• Aniiee

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Jag kan inte hjälpa att jag älskar den här låten....

Skitfånigt, jag vet.....

Happiness is something that comes into our lives through doors we don't even remember leaving open. - Rose Wilder Lane
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2015-03-04 19:03:22 följande:
    Vilka trådar då? Jag vet bara en drogliberal och ja mer än lovligt snurrig, men definitivt inte läskigare än smygnassarna. SDarna verkar föröka sig och kanske tror de att deras identitet är säkrare här än på flashback just nu.
    Då vet du en till nu.
    Happiness is something that comes into our lives through doors we don't even remember leaving open. - Rose Wilder Lane
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2015-03-04 19:30:52 följande:
    Så länge du inte postar på patois är det lugnt
    Haha, nej, det lovar jag att jag inte tänker göra.
  • Aniiee

Jättestark köttfärspaj till middag och chokladpudding till efterrätt =P

Nu är jag mätt....

• Aniiee
    Brunhilde skrev 2015-03-04 20:22:54 följande:
    Kan du telepatera över lite paj till mig? Jag ligger som en strandad säl i soffan och kan inte röra mig. Tvingas äta nödföda bestående av Maltesers och m&m.
    Slut Demon
  • Aniiee
    Anonym (Signe) skrev 2015-03-04 22:23:14 följande:

I helgen ska det bli värmebölja. Då kan man sätta en nejlika i knapphålet och en räv bakom örat. Det blir inte bättre än så om man inte bjuder till.

Vilket betyder att det även blir pollenexplosion

*jublar lite sarkastiskt*
  • Aniiee
    Knall skrev 2015-03-06 00:15:14 följande:

Har idag iakttagit min man medan han krälat omkring på golvet med ryggskott..

Istället för att lägga sig på soffan eller i vår säng så lägger han sig på vardagsrumsgolvet för att sträcka ut ryggen.. Jag förstår honom till viss del, men han hade inte tänkt igenom den där lilla detaljen med att ta sig UPP igen...

Efter mycket pust, stön och flås, samt något halvhjärtat försök att åla sig ner för ett trappsteg i ett försök att ta sig upp i stående (fråga inte!), så ålar han sig genom hallen, in i vardagsrummet och, med lite hjälp av mig, upp i soffan där han blev sittandes resten av kvällen.. vet inte om jag ska vara imponerad eller frustrerad..

Jag tog hunden ut för sista kvällspromenaden och under den tiden har mannen på något magiskt sätt lyckats ta sig till sängen.. "Titta! Jag klarade det själv!" (Idiot)

Nu snarkar han här bredvid och hunden snarkar nere vid fotänden av sängen.. jippie...

Du skulle ha tagit honom på promenad istället. Det låter ju helt galet, men bästa sättet att bli av med ryggskott är faktiskt att röra på sig......

Men helt klart en roande bild =P
  • Aniiee
    VeteKatten skrev 2015-03-06 21:53:58 följande:

Ja här hände det ju mycket (läs: lite).

Man har väl inte roligare än man köper ut för antar jag,..

Det är fredag idag och de flesta har ett liv i alla fall på fredagar.

Alla andra dagar...... well.....
  • Aniiee
    VeteKatten skrev 2015-03-06 22:01:18 följande:
    Och du själv då?
    Jag har inget liv någon dag. Det har folk på FL talat om för mig.

Men annars så ligger jag och mår dåligt efter cellgifterna tidigare idag. Och kollar på Pen&Tellers Bullshit. Och spelar hay day, Heroes of Dragon Age och Hearthstone.
  • Aniiee
    VeteKatten skrev 2015-03-06 22:33:58 följande:
    Cellgifter, låter osoft liksom. Hoppas det blir bättre!
    Det var många saker på en gång, är du en sådan där, va hettere, kvinna eller?
    Osoft var ordet.
    Många saker på en gång? Nja, jag kan ju bara ha en app på i taget, så jag varvar, så att säga. 

Kvinna? Nja, jag är väl den enda på det här forumet, nej, jag kommer på en till, som faktiskt på allvar har rätt att kalla mig det där vedervärdiga ordet "hen". Men det är vedervärdigt, så det använder jag inte. Jag är kei, dvs varken man eller kvinna.
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!