• HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Ingen större mening med tråden, mer än att surra om sex, om annat och försöka undvika trasha andras trådar bara för att man är hmm över social och flummig till och från.

Man får såklart mumla sex hur mycket man vill, det är alltid uppskattat. Vill ha den i sexforumet, just för att en hel del intressanta människor är anonym, dumt att hindra dem från att surra och vara knäppa tänker jag just nu.

Så egen sprit medtages på fredagar och lördagar och tja alla andra jävla dagar också.

Vill ni bära blöjor och runka i dom så är det hel ok för mig, analt är inte sodomi oavsett vad andra må tänka om det, wet är inget man dör av, men garanterat att föredra med någon likasinnad, folk som tänder på att se sin partner i snibb-blöjor är inte pedofiler, just saying. Smisk är helt okej, låt vuxna göra och leva som de själva vill, så länge alla är nöjda och glada är jag också nöjd och glad. Vi någon bindas på kors och bli randad så låt dom. Vem är du att avgöra vad som är skönt och förlösande för någon annan? Drömmer

Lite allvar då! 

Tidelag håller jag mig gärna ifrån och skulle jag komma på någon med det så skulle jag helt ärligt ha ihjäl denne, samma sak med riktiga pedofiler då. Vissa saker tycker jag ett skott i pannan är bästa lösningen på. Billigt och kostar inte staten många kronor, de pengarna kan istället läggas på att ge barnet all den hjälp de kan tänkas behöva för att få ett så bra och värdig liv som möjligt! Tja djuren får man väl avliva om de är för skadade av övergreppet, alternativt laga om det går och hitta ett nytt bra hem där de får leva i ro och fred och bara vara djur och leva som dennes art bör göra, ungefär så.

Men bortsett från det där som drabbar oskyldiga så kan iaf jag bubbla om det mesta och finner jag inte något intressant så ger jag ju fan i att fånga just den tråden. Så prata om vad tusan ni vill eller behagar. jag ogillar regler och sociala normer och är både ambivalent och obstinat till min natur och älskar sjuk barock jävla humor och driver gärna med mig själv, du också, men seså välkommen Skål

Vill dessutom be anonyma Göran en ursäkt för mitt spinnande i hans tråd, det var stillöst, dock av ren tanklöshet, men inte mer rätt för det. Så jag ber verkligen om ursäkt för det där. {#emotions_dlg.flower}

En bild borde sätta pricken över i:et, skall se om jag finner någon...

Sist men inte minst!

Joo och kanske...

Mest för att jag tycker bilden är vacker då
    Canis meus id comedit
  • Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!
  • Knall
    Fjäril Vingad skrev 2015-07-23 22:47:58 följande:

Minst!

Jag vet att de planerar på att mörda mig.. jag känner det.. de och dammråttorna...
    Some cause happiness wherever they go; others whenever they go.
  • Brunhilde

Hm, min granne klagade på min bas tidigare, vad de inte verkar förstå är att allt hörs. Då menar jag precis allt och vad de gör hela dagarna undrar jag. Inte nudda golv, hela havet stormar... Radhus och det är pappersväggar. 
    Payback med hopprep kanske får dem att inse att allt, ja, precis allt hörs. Lite oroad för deras sexliv är jag dock

• Anonym (Titular)

Påpeka lite fint för din granne att allt de gör hörs. Någon dag senare låter du djävulskt mycket under sexet så de garanterat hör det. 

• Brunhilde
    Anonym (Titular) skrev 2015-07-24 00:08:48 följande:
    Påpeka lite fint för din granne att allt de gör hörs. Någon dag senare låter du djävulskt mycket under sexet så de garanterat hör det. 
    Hur gör gör jag det? Kanske lite fint frågar om de leker hela havet stormar och btw har ni aldrig sex?
  • Anonym (Titular)
    Brunhilde skrev 2015-07-24 00:20:49 följande:
    Hur gör gör jag det? Kanske lite fint frågar om de leker hela havet stormar och btw har ni aldrig sex?
    Frågan är ju fri så fråga henne! "Förlåt för min bas men jag undrar en liten sak, har ni aldrig sex?"
    Säg till grannen att du vet att det e lyhört o sedan har du värsta ljudsexorgien  som hämnd.
  • HäckHäxan
    Brunhilde skrev 2015-07-24 00:20:49 följande:
    hahahahhahahhaha bättre att leka slå hål i väggen, bank bank bank två sekunders tystnad, sen bank bank bank, tystnat bank bank bank.......
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • Knall

Asså... mens är ett jävla aber... och än mer aber blir det när man har mens OCH är kåt... och VARFÖR ska det inträffa barnfria veckor??

• Efraim Barkbit
    Knall skrev 2015-07-24 22:32:06 följande:

Asså... mens är ett jävla aber... och än mer aber blir det när man har mens OCH är kåt... och VARFÖR ska det inträffa barnfria veckor??

Varför är den kombon ett aber?
    Postbanken, Postbanken, Poooostbanken
  • Knall
    ErnstHugo skrev 2015-07-24 23:15:05 följande:

Varför är den kombon ett aber?

För att jag inte kan göra något. ..
  • taquine
    Knall skrev 2015-07-24 23:26:32 följande:
    För att jag inte kan göra något. ..
    Hur kommer det sig?
    Goodness me
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!