Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

LostInTranslation skrev 2014-03-12 12:41:31 följande:
    Japp, jag har en naturlig fallenhet för det. Tror jag kan ha varit bödel i mitt förra liv Död
    Spöke give me, give me, give me, all night long *sjunger*
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan

Jo jag fick googlad ihjäl mig och hittat fecept på min jävla gratäng bara för att nu kunna konstatera att det luktar sjukt gott men jag kommer inte hinna äta!

Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    LostInTranslation skrev 2014-03-12 13:34:56 följande:
    Jag är alltid redo

Åh jag kollar och kollar men ser dig inte. Kom hit NU!
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Forrest skrev 2014-03-12 13:11:24 följande:
    törs man säga i tråden att man gillar strypsex...

Ja det tycker jag man törs. Ställer du upp för min skull.
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    LostInTranslation skrev 2014-03-12 13:57:53 följande:
    Har inte provat...skulle vara för rädd att ha ihjäl någon. Sett för många filmer där offret gått bort av misstag under strypsex.... Att ha en hand runt halsen är en helt annan sak tycker jag. Strypsex bygger väl på att begränsa syretillfärseln.

Jag är mer för att bli fastnaglad men inte tappa syre.
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    redstripe skrev 2014-03-12 14:31:57 följande:
    Lite mellanmjölkstryp går nog bra va :)

Ja typ så.
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Mudshark skrev 2014-03-12 21:32:10 följande:
    Jösses, ingen som skrivit något i denna tråden på 2,5 timme! 

Och nu är det korrigerat tack vare min heroiska insats att skriva detta inlägg vilket väl får sorteras in under kategorin meningslöst dravel. Helt i TS mening och anda 

Du får gärna tacka mig generöst, Häxan. Tråden höll på att tappa sin 10-i-topp placering på forumet. Ve o fasa!

Tackle ödmjukt och innerligt. Tur man kan lita på dig

Hehe en topplista och denna låg där ???? wow
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Mudshark skrev 2014-03-12 21:32:10 följande:
    Jösses, ingen som skrivit något i denna tråden på 2,5 timme! 

Och nu är det korrigerat tack vare min heroiska insats att skriva detta inlägg vilket väl får sorteras in under kategorin meningslöst dravel. Helt i TS mening och anda 

Du får gärna tacka mig generöst, Häxan. Tråden höll på att tappa sin 10-i-topp placering på forumet. Ve o fasa!

Tackle ödmjukt och innerligt. Tur man kan lita på dig

Hehe en topplista och denna låg där ???? wow
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan

Joo jag var tvungen att sova inatt

Kaffe på trappan och fågelkvitter. Härligt!! Mindre härligt att jag snart måste stressa som en gnu för jag skall vara på möte kl 09 men de får fan vara värt att komma med andan i halsen.

Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Anonym (Grottis) skrev 2014-03-13 10:53:30 följande:
    Haha...tror nog du vet redan svaret.

Kan bara sammanfatta att hela fl blomstrar av underbara kvinnor...korta, tjocka, långa, smala...ja alla olika modeller...men ett signum för alla som jag lärt känna är helt fantastiska så det gör det lite svårt att ha den där karaktären att hålla sig borta.

Men man blir uppslukad och spendera för mycket tid här...jag försöker lära mig att man kan inte äta sova och leva fl.

Det går åt andra hållet också jag är ju här för jooo sexforumet lockar och sista tiden har jag noterat att världen alltså FL består till viss del av underbara män och kvinnor också
    Canis meus id comedit
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!