• Knall

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Att halka nedför källartrappen är inget jag rekommenderar.. tur att man är akrobatisk och lika vigör som ett avfrostat kylskåp.

Jag kommer att ha ett väldigt snyggt blåmärke på vaden..

Some cause happiness wherever they go; others whenever they go.
  • Knall
    grodanboll73 skrev 2016-01-07 06:58:08 följande:

Aaajjjee... erkänn att du kollade ej runt om ngn såg dej.. ;)

Alla låg och sov.. tydligen sover de så djupt att de inte hör när huset raseras kl 3 på natten..

Hade ett element som stod och lät som en skördetröska i källaren så skulle ner och stänga av skiten..

Såg förut att jag även har en snygg svullnad OCH blåmärke på insidan av underarmen. Är även svullen på benet och ryggen sträckte jag till också..

Hade ungarna sett mig så hade de garvat ihjäl sig.. sambon hade kvävt ett fniss..
    Fjäril Vingad skrev 2016-01-07 10:33:53 följande:

Ajje!

Japp.. det kändes.. kan jag ju säga..
  • Knall
    Lahall skrev 2016-01-08 14:41:34 följande:

Hur många  Sharknado finns det nu 5-6?

Dom är ju så dåliga så man skrattar åt dom.

Något sådant.. och otroligt nog blir skådespelarinsatserna bara sämre...
  • Knall
    grodanboll73 skrev 2016-01-08 16:01:03 följande:

HAHA... du e underbart rolig!! hoppas det blir bättre nu!!! Krams..

Grabben påstår att han tyckte sig höra något, men att han trodde att det var katten..

Ja, då.. det är bättre. Lyckades lura i grannbarnet att jag varit i slagsmål.. jag vann.. elakt?
  • Knall
    Brunhilde skrev 2016-01-10 01:18:28 följande:

Det bör verkligen undvikas. Har testat och det var ingen behaglig upplevelse. Rullade ned som en liten boll efter att ha tacklat upp en trög källardörr, tuppade av och när jag vaknade upp skämdes jag som en gris och beslöt mig för att inte berätta om mitt missöde. Det är presbikerat nu som tur är.

Åh, aj faen!

Inte ens avkomman fick veta? Jag är jäkligt försiktig nu när jag ska gå i trappan..

Mannen höll själv på att slå ihjäl sig igår när han skulle ner.. halkade de två sista trappstegen och gled ner på hälarna.. Han återfick dock balansen men gnäller om att det gör ont i hälarna..
  • Knall
    grodanboll73 skrev 2016-01-10 12:06:07 följande:

Haha.. Faan va kul.. Man kan tuta i barn vad som helst.. Love you 4 it..

Min bror lurade i sin yngste son att pappa var hemlig agent, precis som Bond...

(Han hade fått en blåtira efter att kört in huvudet i en utdragen kökslåda)..

Ögonen praktiskt taget lös om grabben varje gång han såg sin pappa..
  • Knall

Har sedan början av december blivit tvåbarnsstyvmorsa.. Bägge barnen bor här och går i skolan på heltid..

Lilltjejen är den som dragit mest fördelar utav detta då hon nu både slipper morgon- och eftermiddagsfritids, kan ta sig till skolan själv på bara 5 minuter och slipper sina 12 timmarsdagar hemifrån..

Enda böket vi haft med henne är hur vi ska få upp henne på morgonen.. ungen sover inte, hon är medvetslös!

Hittade dock en larmsignal på mobilen som väcker döda.. Hon är nu uppe på 2 röda och hinner både äta frukost, klä sig, fixa håret och se en stund på tv..

Däremot så slog storebror över till zombie-mode bara över helgen.. han vaknar bara om vi drar honom ur sängen!

På bara en helg har han gått från att sova 8 timmar osammanhängande sömn, och trots detta vara överpigg, till att sova 12 timmar sammanhängande och fortfarande vara trött!

Och moppe- muschen har kommit!!

Det blir en intressant vår detta..

• Knall
    Fjäril Vingad skrev 2016-01-13 10:25:51 följande:

Mina två är morgontrötta nu också... Och pigga på kvällarna... Mamman är trött mest jämt!

Grabben är trött 24/7 just nu.. Flickan är som en duracellkanin från det att hon tagit sig ur sängen tills att hon lägger sig igen..
  • Knall
    grodanboll73 skrev 2016-01-13 11:03:41 följande:

Hahaha... du e så rolig va!!  viss är det kull tonåringar??

Har sirapen smygit sig in i hjärnan med?? 

Har en 11,5 åring och en 13,5 åring.. (de där ,5 är viktiga tydligen..)

Oja! Igår hade grabben somnat på sitt rum innan läggdags så vi väckte honom för att han skulle borsta tänderna.. han stapplar ur sängen, kastar på sig kläderna, rusar ut i köket och börjar riva i kylskåpet..

"Vad gör du?"

"Ska äta frukost? Vad ser det ut som?!" (På klassiskt, surt tonårsvis..)

"Eh.. klockan är 22..."

*förvirrad min*
  • Knall

Första vurpan utomhus för i år avklarat..

10 poäng för stil

5 för utförande

Bara 1 poäng för avslut

15 poäng för överglad jycke som tyckte att det var ett ypperligt tillfälle att leka...

Aj...

Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!