynkar på näsan
    Din nya Börje kanske är en hejare på att sminka grisar. Tror inga filterbyten i världen hjälper här. Den vägrar ta den ström den erbjuds.
  • Brunhilde
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-05-20 21:59:45 följande:
    Gulligt...Kyss
    Tack...öööö...vännen eller hur dom stora grabbarna brukar säga!Skrattande
    Är du en av smågrabbarna då eller hur menar du?
  • Brunhilde
    Anonym (trosa) skrev 2014-05-20 23:21:57 följande:
    Ser du inte att han är the big cheese? Värsting-tuppen ! Finns inte en torr trosa i tråden när han loggat in.
    omg.
    Jasså, synd att alla som uppvaktar verkar vara anonyma då, eller är du kanske bara lite avenskuk. 
  • Brunhilde

Säger som Gjort ignorera. Det är inte ens värt att kommenterar. Ha en skön dag, min blir i gruvan idag igen

• Brunhilde
    Jaded skrev 2014-05-21 15:43:38 följande:
    Kan man frysa om tinad ost, eller får man cancer då? smile9.gif
    Jag hade inte gjort det, fast å andra sidan är jag extremt pipplig med sådant. Vågar inte ens frysa om bröd. Du kanske ska ha en åsikt från någon som faktiskt är lite insatt Obestämd 
  • Brunhilde

Nu får någon faktiskt komma hit med en gigantisk gin & tonic, så jag kan sitta i min solstol och inte röra mig. Det är varmt som in i idag!Skrikandes

• Brunhilde
    Fjäril Vingad skrev 2014-05-21 20:39:20 följande:
    Nu MÅSTE jag ju bara möblera om! smile2.gif

Och städa. *infoga spyende smiley här*
    Äsch, lämna det till Knall, så hon inte blir rastlös
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!