Inlägg från: Gotlänning |Visa alla inlägg
  • Gotlänning

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

HäckHäxan skrev 2014-04-12 23:09:22 följande:
    När jag tagit ett körkort och har en husbuss så lovar jag att komma på frekventa besök. Alternativt pesten tar alla djur och jag och mini överlever.

Who you gonna call!!!!!! 

*grönt slajm yeah*

NJut och njut och njut, är ju barnledig här och vad gör jag, joo jag sitter vid datorn och lyssnar på musik, tja en av de saker som fungerar utmärkt att göra även när mini är hemma hahahah
    Säg till när du tagit sjökort eller blivit kapten (eller vad man nu måste ha för att åka pråm) på någon skuta så kan du hälsa på mig.

Förövrigt så är Ghostbusters en av de roligaste filmer som har gjorts.
    If the brain were so simple that we could understand it, then we'd be so simple that we couldn't
  • Gotlänning
    HäckHäxan skrev 2014-04-12 23:15:43 följande:
    hahahah kyckling går ju rätt fort att laga. Fast jag har aldrig ätit det där vad jag minns.

Snickers, great!

Vad tusan är stonerrock?
    Monster Magnet – Space Lord

Där har du Stoner Rock Flört
    If the brain were so simple that we could understand it, then we'd be so simple that we couldn't
  • Gotlänning
    HäckHäxan skrev 2014-04-12 23:28:39 följande:
    Nå då gillar jag stoner rock då hahahaha Good to know liksom

Lackar dock som fan på länkarna, kan bara öppna dom i spotify webplayer, förut fanns alternativet öppna i spotify och så öppnades den i min vanliga spotify på datorn, nu blir det en ny flik istället och så måste jag logga in och skit *surar lite*
    Yep, helt värdelöst.

Jag skiter i att klicka och skriver bara in i spelaren istället för att balla med lösenord och grejer.
  • Gotlänning
    shivas skrev 2014-04-12 23:38:34 följande:
    Langa fram henne bara så testar vi.
    Lugn och fin nu, vi vet alla hur jävligt ett klassiskt papercut är i fingret.
  • Gotlänning
    shivas skrev 2014-04-12 23:48:37 följande:
    Hon får blötas ner först självklart. Flört
    Samt be till gud att det inte är hönsnät bakom vart du/ni nu tänker köra loss...
  • Gotlänning
    HäckHäxan skrev 2014-04-13 00:00:52 följande:
    Strömförande rostig taggtråd hoppas jag!

Annars är det ju ingen sport...
    Tror att om man filmar det så kan det bli en hit i Jackassklass.

Nån får en hit iaf så win-win?
  • Gotlänning
    HäckHäxan skrev 2014-04-13 00:05:26 följande:
    Jag filmar gärna, men sen får någon annan göra en off road tatuering på mig! och bjuda på lite popcorn såklart.
    Lugn nu, först får vi höra vad The Culprits tycker om det. Glad

Mmmm, popcorn!
  • Gotlänning

You know, lördagnatt på FL...

• Gotlänning
    HäckHäxan skrev 2014-04-13 01:26:46 följande:
    Allra helst vid -25 och så räck ut tungan och hångla med dem!
    Ha, du tror grabbarna här kör tunga?

Blir en klassisk Yrrol *Plopp med fettfläck och allt... eller köttstycke kanske.
  • Gotlänning
    HäckHäxan skrev 2014-04-13 01:08:30 följande:
    *kastar popcorn i ditt hår*

Sketasnyggt hörrö
    Inte i håret, har ju lockigt hår... ett helvete att få bort det.

Hmmm, tror tjejer sagt så men av en helt annan anledning, minns inte varför...
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!