Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

UniqueSnowflake skrev 2014-03-11 20:41:16 följande:
    tumblr är lite som instagram. Folk som sätter upp en massa bilder och giffar och så kan man rösta på dom tror jag.
    Väldigt bra när det gäller att söka en bild.
    Aha nå jag har inte instagram heller Tror jag överlever bägge delar känns det som.
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    MrMom skrev 2014-03-11 20:47:44 följande:

Lägger upp bilden här med Cool
    Men hallå hot stuff liksom Tungan ute
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Maltemånsson skrev 2014-03-11 18:21:51 följande:
    2!
    Hmm 2-2 skall jag nog ändra på innan jag somnar serru
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Maltemånsson skrev 2014-03-11 21:05:32 följande:
    Måste väl snart dra till med en dubbel för att ta ledning {#emotions_dlg.djavulsk}
    Tror egentligen att jag är uppe i tre, har för mig att jag onanerade inatt så jag kunde somna, men vågar inte svära på det.
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    gilmore skrev 2014-03-11 21:14:15 följande:
    Psst.. Du hittar sånt här på tumblr:
    Aah.. Vackert Drömmer
    OMG din lille djävul Demon

Men ja vackert, precis som allt som postades tidigare idag och fick mig att typ glida av stolen hos kompisen.. snigelspår kunde slänga sig i väggen där, här snackar vi vattenplaning av rang!
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    gilmore skrev 2014-03-11 21:35:41 följande:
    Inte i mitt hem Gråter

Jag tog ju bara snälla saker Oskyldig
    Så tittar jag på Magic Mike nu, sängen som nyss blev torr efter tidigare idag. Och så skulle jag sova tidigt. Oh well..

Mmm är man lättpåverkad så räcker snälla saker.... För det enda jag ser i migg huvud är hur jag blir nerkastad på en säng och får kläderna avrivna, ett knä i ryggen för att hållas på plats OCH fan jävla hjärna som spelar allt som en film i huvudet också!

Tack frugan, verkligen tack Skrikandes
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Anonym (Grottis) skrev 2014-03-11 21:48:47 följande:
    Har ju gett dig några tillfällen att spela mindre svårflörtad på...men du är en hård nöt att knäppa!Flört
    Damerna är ju som smör annars i mina händer men du är som en bit granit...går och väntar i min inbox så länge och bara hoppas på ett hett meddelande där det står...kom och ta mig...ta mig där regnbågar tillverkasFlört

{#emotions_dlg.flower}
    Dejavu eller bara ett eko från forntiden?? Drömmer
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    gilmore skrev 2014-03-11 21:58:10 följande:
    Tell me about it, såg nyss världshistoriens bästa scen i en film någonsin. Channing Tatum som dansar till 'Pony'
    Dra. Åt. Helvete. Gråter
    Ja det är jag ta mig fan! Och du får allt vänta för jag har ingen aning om vilken inbox som är din! Kyss
    Åhh snygg, är det magic mike. Fan jag måste dra ner den rullen! Barnledig helg va fan
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    gilmore skrev 2014-03-11 22:15:55 följande:
    JAAAAA! Jag har den på bluray, måste ju vara bra kvalité Drömmer
    Mhm. Kyss
    Alltså jag älskar män som kan röra på kroppen... Så då borde drömmannen vara en smart nörd, med långt hår och glasögon ( om så bara vid behov, som är dansant ala salsa kroppsrörelser. Ja ungefär så, missade jag något? Drömmer Jo han skall såklart vara bra på att utdela örfilar, hålla fast mig, utnyttja min kropp som han behagar och vara helt på det klara att jag inte alls alltid kommer stanna på plats och att det är uppskattat om han kastar tillbaka mig på sängen och blir lite mer hårdhänt. Nu tror jag att jag fick med allt Oskyldig
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Anonym (Grottis) skrev 2014-03-11 22:20:12 följande:
    Är nog bara ett eftereko från något gammalt brunstvrål du hörde...Flört
    Aha kan vara så, ibland ångar det ju av testosteron i dessa ekon.....
    Canis meus id comedit
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!