Aniiee skrev 2014-09-29 12:44:51 följande:
Håller med. Dessutom är det bättre för prostatan..... Karlar kan visst minska risken för cancer med typ 25% om de sitter ned.
Svårt att hitta belägg för det. Däremot töms ju blåsan mer effektivt om män sitter iaf ända tills de blir äldre och strålen sämre. Det är mer eller mindre det enda jag lyckades googla fram just nu.
Skit samma, sitt ner och kissa, ni dör inte killar jag lovar. Däremot finns risken att någon kvinna dödar er alternativt skurar toaletten med er om ni envisas med att stå upp och skvätta pink i halva badrummet.
Brunhilde skrev 2014-09-29 12:48:58 följande:
Vad har det för samband?
Det påstås minska risken för prostatacancer, det kan vara sant, svårt att hitta något annat än debattartiklar när jag googlar. I vilket fall så tycker jag skälet kiss utanför toalett är äckligt borde räcka oavsett prostatacancerns varande eller icke varande. Att tömma hela blåsan är bra oavsett och minskar risken för infektioner.
Min pappa sa en gång riktiga män sitter ner på toaletten, jag håller med min farsa
Gubben brukar ha rätt bra koll på det mesta och ingen gång under mitt liv har hans råd fallit fel och visat sig funka tvärtom.