-
Nä så elak hade du inte varit, inte när du vet att jag vill ha dig Hoppas jag!Anonym (Grottis) skrev 2014-03-11 22:39:25 följande:Haha...vi kanske redan har skrivit till varandra under mitt nya nick...eller inte!
-
Jag tycker knappt han e snygg alls, men i filmen är han det!! Som fan också och oj oj muskler och muskler mmmmm som i mumma. Kraftfulla män is the shit!gilmore skrev 2014-03-11 22:45:04 följande:Smart av dig! Jag gillar inte Matthew McConaughey men fan vad het han är i den filmen.
Varför är det inga heta nakna män och dansar hos mig? Hallå? -
Hej bästa Elin!Elin242 skrev 2014-03-11 22:48:24 följande:Hej i tråden!
Vad mycket ni har skrivit!!!! Det går ju inte att läsa igenom allt utan att vara uppe hela natten!
Nä ingen ide att läsa ikapp.. bara att fortsätta hänga pung och roa dig som det är
Haft en bra dag? -
Jag gillar dina Japp två syns och den sista rör sigUniqueSnowflake skrev 2014-03-11 22:52:59 följande:
...men jag gillar Häckhäxans sista bild i ts, och...
((syns 2 bilder?)
-
hahaha jag vill sitta på hela honom!gilmore skrev 2014-03-11 22:54:06 följande:Eller hur, tål knappt människan men hngnnnmmmmmm..
Scuse me men Joe Manganiello. Dör.
Jag vill sitta på hans ansikte.
-
Nåja jag tycker om dig iaf, fast du är en nasty djävel!Anonym (Grottis) skrev 2014-03-11 22:57:28 följande:Haha...det får du nog aldrig veta!
-
Läckra bilder, älskar se dom, vackra som tusan. Hade dock hellre skjutit av mig min ena fot i dagsläget än låtit någon binda migUniqueSnowflake skrev 2014-03-11 22:59:29 följande:
Ohhhh shiiiiiii.........
Förresten, är det någon här som brukar spela rollspel?
Jag och min kille brukar spela Tomte och tjej med önskelista.
Han är Tomten. Jag kommer fram, sätter mig i hans knän, stryker över hans tjocka vita buskiga ögonbryn och hans yviga vita skägg och säger:
-Santa... I've been a ver-ry ba-ad girl...
Och placerar hans hand först på min ena stjärthalva...
Om han inte fattar vad jag menar så tar jag i lite till och berättar om vilka sexleksaker jag satt upp på önskelistan. Och hur jag vill använda dom.
Oh oj oj absolut ett rollspel -
Jag vet hur det är.... jag bara dog när jag såg honom i TB fy satan..... Ingen lilla död där inte utan gigantiskt stor DÖD!gilmore skrev 2014-03-11 22:59:50 följande:JAG VILL GNIDA MIG MOT HONOM OCH ALDRIG SLUTA! Jag gråter pga han är så vacker. Le fitty gråter också.
-
Mmmm visst är han *flämt liksom*UniqueSnowflake skrev 2014-03-11 23:05:15 följande:Men DÄR var han ju ruskigt het!!
Yess!
PS angående -rollspelet. Jag skämtade bara om det med vitt skägg!! Hoppas ingen tog mig på allvar.
Han är i min ålder och ingen av oss har vita hårstrån!
Va inget vitt skägg, jag som trodde det var nån specialitet er i mellan att du fick vitt skägg -
Hehe koppel. Jag tänker satsa på sjukt jävla långt hår! Ge mig tre år till så är det nere vid rumpan nästan och 2-3 till efter det så är det nedanför rumpan. Är snart exakt tre år sen jag rakade av det och det har växt en bit kan man säga. Fast för min del räcker det gott med en man stark nog att nagla, hålla, tvinga mig på plats, någonstans på vägen kommer jag lära mig lyssna och lyda iaf vid det tillfälletUniqueSnowflake skrev 2014-03-11 23:07:51 följande:ÅH vad jag håller med. Det där med rep är något överdrivet. Ett koppel räcker fine. :D
Men jävlar vad kvinnokroppen är snygg. Jesus. Så oerhört vacker.
Med eller utan rep.
Gillar bilden på tjejen som ligger ner blottad. Och den där killen sitter i en fåtölj en bit därifrån. :BITERMIGILÄPPEN:
Why god why måste jag vara själv i kväll!
Ja kvinnokroppar är vackra, fast jag tycker fan att mäns kroppar också är vackra
Ja den bilden är fin. Älskar den där hon är fastspänd dog lite när jag såg den. Och fotölj bilden också, men hon är för påklädd och inte speciellt utsatt, men den är fin ändå.