Sex och dravel tråden, hämningslöst!
Glass, jordgubbar och chokladsås. Gärna äten från annan människas kropp......
Glass, jordgubbar och chokladsås. Gärna äten från annan människas kropp......
Vinter ja tack, ett täcke att krypa ner under som en jävla boll, lipa, lida och tycka synd om mig själv.
Så jaaaa låt vintern komma, gärna imorgon tack!
Är det fler än jag som älskar när barnen har sommarlov? Sjusovarbarn <3
Jag och min absolut bästaste väninna har kommit till ett vägskäl där vår musiksmak är totalt oförenlig, men vi har gjort som många andra par vi har kompromissat. Jag följer med henne på hennes metalhead concerts, med öronproppar och ofantliga mängder ölpengar och hon följer med på de spelningar jag väljer, med vissa restriktioner dock.
Den absolut roligaste spelning vi har varit på var dock en av de jag valt. The Handsome Family:
Fast nu har de snöat in mer på ekosystem...
Anyhow bästa spelningen ever!
Så.. altan, sovrum, badrum, kök, hall och vardagsrum klara.. bara källaren kvar och den tar vi nästa vecka...
Sängdags efter lite Supernatural... och nej... inget knulla..
Efter en underbar grillkväll med goda vänner så bränner ansiktet av att suttit i solen, nu skall det sexas... eller inte.
Vad har ni dårar som hänger i denna tråd sysslat med denna kväll?
Pillat naveln och studerat luddet noggrant. Försökt hålla mig vaken och nu ger jag upp.
Really?
Kanske inte är en amper vulva längre.
Meh, va fasen. Ett tu, Brute? Nu börjar det bli tunt med personer som förgyller FL. Mina favoriter avregistrerar sig en efter en. Det liknar 10 little indians
*räknar hysteriskt *
Jag som älskar att tramsa! Gillar dig med.