Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

gilmore skrev 2014-03-12 09:23:53 följande:
    Är du hungrig? Drömmer

Nej, det var bara att rusa upp och slänga på barnen kläder och rusa till förskolan. Nu har jag iaf duschat och ska försöka få på mig kläder någon gång så jag kan gå till bibblan.
    Men det är ju hump day idag så jag måste ordna lite till tumblr först Solig
    Fick du någon bra frukost?

Åh fantastisk morgon förstår jag Vi åkte bil idag, helt fantastiskt gött. Nå iaf så skall jag praktisera att vara tvåbarnsmamma under eftermiddagen och hämta min plus en extra 12:50. Tur de är fint väder så man kan roa dem ute haha.

Frukost?? ehhh nej jag får aldrig sån fin frukost
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Anonym (Grottis) skrev 2014-03-12 09:24:14 följande:
    Haha, hoppas det smakar...får rikta in mig på en dipp nästa gång...det är mitt mål idag!{#emotions_dlg.djavulsk}
    Jaaa dipp, dipp är aldrig fel! Håller tummar och tår för att det blir dipp i din värld idag! Skål
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    LostInTranslation skrev 2014-03-12 09:35:05 följande:
    Definitivt!! Tror det finns utrymme för både två ordentlig mellanmål och en del småätande däremellan om man håller sig inom dietens begränsningar i övrigt.....
    Ja verkligen, ibland är småätande verkligen okej oavsett vad andra vill mena, nattamat också!
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    gilmore skrev 2014-03-12 10:30:17 följande:
    Båda barnen var medgörliga så det gick bra imorse, tack och lov! Hos mig blåser det och jag vill egentligen inte gå ut, jag har bara fått på mig hälften av kläderna än så länge. Jag måste väl öka takten så jag får något gjort idag Oskyldig

(jag har en väldigt passande gif att sätta in här med tanke på frukostpratet men den är alldeles för snuskig antar jag så jag slutar skriva nu)
    Nej sätt in den!!!!!!!

Skönt att de gick smidigt i morse då En annan är som vanligt fullt påklädd, vilket jag är från två minuter efter jag klivit upp till 30 sekunder innan jag lägger mig, oftast i vart fall. Är en sjukt påklädd person Tyst

Få gjort något, jag försöker förtvivlat hitta mitt jävla recept på broccoligratäng, men hela jävla blocket verkar spårlöst borta OCH jag vill verkligen göra originalreceptet och inte en Kajsa Warg idag! Skrikandes
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    gilmore skrev 2014-03-12 10:40:00 följande:
    Jag är helst utan kläder, de åker av direkt jag kommer hem Glad
    Jag är hungrig.

(Vi får se om jag får smisk av FL pga detta Solig )
    OMG GE MIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NU!!!!!!!!!! Helt jävla underbar bild, me love you big time! Hjärta
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    gilmore skrev 2014-03-12 10:48:12 följande:
    Jag tror du skulle uppskatta tumblr Drömmer Kyss
    Hehe säkert, men jag vågar inte!
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    gilmore skrev 2014-03-12 10:58:41 följande:
    Klicka inte på länken jag precis skickade till dig då Drömmer
    För sent!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   Oskyldig
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Forrest skrev 2014-03-12 12:24:25 följande:
    ja den sista bilden var sanslös... den vill jag testa,,, typ NU
    Jag med, nu, förut och sen gärna ikväll också!
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    gilmore bäst skrev 2014-03-12 12:31:06 följande:
    Jag blev avstängd till imorgon :(( Jag får väl skriva som gäst eller sitta på tumblr istället. Hehe
    =) Älskar om daj ändå!
    Canis meus id comedit
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!