Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Brunhilde skrev 2014-09-29 14:16:43 följande:
    Det gör man, men högläsning är mysigt oavsett om man är två eller fler. Hade ett ex som läste högt för mig och jag älskade att höra hans röst och orden som inte var hans. Drömmer
    Ja det är sant. Hmm jag hade ett ex som brukade läsa turkiska texter för mig, jag begrep knappt ett ord men älskade höra honom läsa haha.
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • HäckHäxan
    Aniiee skrev 2014-09-29 14:17:20 följande:
    Bra tanke Solig
    Ja jag tyckte det. Tänkte köpa böckerna, då kan mini läsa själv i dem också. 
  • HäckHäxan
    Aniiee skrev 2014-09-29 14:14:35 följande:
    NU älskar jag Harry Potter. När den kom var jag... 12. Och alla läste ju den där förbaskade boken som även jag naturligtvis fått i födelsedagspresent. Jag TOKVÄGRADE att läsa den, för alla andra gjorde ju redan det. 
    Jag vägrade utåt också, mamma med, jävla barnbok liksom Men vi stal den som sagt och läste ändå och skrattade åt oss själva.
  • HäckHäxan
    Fjäril Vingad skrev 2014-09-29 15:13:58 följande:
    Åh herrejösses... Vi satt hemma och läste (förutom den jäkla bibeln förstås) om romersk och grekisk mytologi, alla gudar och gudinnor och vad de höll på med. smile2.gif
    Måste ju ha varit en skön omväxling till bibeln, snacka om annorlunda liksom
  • HäckHäxan
    Fjäril Vingad skrev 2014-09-29 15:22:00 följande:
    Oja! Min mamma kan mycket om många saker, är intresserad av historia osv, och lärde mig att bli detsamma. Överhuvudtaget lärde hon mig att älska litteratur. Fasen, i trean skulle vi ha med oss en bok hemifrån att läsa i skolan. Mitt val? Shogun! smile2.gif
    Åh kul. Min mamma är en sån där matte människa, var ju visserligen jag med en gång, men inte lika passionerat, min ena syrra däremot fick absolut den genen,

Har ingen aning om vad jag hade med för bok. Men jag minns att läraren tog ett snack med min mamma om lämpligheten med vuxen böcker när man var barn osv osv. Sen att vilka böcker läraren på gymnasiet än tog fram till sina gruppcirklar/ arbeten så hade jag redan läst alla.
  • HäckHäxan
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-09-30 00:07:46 följande:
    Beror nog på vart deflationen råder! smile5.gif Är det i min plånbok så är jag inte så nöjd. smile2.gif

Full rulle...ja nästan frulle och det smäller om det, alvarligt ifall man får sås i ögat.
    tv.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/brott-och-st...
    Ja kebab skall man vara varsam med!

Deflation????? Drömmer
  • HäckHäxan

Själv är jag mest sugen på att vända upp å ner på en 26 årig gnällspik som skall bli farsa men tydligen tycker att festa och leva på andra är ett bra sätt att starta papparollen med *suck*

Jo och nån jävel skrev att denna TS borde utredas för adhd eller asperger också. Jag blir så jävla trött, så innerligt jävla trött på folk. Tydligen är man ett arsle per automatik om man har adhd och AS. Kanske borde överlämna mig själv till socialtjänsten eller något och ge dem mitt barn nu när jag blivit upplyst liksom! 

• HäckHäxan
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-09-30 00:36:03 följande:
    Problemet ligger inte i frakten utan antagligen kraken som ska lämna dit den, sen har vi världens stoppkloss som tar evigheter på sig att kolla paket med! smile2.gif
    Ja apropå tull...
    Detta gillar jag.
    Jethro Tull - Aqualung (best version):
    " target="_blank">

ÅH Jethro Tull Bra skit!
  • HäckHäxan
    Aniiee skrev 2014-09-30 00:40:54 följande:
    Eller (lika felaktigt) så tror folk att man har asperger eller adhd för att man är ett arsle (inte samma sak).

Fundera på det Solig

Nä, ladda mobilen, ta en glass och sen sova. Med Sleep as android. Min nya favoritapp, i alla fall ett par dagar =)
    Hahahhahah Sant.

Hmm vad e de för app, eller alltså vad har den för funktion? 

Funderar på att lägga mig, tänkte kollat på californication men de är nog bättre att lägga sig.
  • HäckHäxan
    hännrick skrev 2014-09-30 00:42:18 följande:
    Jo, sjukdomar och störningar har alltid använts som förolämpningar, när jag var liten kallade vi varandra CP-barn,  idag används  bokstavasdiagnoser, eller autism.. DAMP-unge eller aspie kan kvitta då innebörden i detta fall är oviktig då det enbart används för att såra någon.

Varken problemhanteringsteknik eller metylfenidat hjälper mot "sjukdomen" som gör att man beter sig som ett jävla arsel mot son omgivning.

Fast nu var inte så fallet, det var ingen som kallade TS adhd barn utan mer menade att TS borde bli utredd då personen tyckte baserat på det TS skrev i sin tråd ha adhd/ AS. Hur fan man nu kan se det på sättet någon skriver, det är ta mig fan impregnerande på riktigt!

Cp barn och annan sån skit används idag med TRO mig jag hyvlar av vuxna för det där då och då när de använder CP som ett skällsord, typ jävla CP mobil osv. Brukar krasst förklara att sist jag kollade så föddes inte din mobiljävel med en CP skada bla bla. Min dotter blir ofta arg på vuxna som använder just CP till saker också, då hennes bror har en cp skada och det har hennes kusin också, min systerdotter.

Bästa min dotter gjorde en gång var, vi mötte en flicka, som har någon form av funktion nedsättning, vad vet jag inte. Iaf vi brukar möta tjejen och hennes mamma ibland och hejar alltid. Denna gången så frågade mini mamma vad är det för fel på flickan vi möter. Jag sa jag vet inte, hon kan ha något som heter downs ( vi hade mött en kille med det några veckor innan ) Men det kan också vara något annat. Hon är helt enkelt speciell och annorlunda, som din bror och kusinerna är fast på något annat sätt kanske. Va, mini tvärstannar. Min bror är ju helt normal, han har ju bara en cp skada. Jag fick mig en näsbränna, ja du har rätt, din bror är helt normal och det är flickan också, hon är normal och har bara något extra. Ibland uttrycker man sig klantigt och hon hade ju rätt ungen.

Idag är det mamman som är normal och har en plusmeny, kanske extra plusmeny haha

I vilket fall jag avskyr när man använder diagnoser som skällsord, det är lika illa som att kasta in ordet blatte i en mening, typ jävla blatte idiot. Jävla idiot räcker liksom, antingen så är man en idiot oavsett ursprung eller så är man ingen idiot, så enkelt är det för min del. För övrigt föredrar jag ordet imbecill framför idiot!

Nä nu skall jag vissla in katten och rasta hunden en snabbis i trädgården.
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!