• Brunhilde

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Schna skrev 2014-05-18 18:17:47 följande:
    Eller hurrr! Sen blir jag så glad att få bekräftat att jag inte dygnat i onödan här.. Drömmer
    Nä med rubriker som: Project Organize Your ENTIRE Life, så kan du nog dygna direkt igen med gott samvete. Finns lite att göra känner jag.

• Brunhilde
    Jaded skrev 2014-05-18 19:23:48 följande:

Skånska är....jobbigt. Men du förstod iallafall att det var en utskällning det rörde sig om vilket troligen betyder att du är bra mycket smartare än vad jag är. smile6.gif
    Hm, låter som att en liten språkkurs vore på sin plats:

• Brunhilde
    EJHA skrev 2014-05-19 17:31:06 följande:
    Tittade in här och trodde detta var en tråd om sex. Måste höra om era parter har några små egenheter i sängen som är lite annorlunda??? Min sambo och jag har jättebra sex på alla sätt men ibland förstör han min lust genom att köra in tungan i örat. Verkligen typ knallar örat med munnen. Jag bara höjde på ögonbrynen och lät honom hållas. Är han ensam om det eller?
    Ja, det låter helt klart som om din sambo har en öronfetish. Jag rekommenderar dig att genast inköpa lösöron på Buttericks och sätta på dig nästa gång det hettar till. De är enkla att rengöra och du slipper salivfyllda örongångar.
  • Brunhilde
    Aniiee skrev 2014-05-19 20:06:16 följande:
    Det är med andra ord bara jag som INTE är kåt idag.....
    Inte just nu iaf. Funderar på om jag ska göra heta laxburgare med dilltsatsiki imorgon. Aldrig gjort förut, men det lät gott.
  • Brunhilde
    D W skrev 2014-05-19 20:47:25 följande:
    Verkligen.
    Jag tar det kallt som en komplimang, att bli kallad störd i denna tråden måste vara en prestation Drömmer
    Beror nog på vem som säger det, men i detta fallet skulle jag också tolka det som en väldigt fin komplimang {#emotions_dlg.flower}
  • Brunhilde
    D W skrev 2014-05-19 21:01:37 följande:
    Bubbleboy tackar för tolkningshjälpen Solig

*blå....åser* {#emotions_dlg.flower}
    Anything for Bubbleboy
  • Brunhilde
    HäckHäxan skrev 2014-05-19 21:47:31 följande:
    Åh ge mig mat!!!!!!
    Har en extra matlåda jag kan värma åt dig.
  • Brunhilde
    HäckHäxan skrev 2014-05-19 22:03:29 följande:
    Oh du är bara helt jävla BÄST!!!! * puss kläm och hångel och lite smisk när jag ändå är igång*

Rodnar lite och tackar.
  • Brunhilde
    HäckHäxan skrev 2014-05-19 22:09:32 följande:
    Naw det är såååå klädsamt på just dig. Du ser nästan sedsam ut smile5.gif
    Blev riktigt glad idag. Någon kallade mig "Lilla pervo" äntligen någon som ser mig från min rätta sida Hjärta
    Hur som helst är det en jäkligt fin komplimang.

Jag klär i kräftrött. Absolut!
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!