• Aniiee

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

ErnstHugo skrev 2015-07-22 01:39:50 följande:
    Min enda och säkert enfaldiga fråga är - finns det kärlek med i ekvationen ?
    Helst.
    I can't imagine a man really enjoying a book and reading it only once. - C.S. Lewis
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2015-07-22 02:09:32 följande:
    Jag trodde att det var du som skulle ha honom, lite som sidoprojekt.
    Nä, bättre att dela. Delad glädje, osv, osv......
    I can't imagine a man really enjoying a book and reading it only once. - C.S. Lewis
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2015-07-22 19:08:20 följande:
    Det förstår du väl att personen ifråga känner oerhörd skam över sitt ostbågemissbruk och tillfråga på allt skumt luktande fingrar.
    Oh... ostbågar.....

Btw, lyckan som uppstår när man får en riktigt god, krämig risotto, chockfull med bacon och ost.......
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2015-07-22 20:50:20 följande:
    Risotto gjord på rätt sätt är underbart.

Det heter ostkrokar har jag fått lära mig.
    ErnstHugo skrev 2015-07-22 20:31:53 följande:

Ostbågar är gott

Nä. De smakar som fingrarna luktar. Otvättad rumpa.
    Ostkrokar och ostbågar (cheese doodles) ärINTE samma sak Skrikandes
  • Aniiee

Ok, here it is: Den officiella tidsåtgången att texta en film på samma språk som filmen är, för en person som talar språket flytande är: 28 minuter film på en arbetsdag (en arbetsdag = 7,5 h). Alternativa siffror jag har letat upp är: Ett serieavsnitt (45 minuter i snitt) tar ungefär 1,5 arbetsdag, och en duktig textare som har intresse i det som textas tar ungefär 1 arbetsdag på sig att texta ett avsnitt av GoT.... eh... dvs.... det tar 7,5 timme att texta ett timmeslångt avsnitt/en timmeslång film. Jag slår vad om att jag kan texta en film fortare än så. Och jag tänker prova! Jag ska ta tid på mig själv (så jag inte behöver sitta i 7,5 timme och se hur långt jag kommer)

Frågorna är som följer: Någon som har lust att satsa en slant? Eller i alla fall ära och berömmelse eller så.... Och: VAD ska jag texta, då? Föreslå något...... serieavsnitt eller film.

• Aniiee
    Fjäril Vingad skrev 2015-07-22 23:14:08 följande:
    Du fascinerar mig med alla dina projekt!
    Vad bra =) Jag tycker mest att min hjärna är jobbig......
  • Aniiee

Hur många sekunder går det på ett ljusår?

*trött*

Jag har inte sovit i natt. Istället har jag gjort såna där viktiga saker som.... fixat matlista till nästa vecka..... läst yaoi..... fixat inköpslista till nästa vecka.... läst yaoi..... skrivit städlista till nästa vecka.... skrivit yaoi....renskrivit recept.....skrivit yaoi..... skrivit yaoi.... skrivit yaoi.... haft sex..... skrivit yaoi..... sett på The Musketeers..... skrivit yaoi.... tittat på yaoi.... tittat på lite mer yaoi.... skrivit yaoi..... beställt en ny väggkalender (kom på att det nästan var augusti redan.... och skrivit yaoi.

Inte konstigt att jag inte kan sova.....

• Aniiee
    Fjäril Vingad skrev 2015-07-25 12:13:59 följande:
    Tänkte skriva nåt fyndigt, men skickar nog bara en kram helt enkelt!
    Låter vettigt Oskyldig

Hjärta
  • Aniiee
    Knall skrev 2015-07-25 12:26:18 följande:
    Vi hade kunnat snacka.. kunde inte sova inatt.. spelade Candy Crush och googlade runt på taxvalpar....
    Hade vi kunnat gjort. Orkade inte dra igång datorn..... =/

Taxvalpar? Hittade du några som behövde räddas från ond bråd död? Jag kan ta de..... 
  • Aniiee
    Knall skrev 2015-07-25 12:51:04 följande:
    Nej.. men, en shar-pei som behöver ett nytt hem..
    Yah... keep me faaaaar away from that, or I will be convicted of dog-napping.... Oskyldig
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!