Inlägg från: Anonym (cem) |Visa alla inlägg
  • Anonym (cem)

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Trött och sliten, cementa ska nu samla kraft och sen ta mina barn+ ett extrabarn och åka hemåt via McDonalds!

• Anonym (cem)
    Fjäril Vingad skrev 2014-05-11 08:58:44 följande:
    Dottern kom med frukost till mamma... En mazarin till kaffet. Ehh... Tack?

Är ju morsdag idag
  • Anonym (cem)
    ErnstHugo skrev 2014-05-11 12:57:26 följande:
    Söndag - tvättstuga - regnskurar - kyrkklockorna - sängar utan sängkläder - vad skall vi ha till lunch?

Kålpudding?
  • Anonym (cem)
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-05-11 14:05:38 följande:
    Frestare där!

Ska du äta det blir jag riktigt avis...älskar kålpudding med bechamelsås och potatis. Dock vill jag att det inte ska vara ris i puddingen för tycker ris tar bort mycket av smaken...

Sen är ett måste att man ringlat med sirap på puddingen som fått gått med i ugnen...

Åt lunch hos min pappa idag, och de vart kålpudding idag utan ris och sirap dock med lingonsylt!

Ikväll ska vi grilla hamburgare, och svärföräldrarna kommer och veckoinspekterar Lilleman!
  • Anonym (cem)
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-05-11 17:33:56 följande:
    Haha...känner den onda bechamelsåsblicken lite än...nästa gång provar jag utan...!Haha...okej...lingon! Får prova det!

Haha...ser framför mig vita labbrockar och besiktningsprotokoll...eller lite som Fuskbyggarna fast lite snällare...

Hoppas det smakar iaf och att dom är snälla i sin bedömning och ger en 10...!

Kanske du får en 10 med för att du är så jävla trevlig...iaf skulle jag lätt gett det!

VA??? Människa har du inte ätit kålpudding med lingon???

Grabben fick nog fullpott idag med, fast han både spydde och kissa på farmor!

Jag höll mig vaken idag vid besöket så jag borde väl va godkänd?
  • Anonym (cem)
    HäckHäxan skrev 2014-05-12 00:07:10 följande:
    Ah ja då har du inte sett det ännu. och jag får fortsätta förgås av nyfikenhet.

Åhhhhhh lasagne mums ju!!!! Jag tillhör ju de där som inte har något emot att äta hästkött.

Jag äter med hästkött, och gott är det! Tänk dig grillad kryddmarinerad filé och Stekt färskpotatis!
  • Anonym (cem)
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-05-12 09:17:55 följande:
    God morgon alla...!

Haha...nej det har jag inte! Lingon är ju nyttigt, är mycket jag inte har ätit lingon till...gillar den sträva smaken i drycker men till mat tycker jag att lingon mer gör åt än till så att säga.

VA???? Wow vaken!

Helt otroligt sjukt imponerande...klart värt 10 +++!

Godmorgon!

Riktigt stolt över mig själv att jag höll mig vaken. För några veckor sen på svärmors födelsedagskalas somna jag strax innan tårtan. De kanske inte är en tiopoängare?

Idag står arbetsresa på agendan, 50mil ibilen, 3-4timmar arbete, men jag ska nog hålla mig vaken idag fick ju sovmorgon till kl 04.03 idag!
  • Anonym (cem)
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-05-12 11:14:28 följande:
    Haha...nja kanske inte så kul att äta tårta med en dreglande snarkade påse potatis bredvid sig...där skulle du få en 3a...är lite högt men du satt väl upp iaf??...kanske om även lustigt?

Du måste ju ha adhd eller något...

Blir blir ju slut bara av att försöka hänga med i svängarna du du gör!

Kör lugnt!

Jag satt i en fåtölj och amma när jag somnade, en fåtölj med fotpall så jag tycker att värdparet få skylla sig själv om dom erbjuder så sköna sittplatser!

Ingen bokstavs-diagnos här dock lite tattarblod!

Nu blir de lite lugnt iveckan Förutom att jag ska träffa Knall och på söndag blir det långresa 70-80mil med några timmarsarbete. Men nästa måndag blir det något riktigt roooligt för då ska vi till Ullared!
  • Anonym (cem)
    Fjäril Vingad skrev 2014-05-12 11:33:36 följande:
    Kul när man sätter sig ner på pendeln och får syn på en FL-vän!

Me love FL! Jag har träffat många underbara människor här. Några har blivit vänner för livet, och en har blivit min älskling!

• Anonym (cem)
    Knall skrev 2014-05-12 12:53:17 följande:
    In your face, fellow FL'are!

Jag ska umgås med cementen och bubbla med bebis! Vis av erfarenhet kommer jag att ha oömma kläder på mig..

Och snart ska jag fladdra runt med en Fjäril också!

Life is GOOD!

Tänkte förvarna dig att jag har en litensom kan spy på en.
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!