Sex och dravel tråden, hämningslöst!
Ah! Mycket jappe i den isf. Japanska spetsar är typ samojeder i miniatyr. Söt som tusan i alla fall =P
Ah! Mycket jappe i den isf. Japanska spetsar är typ samojeder i miniatyr. Söt som tusan i alla fall =P
Hur har det gått för Signe och hennes chefande? På tal om chefer, så hade jag en högst opassande dröm om min. Jag kommer rodna som en skolflicka på måndag. Vuxna kvinnor ska inte rodna och på senaste tiden har jag blivit blodröd i huvudet i tid och o tid. När jag blir medveten om det blir det ännu värre. Jag kanske har gått och blivit blyg på gamla dar
Roa mig!!!!
I wish! Då hade man sluppit mensen och hade kunnat strunta i preventivmedel. Jag är nog bara blyg eller har orena tankar. Snuskgumma mao
Nä, orkar inte. Jag kan bjuda på tea och nymicrade bullar.
Menar att jag kanske gått och blivit blyg liksom eller så är det bara våren och pollen och sådant. Har inte sett så många snygga karlar på länge. Fast varför är alla så unga nu för tiden??
På tal om orena tankar, har någon kollat in elephanttube? Snacka om freaktube Har nu inte fördjupat mig i ämnet men fick ett gott skratt av deras första sida. Total freakshow.
Pryd? Vad är det?
Haha, funderade på att länka, men mina länkar är inte alltid så populära
Väntar på EHs reaktion (Jag vet att han inte kan låta bli att googla )
Haha, visste att du skulle nappa på den
FL är en outsinlig källa till värdelöst vetande. Läste om det i någon tråd och det fastnade i mitt väldigt selektiva minne.
Kantrar den inte då?
Rubrikerna det kommer att generera "Fiffi blev kölhalad, stämmer badkarstillverkaren Ifö på 70 miljoner"