• HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Ingen större mening med tråden, mer än att surra om sex, om annat och försöka undvika trasha andras trådar bara för att man är hmm över social och flummig till och från.

Man får såklart mumla sex hur mycket man vill, det är alltid uppskattat. Vill ha den i sexforumet, just för att en hel del intressanta människor är anonym, dumt att hindra dem från att surra och vara knäppa tänker jag just nu.

Så egen sprit medtages på fredagar och lördagar och tja alla andra jävla dagar också.

Vill ni bära blöjor och runka i dom så är det hel ok för mig, analt är inte sodomi oavsett vad andra må tänka om det, wet är inget man dör av, men garanterat att föredra med någon likasinnad, folk som tänder på att se sin partner i snibb-blöjor är inte pedofiler, just saying. Smisk är helt okej, låt vuxna göra och leva som de själva vill, så länge alla är nöjda och glada är jag också nöjd och glad. Vi någon bindas på kors och bli randad så låt dom. Vem är du att avgöra vad som är skönt och förlösande för någon annan? Drömmer

Lite allvar då! 

Tidelag håller jag mig gärna ifrån och skulle jag komma på någon med det så skulle jag helt ärligt ha ihjäl denne, samma sak med riktiga pedofiler då. Vissa saker tycker jag ett skott i pannan är bästa lösningen på. Billigt och kostar inte staten många kronor, de pengarna kan istället läggas på att ge barnet all den hjälp de kan tänkas behöva för att få ett så bra och värdig liv som möjligt! Tja djuren får man väl avliva om de är för skadade av övergreppet, alternativt laga om det går och hitta ett nytt bra hem där de får leva i ro och fred och bara vara djur och leva som dennes art bör göra, ungefär så.

Men bortsett från det där som drabbar oskyldiga så kan iaf jag bubbla om det mesta och finner jag inte något intressant så ger jag ju fan i att fånga just den tråden. Så prata om vad tusan ni vill eller behagar. jag ogillar regler och sociala normer och är både ambivalent och obstinat till min natur och älskar sjuk barock jävla humor och driver gärna med mig själv, du också, men seså välkommen Skål

Vill dessutom be anonyma Göran en ursäkt för mitt spinnande i hans tråd, det var stillöst, dock av ren tanklöshet, men inte mer rätt för det. Så jag ber verkligen om ursäkt för det där. {#emotions_dlg.flower}

En bild borde sätta pricken över i:et, skall se om jag finner någon...

Sist men inte minst!

Joo och kanske...

Mest för att jag tycker bilden är vacker då
    Canis meus id comedit
  • Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!
  • M r a u
    Brunhilde skrev 2015-08-30 02:05:12 följande:

Kvällens raggmingsrepreplik var nog "jag är ung men jag kan saker " Killen var yngre än min son. Ett stort fernet på den.7

Åh min mamma (lugn, hon är mycket äldre) har en sån story efter varje utekväll, hon myser lika mycket varje gång när killen får reda på att han bara är 3 år äldre än hennes barnbarn. Hon tar på sig glasögonen bara för att inte missa hans reaktion där.

Men fick du reda på vad han kunde där eller..?
  • M r a u
    Brunhilde skrev 2015-08-30 03:22:57 följande:

Fetnej, men en liten egoboost. 

En får ju ta det positivt!
  • Aniiee
    Fjäril Vingad skrev 2015-08-30 21:31:30 följande:

Jag är för gammal för att orka partaja halva nätterna, komma i säng strax före tre och sen behöva gå upp ca sex timmar senare... :-/

*trött*

Sex timmar sömn låter ju lite lyx...  Fast å andra sidan sover jag ofta dubbelt så länge (med några avbrott)
    Gire bless me, have I only hot-blooded boys left in my fold?
  • Puppetmaster

BUMP! 

Jag känner en sorts dragning till min kusin som jag nyligen har lärt känna. Vi är jämngamla på 43 år. Åsikter på detta? 

• taquine
    Puppetmaster skrev 2015-09-13 22:38:24 följande:

BUMP! 

Jag känner en sorts dragning till min kusin som jag nyligen har lärt känna. Vi är jämngamla på 43 år. Åsikter på detta? 

Kul du väckt liv i tråden , igen

Mja en kusin för mig är för nära för att tänka mig något sexuellt.. Men det ska ju vara ok lagligt . Det beror väl också på hur nära man vuxit upp med varandra . Mina kusiner är ivarjefall ett big No No...
    Goodness me
  • Puppetmaster
    taquine skrev 2015-09-13 23:03:55 följande:
    Kul du väckt liv i tråden , igen

Mja en kusin för mig är för nära för att tänka mig något sexuellt.. Men det ska ju vara ok lagligt . Det beror väl också på hur nära man vuxit upp med varandra . Mina kusiner är ivarjefall ett big No No...

Hej taquine :) 
    No problem. 

Nej jag vet inte. Först och främst så berättade jag att vi inte kände varandra tidigare. Jag visste knappt om hennes existens för ca 1 år sedan. Och vi har inte haft sex nej och det kommer inte att ske. Men känslan är snarlik.. våra händer dras mot varandra och vi söker oss till varandra på något märkligt sätt. 

• Brunhilde
    M r a u skrev 2015-08-30 21:45:47 följande:
    Åh min mamma (lugn, hon är mycket äldre) har en sån story efter varje utekväll, hon myser lika mycket varje gång när killen får reda på att han bara är 3 år äldre än hennes barnbarn. Hon tar på sig glasögonen bara för att inte missa hans reaktion där.

Men fick du reda på vad han kunde där eller..? smile9.gif
    Nej, hade inte lust att utforska eventuella kunskapsluckor där...

Har tillbringat en mycket spännande helg med att ömsom stirra tomt ut i luften och ömsom svettas och lida helvetes kval. Eftersom det var så enormt synd om mig var det läge att sälja av lite värdepapper (jag vet att det är fel tidspunkt...), sagt och gjort och poff. Syns inte finns inte och efter att jag nästan bitit huvudet av någon stackare på kundcenter knallade jag iväg och köpte cigg. Hur kunde jag vara så korkad att jag började röka en gång i tiden??? Och hur kan det vara så sjukt svårt att sluta???
  • Brunhilde
    Puppetmaster skrev 2015-09-13 22:38:24 följande:

BUMP! 

Uh, känner en stark lust att plocka fram banjon...
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!