• Aniiee

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Officiellt död. Det var inte smart att gå och handla i det här vädret.

I can't imagine a man really enjoying a book and reading it only once. - C.S. Lewis
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2015-07-04 17:35:41 följande:
    Nej, hur tänkte du där?
    Idag är det en "man tager vad man haver-dag" Det har fortfarande inte växt någon glass i min frys, hinkar gingerale (jag som inte gillar läsk utan sprit )
    BRA fråga. De hade inte ens hälften av de tre sakerna jag skulle ha =/

Men, vilken elak frys du har. Ginger ale är väl gott? Typ?
    I can't imagine a man really enjoying a book and reading it only once. - C.S. Lewis
  • Aniiee
    Anonym (Signe) skrev 2015-07-04 17:49:45 följande:

Magnum Pink är gott. Det är för varmt. Jag blir ilsk men inte pilsk.

Yup, den var god. Väldigt fräsch. Passar bra i värmen. Black var också ganska god, men jag är inte så mycket kaffemänniska, så jag tyckte det var för mycket kaffe....
  • Aniiee

Blä, nu har jag fullt med knottror på handloven. Andra handen är på väg den med. Åka till jourapoteket på centralen, eller bita av en hand? Någon som har något annat förslag?

• Aniiee
    Brunhilde skrev 2015-07-04 21:03:05 följande:
    Aloevera tills det blir dag igen?
    Om jag hade haft någon....

Saltvatten hjälpte i alla fall en del.
  • Aniiee
    M r a u skrev 2015-07-04 23:57:53 följande:
    Knottror av vad? Brukar du få så?
    Eksem. Och ja, det händer, framför allt så här års.
  • Aniiee

Glass, jordgubbar och chokladsås. Gärna äten från annan människas kropp......

• Aniiee
    Fjäril Vingad skrev 2015-07-08 23:51:45 följande:
    Mhm... :-P
    =P
    Gotlänning skrev 2015-07-09 00:06:12 följande:
    Fördelaktigt från en kvinnas kropp annars lär det bli ett evinnerligt spottande av hår.

Ja, det kan ju vara en fördel. Dock hade mitt ex inte särskilt mycket hår. I alla fall inte på magen.....
  • Aniiee
    Gotlänning skrev 2015-07-09 00:40:32 följande:
    Ja just det, det finns karlar som saknar riklig kroppsbehåring eller rakar sig,
    I'm guessing you're not one of them =P
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2015-07-09 21:13:35 följande:
    Seriöst! Nu kan jag aldrig baka hallongrottor igen
    Spelar roll, hallongrottor är ju inte ens gott..... Oskyldig
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!