• Aniiee

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Fjäril Vingad skrev 2014-12-28 18:37:38 följande:
    Tänkte säga detsamma, fast numera surfar jag nästan bara med mobilen.

Exet pajade min bärbara när jag meddelade att jag lämnar honom... :-/ Och den stationära är för jefla tråkig att sitta vid, så den står numera i barnens rum...
    Om man har en tråkig stationär dator så har man en dålig stationär dator =P Dags att uppgradera åbäket, kanske?
    Fjäril Vingad skrev 2014-12-28 18:39:33 följande:
    Av de få jag sett: Mockingjay.
    Måste se Mockingjay... vilket århundrade som helst.

Nu ska jag dock gå och leta efter en hund. Det small utanför nyss och hundskrället flög flera meter...... antagligen flög hon ut i badrummet.....

Ohängda ungar som inte har vett att vänta med att smälla tills nyårsafton....
    Happiness is something that comes into our lives through doors we don't even remember leaving open. - Rose Wilder Lane
  • Aniiee
    Fjäril Vingad skrev 2014-12-28 18:40:51 följande:
    Lovely!
    Ja, kom genast att tänka på den här tråden när jag såg bilden =P
    Fjäril Vingad skrev 2014-12-28 18:46:53 följande:
    När jag vinner på lotto, typ... :-/

Datorer är dyra juh.

Ja, här smäller ungjävlarna också. Ofog!
    Du kan uppgradera datorn själv om du har en femhundring i månaden och en bra skruvmejsel. Inte svårt alls och alla delar behöver inte bytas samtidigt. 

Hittade hunden. I badrummet. Hon får lite musik i mobilen och mörkt i rummet, så blir det bra sen.
    Happiness is something that comes into our lives through doors we don't even remember leaving open. - Rose Wilder Lane
  • Aniiee
    Knall skrev 2014-12-28 19:05:16 följande:

Jag är en surkärring och anser faktiskt att nyårsraketer samt smällare ska förbjudas för gemene man..

Hur många djur blir inte skräckslagna? Hur många skotträdda människor finns det inte? Hur många överförfriskade idioter sätter sina, samt andras liv, i fara bara för att få smälla lite?

Visst, det är vackert, men det skräpar ner, förstör och skrämmer...

*Surkärring, over and out*

Är du en surkärring så är väl isf jag det med. 

Eller som han i den andra tråden "vilka vilda djur? De ligger ju i ide!"

Visste inte att harar och rävar och rådjur och älgar gick i ide.....
  • Aniiee
    Smecker skrev 2014-12-28 19:37:33 följande:

Smäller? Har jag inte hört.

Du har väl vettiga grannar....
  • Aniiee

Frukost?

Ja tack!

Vad?

TACOS!

• Aniiee

Frukost?

Ja tack!

Vad?

TACOS!

• Aniiee
    Fjäril Vingad skrev 2014-12-29 10:34:10 följande:
    Den var ny. Men why not liksom?

Hoppas det var gott! :-P
    Det var det. Gott med tacos på morgonen. Typ.....
  • Aniiee
    Fjäril Vingad skrev 2014-12-29 11:01:03 följande:
    Själv njuter jag av en kopp kaffe och lite yoghurt...
    Låter mer som frukost, faktiskt. 
  • Aniiee
    Anonym (Signe) skrev 2014-12-29 11:40:00 följande:

Jag gillar frukost och när man är ledig kan man dra ut på den. Var ute tidigt med Janne som är på gott humör och ännu gladare blev han när han hittade en ensam vante som han blev störtförälskad i. Jag lät honom ta med den hem så nu har han både vante och kanin att gosa med. Han saknar säkert husse och jag inbillar mig kanske, men jag tycker att han verkar förstå att det är lika bra att göra det bästa av situationen. Han följde snällt med ut och skumpade på vid min sida i hela en och en halv timme! Men leka i snön och hämta pinnar som jag kastade, nej där gick gränsen. Jag kastade pinnar och han tittade upp på mig med en blick som sa: "Jaha, och...?"

=P 

Jag har också en hund som bara tittar frågande när man kastar pinnar (och bollar).Sen har jag en som älskar pinnar., Men inte att man kastar de.....
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2014-12-29 12:13:11 följande:

Jag har nästan kommit på en nyårsmeny. Bara efterrätten kvar att fundera på.

Nåt gott!

Jag ska gå och göra kladdkakemuffins....
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!