Sex och dravel tråden, hämningslöst!
Att halka nedför källartrappen är inget jag rekommenderar.. tur att man är akrobatisk och lika vigör som ett avfrostat kylskåp.
Jag kommer att ha ett väldigt snyggt blåmärke på vaden..
Att halka nedför källartrappen är inget jag rekommenderar.. tur att man är akrobatisk och lika vigör som ett avfrostat kylskåp.
Jag kommer att ha ett väldigt snyggt blåmärke på vaden..
Aaajjjee... erkänn att du kollade ej runt om ngn såg dej.. ;)
Ajje!
Hur många Sharknado finns det nu 5-6?
Dom är ju så dåliga så man skrattar åt dom.
HAHA... du e underbart rolig!! hoppas det blir bättre nu!!! Krams..
Det bör verkligen undvikas. Har testat och det var ingen behaglig upplevelse. Rullade ned som en liten boll efter att ha tacklat upp en trög källardörr, tuppade av och när jag vaknade upp skämdes jag som en gris och beslöt mig för att inte berätta om mitt missöde. Det är presbikerat nu som tur är.
Haha.. Faan va kul.. Man kan tuta i barn vad som helst.. Love you 4 it..
Har sedan början av december blivit tvåbarnsstyvmorsa.. Bägge barnen bor här och går i skolan på heltid..
Lilltjejen är den som dragit mest fördelar utav detta då hon nu både slipper morgon- och eftermiddagsfritids, kan ta sig till skolan själv på bara 5 minuter och slipper sina 12 timmarsdagar hemifrån..
Enda böket vi haft med henne är hur vi ska få upp henne på morgonen.. ungen sover inte, hon är medvetslös!
Hittade dock en larmsignal på mobilen som väcker döda.. Hon är nu uppe på 2 röda och hinner både äta frukost, klä sig, fixa håret och se en stund på tv..
Däremot så slog storebror över till zombie-mode bara över helgen.. han vaknar bara om vi drar honom ur sängen!
På bara en helg har han gått från att sova 8 timmar osammanhängande sömn, och trots detta vara överpigg, till att sova 12 timmar sammanhängande och fortfarande vara trött!
Och moppe- muschen har kommit!!
Det blir en intressant vår detta..
Mina två är morgontrötta nu också... Och pigga på kvällarna... Mamman är trött mest jämt!
Hahaha... du e så rolig va!! viss är det kull tonåringar??
Har sirapen smygit sig in i hjärnan med??
Första vurpan utomhus för i år avklarat..
10 poäng för stil
5 för utförande
Bara 1 poäng för avslut
15 poäng för överglad jycke som tyckte att det var ett ypperligt tillfälle att leka...
Aj...