• HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Ingen större mening med tråden, mer än att surra om sex, om annat och försöka undvika trasha andras trådar bara för att man är hmm över social och flummig till och från.

Man får såklart mumla sex hur mycket man vill, det är alltid uppskattat. Vill ha den i sexforumet, just för att en hel del intressanta människor är anonym, dumt att hindra dem från att surra och vara knäppa tänker jag just nu.

Så egen sprit medtages på fredagar och lördagar och tja alla andra jävla dagar också.

Vill ni bära blöjor och runka i dom så är det hel ok för mig, analt är inte sodomi oavsett vad andra må tänka om det, wet är inget man dör av, men garanterat att föredra med någon likasinnad, folk som tänder på att se sin partner i snibb-blöjor är inte pedofiler, just saying. Smisk är helt okej, låt vuxna göra och leva som de själva vill, så länge alla är nöjda och glada är jag också nöjd och glad. Vi någon bindas på kors och bli randad så låt dom. Vem är du att avgöra vad som är skönt och förlösande för någon annan? Drömmer

Lite allvar då! 

Tidelag håller jag mig gärna ifrån och skulle jag komma på någon med det så skulle jag helt ärligt ha ihjäl denne, samma sak med riktiga pedofiler då. Vissa saker tycker jag ett skott i pannan är bästa lösningen på. Billigt och kostar inte staten många kronor, de pengarna kan istället läggas på att ge barnet all den hjälp de kan tänkas behöva för att få ett så bra och värdig liv som möjligt! Tja djuren får man väl avliva om de är för skadade av övergreppet, alternativt laga om det går och hitta ett nytt bra hem där de får leva i ro och fred och bara vara djur och leva som dennes art bör göra, ungefär så.

Men bortsett från det där som drabbar oskyldiga så kan iaf jag bubbla om det mesta och finner jag inte något intressant så ger jag ju fan i att fånga just den tråden. Så prata om vad tusan ni vill eller behagar. jag ogillar regler och sociala normer och är både ambivalent och obstinat till min natur och älskar sjuk barock jävla humor och driver gärna med mig själv, du också, men seså välkommen Skål

Vill dessutom be anonyma Göran en ursäkt för mitt spinnande i hans tråd, det var stillöst, dock av ren tanklöshet, men inte mer rätt för det. Så jag ber verkligen om ursäkt för det där. {#emotions_dlg.flower}

En bild borde sätta pricken över i:et, skall se om jag finner någon...

Sist men inte minst!

Joo och kanske...

Mest för att jag tycker bilden är vacker då
    Canis meus id comedit
  • Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2015-11-11 00:13:38 följande:
    *Host* när jag hamnar i den situationen köper jag en ny dator och lägger undan den gamla med intentionen att sortera det vid ett senare tillfälle. Det är fortfarande lite oklart när ett "senare" tillfälle infinner sig. Oskyldig
    Ibland när det gått en tid glömmer jag bort varför det var så viktigt med vissa grejer och formaterar om skiten för att jag behöver göra något annat just då...
    Lol, känner igen det där. Min lösning brukar vara att föra över hela klabbet på en extern hårddisk och sedan formatera om datorn. Jag har rätt gott om fulla externa hårddiskar......Tyst
    Will you be forgiven when the cold grave has come?
  • Brunhilde
    Aniiee skrev 2015-11-11 00:20:09 följande:
    Lol, känner igen det där. Min lösning brukar vara att föra över hela klabbet på en extern hårddisk och sedan formatera om datorn. Jag har rätt gott om fulla externa hårddiskar......Tyst
    Kanske skulle magasinera allt jag äger och vips är julstädningen klar Drömmer
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2015-11-11 00:27:43 följande:
    Kanske skulle magasinera allt jag äger och vips är julstädningen klar Drömmer
    Haha, ett förslag! Det kanske löser en del. Ibland tänker jag att man bara skulle stoppa hela sitt "hus", exakt alla inventarier, i ett magasin och sedan helt enkelt vara tvungen att gå dit och hämta när man kommer på att man behöver något. Skulle säkert bli en del kvar i magasinet när man har allt.
  • Aniiee

Rensat ikoner på skrivbordet (BARA programgenvägar). Jag ser bakgrundsbilden nu, det gjorde jag inte förut...... 

Nu ska jag på resten.

• Brunhilde
    Aniiee skrev 2015-11-11 00:31:38 följande:
    Rensat ikoner på skrivbordet (BARA programgenvägar). Jag ser bakgrundsbilden nu, det gjorde jag inte förut...... 

Nu ska jag på resten.
    Uh, tänker inte rensa ett dugg, ska bara hasa mig i väg till sängen.
    Go'natt

• Aniiee

På skrivbordet (stryker över det jag kastar):

Skräpkorgen

Mapp: Cooking, Recipies, Baking, Juice, Soup, Cakes
    Mapp: Crosstitch and Multichange
    Mapp: DAI Maps
    Mapp: Dokumentmapp, Originalet är skit (Måste öppnas och rensas)
    Mapp: Ebooks (Måste öppnas och rensas)
    Mapp: FL-blogg
    Mapp: Flyttar runt (tom)
    Mapp: GoT Cutting
    Mapp: GoT Pasting
    Mapp: Library 
    Mapp: Low Color Crosstitch
    Mapp: New Crosstich
    Mapp: Not Working, huh?
    Mapp: Pärlplattemönster
    Mapp: Patterns
    Mapp: Reading
    Mapp: Serie (tom)
    Mapp: Texter (måste öppnas och rensas)
    Mapp: Tropefinder (måste öppnas och rensas)

Genväg: Battle.net
    Genväg: CCleaner
    Genväg: Daemon Tools
    Genväg: Family tree maker
    Genväg: Fraps
    Genväg: Freemake video converter
    Genväg: Hauppage capture
    Genväg: Icewind Dale EE
    Genväg: Malwarebytes
    Genväg: Media Center Master
    Genväg: Media Go
    Genväg: Origins
    Genväg: Picasa
    Genväg: SWTOR
    Genväg: Steam
    Genväg: VLC
    Genväg: Aegisub
    Genväg: Handbreak
    Genväg: PCWizard
    Genväg: Pokerstars

Fick bort ett par mappar i alla fall....

• Aniiee
    Brunhilde skrev 2015-11-11 00:35:52 följande:
    Uh, tänker inte rensa ett dugg, ska bara hasa mig i väg till sängen.
    Go'natt
    Gonatt =P
  • Knall

Att en sång kan väcka så många gamla känslor och minnen till liv..

Men, det som varit har passerat och det som kommer är en ny dag..

*alldelesförmyckettankaridethärtröttahuvudetsåhärsentpånatten*

Some cause happiness wherever they go; others whenever they go.
  • Brunhilde
    Knall skrev 2015-11-15 01:28:18 följande:

*alldelesförmyckettankaridethärtröttahuvudetsåhärs entpånatten*
    Ibland får man byta låt...

• Fjäril Vingad
    Knall skrev 2015-11-15 01:28:18 följande:

*alldelesförmyckettankaridethärtröttahuvudetsåhärsentpånatten*

Har några såna låtar också. Då säger jag som Aniee, byt låt och försök få hjärnan att tänka på annat. <3
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!