• Aniiee

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Fjäril Vingad skrev 2015-08-27 21:46:51 följande:
    Åh! Humm...
    "Humm...." bra kommentar =P
    Gire bless me, have I only hot-blooded boys left in my fold?
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2015-08-27 22:04:09 följande:
    Du hade dött om du ätit hos mig ikväll. Total disaster. Rödvinsreduktionen blev för skarp och potatisgratängen torr. Det enda som var lyckat var stekarna och rödvinet. Det senare var dock inte min förtjänst. Jag hade tom lyckats överrosta pinjenötterna... QQ
    Fast å andra sidan, hade jag varit där, hade jag förmodligen kunnat rädda både såsen, gratängen OCH pinjekärnorna =)
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2015-08-27 23:39:29 följande:
    Optimst, jag kan förleda/avleda den bästa
    =P

Min flickvän lagade kycklingsoppa och varma mackor till middag idag. Soppan vara bara lite bränd, och mackorna hade i alla fall fyllning.... Oskyldig
  • Aniiee
    Fjäril Vingad skrev 2015-08-28 07:35:37 följande:
    Jag var mest mållös...!
    Förstår det =P
    Fjäril Vingad skrev 2015-08-28 07:37:44 följande:
    Själv var jag utsvulten och bestämde mig för spaghetti på vilken jag slängde på en tetra carbonarasås... Oh joy!

Nåja, i helgen är det firmagalej och förhoppningsvis gott käk!
    Alltid något. Även om carbonara med grädde i inte är carbonara alls, utan snarare en alfredo. Nitpick.....

Kul! Här blir det inget vidare galej, jag ska skriva klart en filmlista, äta potatisgratäng och kassler och kolla alla serieavsnitt jag missat i veckan. Ganska många, för jag har bara sett Junjo Romantica den här veckan.... Missat:

Disney Shorts
    Fairy Tail
    Dark Matter
    One Piece, 
    Mythbusters
    Hannibal
    The Last Ship
    Falling Skies
    Gravity falls
    Hetalia
    Suits

Allt jag BORDE sett. En del av de har jag aldrig sett alls, så ligger lite i lä..... Ska ta igen lite.... Oskyldig
  • Aniiee
    Fjäril Vingad skrev 2015-08-30 21:31:30 följande:

Jag är för gammal för att orka partaja halva nätterna, komma i säng strax före tre och sen behöva gå upp ca sex timmar senare... :-/

*trött*

Sex timmar sömn låter ju lite lyx...  Fast å andra sidan sover jag ofta dubbelt så länge (med några avbrott)
  • Aniiee

Bläääää =P

Så, kan FL tala om för mig när den här tråden får nya inlägg nu?

Unlikely.

Någon som har lust att "testa" min lilla branching story? Halvsexiga, yaoi-eska händelser utlovas för de som väljer "rätt"......

• Aniiee
    Joohann skrev 2015-09-15 00:04:49 följande:
    Ja....låt höra!
    Ok.. vem som helst som ids får välja.

He wakes up after a night feeling like it lasted a lifetime. When he opens his eyes, all he can see is white. The only sound he hears is his own breathing, and that of someone else. Loneliness settle in like a frozen diamond in his heart. His mind feels like it was made with jell-o and bad wiring. What should he do now?

1: Go back to sleep
    2: Sit up and take a look around
  • Aniiee
    Joohann skrev 2015-09-15 00:30:29 följande:

Två!

Slowly, he sits up and looks around. The room is small, simple and just about empty. The walls are white, he can barely make out a door frame at the far end of the room, the only irregularity in the walls seems to be the large window. It has no frames, it seems like whoever created this just cut out a piece of the wall and put a glas pane in it. Between him and the window is a bed. It is occupied. He can not tell whether or not it is a man or a woman, but their frame looks vaguely familiar.
    What now?

1: Go to the door
    2: Go to the window
    3: Go to the other bed
  • Aniiee
    Joohann skrev 2015-09-15 00:46:19 följande:
    Tre.
    Slipping out of bed, he leans over the face of the occupant of the other bed. His heart starts pounding when he recognizes that face. Kuja, the man he has loved since he was 17 years old. The man he has shared his whole life with. Not caring whether or not he will desturb him, he slips into bed beside Kuja, resting his head of his lovers shoulder. Kuja's warmth and steady breathing relaxes him and puts him back to sleep for a time. When he wake up again, Kuja is leaning over him, grey eyes wraught with worry.

1: Kuja?
    2:Kuja!
    3:Kuja...
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2015-09-15 16:37:24 följande:

3     

"Kuja..."

The grey eyes smile. He takes in his lifelong lover's face. High brow, high cheekbones, narrow nose, stong jaw. Gorgeous, smiling lips. Now..

1:Sit up
    2: Pull him close
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!