Sex och dravel tråden, hämningslöst!
Men lilla vän.. Hoppas du inte har så ont bara <3
Förutom 11-åringen som kallar mig för gamla tant Agda....
Men lilla vän.. Hoppas du inte har så ont bara <3
Haha! Känner igen det där. Särskilt det sista =P
Hoppas du inte slog dig fördärvad.
Fniss.... Vet du.. Som styvmamma.. Får man faktiskt snpula 11 åriga busungar ;) är du säker på att det är nya blåmärken?? Och inte från kylskåpastrappfallet?
Du är måhända klumpig, men en söt klumpig en!
Haha... Gillar din humor!
Hahaha!!nää det är du inte!
Det Örbäck barnens roll i livet att tycka mamma och pappas skämt är dåliga? :)
Efter många om och men lyckades jag till slut hitta rätt mailadress kopplat till detta konto, vilken seger. Underbart att denna tråd fortfarande lever :)
Så.. då har vi bokat resa till Prag för oss och ungarna i maj samt en resa till Kroatien för oss alla i slutet av augusti!
Barnen har aldrig varit utomlands eller ens flugit, nu får de göra det 2 ggr i år. .
Jag funderar på att gå i strejk.. är så fasansfullt trött och less på livet från och till..
Mest för att det inte går som jag vill...
Får instämma. Kollar runt på nätet nu om ett år på kloster(alltså allvarligt) men när jag berättar det för min son blir han inte glad. ...
Kudos till dig Mr C som väckt liv i denna avdankade gamla tråd
Kom till stugan min , vi bor ju mitt uti skogen ????
Eller så shoppar vi någon dag! Kidsen växer som ogräs så måste köpa återigen kläder till dom!
Du får titta på Google maps var min skog ligger ????
Samma gällde dotters skinnjacka, hon tycker inte att de är så snyggt med 1/2 dels ärmar.
Lillgrabben växer något enormt 3 storlekar sen i julas !!
Själv funderade jag på att sälja mina på Blocket... Men mina vänner trodde inte nån skulle nappa!