Inlägg från: Anonym (cem) |Visa alla inlägg
  • Anonym (cem)

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

HäckHäxan skrev 2014-05-21 08:52:30 följande:
    Tänk vad underbart livet kommer kännas på lördag

Barn är fan guld.

Ibland funderar jag och försöker komma på vad jag gjorde med mina dagar innan jag fick barn. Men jag minns inte mer än att jag lagade mat när jag var hungrig och inte för att någon mini behövde mat varje dag. Jooo och så läste jag mer böcker och promenerade på nätterna ( just nattliga promenader saknar jag väldigt mycket ibland )

Visst är dom guld! <3

Jag hade tre jobb och tävlande och tränade kontinuerligt så jag vet vad jag gjorde innan barnen börja ploppa ut
  • Anonym (cem)

Ibland undrar jaghur folk tänker när dom säger saker som faktiskt sårar en. Idag fick jag höra att jag är lat och inte kan vara på mig själv, bara för att vi har städhjälp hemma. Vi har sammanlagt 6timmar/ månad, Vi har valt att unna oss det eftersom vi har så mycket jobb jämt och vi unna inte oss själva så mycket annat än det och god mat.

Nu i maj har min sambo ca 15 övernattningsresor vilket betyder att han är bortrest då och alla andra jobbresor som både jag och han har hittills har gjort i maj.

Personen i frågan tyckte att jag borde ta hand om mitt egna skit!

• Anonym (cem)
    HäckHäxan skrev 2014-05-21 12:28:19 följande:
    Folk är dumma i huvudet så enkelt är det. Själv hade jag inte fixat att ha någon annan som går runt här bland min grejor. Mitt hem min Borg och då menar jag det. Avskyr till och med att ta hem nytt folk eller vänners bekanta och sånt där. Det är min frizon från världen.

Hade jag inte tänkt så så hade de där slavarna som så ofta erbjuder sina städtjänster fått jobba arslet av sig här!!

Du är inte lat. Krävs lite mer än 6 timmars städande i månaden för att hålla efter ett hem. So what om någon dammsuger och typ skurar då och då. De skall väl också ha ett jobb och få lön va fan.

Vi plockar ju undan själva innan städerskan kommer, så dammar, dammsuger, torka golv och lite sånt gör hon sen när hon kommer varannan måndag. Så det är inte direkt så att vi hat en städslav hemma 24/7.

Och vi betalar Tom vitlön för städningen.

Efter första gången med städning så ändrar man sig ang.att han någon hemma som tar hand om ens skit
  • Anonym (cem)
    Fjäril Vingad skrev 2014-05-21 13:07:20 följande:
    Haha, vilket nöt kallar DIG lat, Cem?! Du är fasen en av de hårdast arbetande som jag känner!

Åh himmel, jag dör här! Om folk använde sin hjärna till att tänka lite innan de öppnar käften!

Skulle jag ha råd så skulle jag definitivt leja bort städandet! Hela klabbet. För fy fan vad det är trist att städa!!!!

Tycker faktiskt att ensamstående föräldrar skulle få ett extra RUT-avdrag, iaf dom veckorna dom har sina barn.

Hoppas att du snart kan skaffa städningen!
  • Anonym (cem)
    HäckHäxan skrev 2014-05-21 12:24:17 följande:
    Helvetes jävlar kukfanskaps jävel!!!!! Snöret gick av. Jippie eller fan inte alls!! * gör argaste gubben ever*

Ligger det någon förbannelse över alla snören idag? Snöret till jobbet trimmer gick av i morse.
  • Anonym (cem)

Och pang!!! Där sjönk blodtrycket ner och jag vart akuttrött!!

• Anonym (cem)
    Anonym (RUT) skrev 2014-05-22 09:35:40 följande:
    Ja va bra att det var dom frallorna du mena  för dom andra frallorna är definitivt inte lika runda efter tre kottar som sugit ur både mjölk och fett

Ser dom andra frallorna mer ut som tunnbröd?!
  • Anonym (cem)
    Knall skrev 2014-05-22 11:24:37 följande:
    Seriöst???! Vilken jävla vecka!!! Först magsjuka, sedan kommer mensen med värken från helvetet och nu ringer grabben från skolan och mår dåligt igen!!

På lördag gifter sig min syster, jag har inte hunnit fixa skor eller någon liten väska än!

*Hyperventilerar i en påse*

Lugn bara lugn!!! Du vet väl att man inte måste ha helt nya skor och väska på bröllop?! Har Du inga som passar hemma?
  • Anonym (cem)

Just nu är mina tuttar snygga, Lilleman har sovit i 3,5timmar nu så där av dom snygga bröst!

• Anonym (cem)
    Knall skrev 2014-05-22 13:00:50 följande:
    Måste ha högklackat, gärna svarta och det har jag inga..

Har ingen liten väska som matchar resten och måste ha något att ha näsdukar, tamponger och värktabletter i...

Verkar dock som att grabben inte är allvarligt sjuk så kommer nog iväg imorgon..

Måste lämna in gubbens skor för klackning också samt köpa en ny vit skjorta till honom..

Hoppas att värsta smärtorna lägger sig till lördag.. Tagit mina tabletter och får inte ta nya förrän om 4 timmar.. De tar knappt udden av det värsta längre.. Ska till läkaren om två veckor och diskutera nya behandlingar/ smärtstillanden.. ev blir det operation.. igen..

Och så ska jag på mammografi..

bara roligheter känner jag...

Kan man isa bröstet innan de ska klämma ut det till en pannkaka? Bedövningssalva? Morfin? Lustgas? (Har känsliga bröst..)

Du kanske kan testa min kiropraktor? Hon ta bort mycket smärta med akupunktur mm. En riktig häxa.

Och billig är hon med 500kr för en timme!
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!