• Aniiee

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Brunhilde skrev 2015-03-01 17:12:07 följande:

Jag har överträffat mig själv igen! Jag ska nog börja ha overall när jag går ut utanför dörren. Hur kan man INTE märka att man inte dragit ned klänningen överrumpan när man är ute och går?!?!? Hade varit helt ok ifall jag haft snygga leggings under, men tyvärr är det lite ont om kläder just nu (de ligger i mount-tvättkorg) och de enda rena har gigantiska hål på strategiska ställen.. Jag har struttat runt  på allmän plats med rumpan bar... Mitt på ljusa dagen. Slå det om ni kan...

Ouch! Solig
    Happiness is something that comes into our lives through doors we don't even remember leaving open. - Rose Wilder Lane
  • Aniiee
    Knall skrev 2015-03-01 17:13:43 följande:
    Underbart!
    Tycker du? =P

Jag tänkte att eftersom jag älskar film och spel så ska jag göra några posters i korsstygn. 10 på varje bokstav, tänkte jag. Filmer jag älskar och lite klassiker som jag kanske inte älskar, men som är klassiker. På  A blev det Aliens, Aladdin, Aristocats, Adventures of Ichabod and Mister Toad, AI, Alice in Wonderland, Amelie, Apollo 13, Atlantis (disney-filmen), och Avatar. Förmodligen kommer alla Disneyfilmer med....

Och, ja, jag är knäpp..... =P
    Happiness is something that comes into our lives through doors we don't even remember leaving open. - Rose Wilder Lane
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2015-03-01 17:34:24 följande:
    Jäklar vad ambitiöst! Jag brukar ge upp efter de första tjugo stygnen...
    Jag är ALLTID ambitiös när jag planerar projekt. Sen startar jag, och sen ger jag upp.... efter ungefär 20 stygn.... =P

Största "duken" kommer bli 600x600 stygn, btw.
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2015-03-01 20:13:19 följande:
    I am, så till den milda grad att rumpan blev avundsjuk och tog saker i egna "händer".

BTW har ni testat chokladkakan Marabou Japp? Gillade aldrig biten Japp, men i mjölkchokladen är den orgasmiskt god Drömmer
    Nä, för söt.....
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2015-03-02 13:50:44 följande:
    Därför räcker det med bara lite (slår på mig själv nu).
    Har alltid förundrats över folk som påstår sig vara chokladälskare och när man ser dem äta chokladen tar de en eller två rutor och utbrister "Guuuud, vad gott!!!". Brukar titta på dem lite föraktfullt och tänka "Ja, eller hur... Om den vore så jäkla god hade du ätit mer av den"

Fast i det här fallet stämmer det. Den är för söt för att kunna ätas i stora mängder på en gång.
    Riktig choklad kan man ju inte äta mer av. Det skulle vara som att hälla i sig fyra flaskor årgångsvin på en timma......
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2015-03-02 23:34:05 följande:

*argh* Smörjer som en dåre med kokosolja, luktar Piña Colada utan rom , dricker vatten som en galning och ändå känns det som om jag ömsar skinn. Hela ansiktet är supertorrt. What to do??

Ansiktsmask med avokado och honung. Kokosolja är rent slöseri.
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2015-03-02 23:51:37 följande:
    Jag är allergisk mot avokado. Kan inte äta det, vågar jag ha det på huden då?
    Hm.... det får du nog testa isf. en klick på underarmen ett par timmar, se om det blir utslag/börjar klia.

Jag kan inte äta persikor, men jag kan handha persikor, så det enda man kan göra är testa.
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2015-03-03 15:57:57 följande:
    Ska nog besöka farbror/tant doktorn och se vad det är jag är allergisk emot egentligen. Tur att jag inte bor på landet. Hö är en av de saker jag reagerar mot. Inga halmgubbar här mao, får hålla mig till Sheela na gig om det ska vara något.
    Samma här. Hemskt allergisk mot hö. Fick inte rida när jag var i den åldern.... =(
  • Aniiee
    taquine skrev 2015-03-03 19:17:31 följande:

Kors i taket , min dartor fynkar , shit menade min dator funkar, kanskeDrömmer

Solig
  • Aniiee
    taquine skrev 2015-03-03 19:58:56 följande:

Men .. jag skulle ju lägga ut en film , sorry inget funkar där jag befinner mig

Teknik ska funka, annars får tekniken fängelse....
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!