• HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Ingen större mening med tråden, mer än att surra om sex, om annat och försöka undvika trasha andras trådar bara för att man är hmm över social och flummig till och från.

Man får såklart mumla sex hur mycket man vill, det är alltid uppskattat. Vill ha den i sexforumet, just för att en hel del intressanta människor är anonym, dumt att hindra dem från att surra och vara knäppa tänker jag just nu.

Så egen sprit medtages på fredagar och lördagar och tja alla andra jävla dagar också.

Vill ni bära blöjor och runka i dom så är det hel ok för mig, analt är inte sodomi oavsett vad andra må tänka om det, wet är inget man dör av, men garanterat att föredra med någon likasinnad, folk som tänder på att se sin partner i snibb-blöjor är inte pedofiler, just saying. Smisk är helt okej, låt vuxna göra och leva som de själva vill, så länge alla är nöjda och glada är jag också nöjd och glad. Vi någon bindas på kors och bli randad så låt dom. Vem är du att avgöra vad som är skönt och förlösande för någon annan? Drömmer

Lite allvar då! 

Tidelag håller jag mig gärna ifrån och skulle jag komma på någon med det så skulle jag helt ärligt ha ihjäl denne, samma sak med riktiga pedofiler då. Vissa saker tycker jag ett skott i pannan är bästa lösningen på. Billigt och kostar inte staten många kronor, de pengarna kan istället läggas på att ge barnet all den hjälp de kan tänkas behöva för att få ett så bra och värdig liv som möjligt! Tja djuren får man väl avliva om de är för skadade av övergreppet, alternativt laga om det går och hitta ett nytt bra hem där de får leva i ro och fred och bara vara djur och leva som dennes art bör göra, ungefär så.

Men bortsett från det där som drabbar oskyldiga så kan iaf jag bubbla om det mesta och finner jag inte något intressant så ger jag ju fan i att fånga just den tråden. Så prata om vad tusan ni vill eller behagar. jag ogillar regler och sociala normer och är både ambivalent och obstinat till min natur och älskar sjuk barock jävla humor och driver gärna med mig själv, du också, men seså välkommen Skål

Vill dessutom be anonyma Göran en ursäkt för mitt spinnande i hans tråd, det var stillöst, dock av ren tanklöshet, men inte mer rätt för det. Så jag ber verkligen om ursäkt för det där. {#emotions_dlg.flower}

En bild borde sätta pricken över i:et, skall se om jag finner någon...

Sist men inte minst!

Joo och kanske...

Mest för att jag tycker bilden är vacker då
    Canis meus id comedit
  • Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!
  • Knall
    HäckHäxan skrev 2014-03-28 07:42:50 följande:

God morgon hoppas alla sovit gott. Min blomma har börjat blomma. Så nu vet jag att man skall misshandla den glömma vattna den så blommar den tydligen. smile1.gif

Och den rödögda är då min avkomma, ond i rakt nedstigande led! *mohaha* phpmIC80c69124.jpg

Fin! Vad är det för blomma?

Själv ser jag fram mot lite egentid med mannen imorgon.. Vi ska åka till Maxi och handla, vidare till EM för att köpa en matta och efter det till Mio för att köpa något "kul". (Presentkort).

Barnens mamma tar dem imorgon ett par timmar som tack för husrum och stöd efter denna vecka.

Och för att det INTE går att handla med de två med i affären..

Idag ska dock jag och barnens mor på shopping- spree tillsammans!
  • Anonym (cem)
    Knall skrev 2014-03-28 07:42:50 följande:
    11-åring med taskig attityd bytes mot svårt rabiessmittad ekorre alt. pestsmittad papegoja!

Du vill inte byta mot en Jack Russell med adhd?
  • Anonym (cem)
    God morgon hoppas alla sovit gott. Min blomma har börjat blomma. Så nu vet jag att man skall misshandla den glömma vattna den så blommar den tydligen.

Och den rödögda är då min avkomma, ond i rakt nedstigande led! *mohaha*

Godmorgon sovit så bra man kan med en bebis!!!

Fin blomma och en crazy avkomma!
  • HäckHäxan
    Anonym (cem) skrev 2014-03-28 08:58:11 följande:

Du vill inte byta mot en Jack Russell med adhd?
    Haha adhd hundar är min specialitet.
  • Anonym (okejdå)
    God morgon hoppas alla sovit gott. Min blomma har börjat blomma. Så nu vet jag att man skall misshandla den glömma vattna den så blommar den tydligen.

Och den rödögda är då min avkomma, ond i rakt nedstigande led! *mohaha*
    Även nödblommor är vackra
    Jag är speciallist på att misshandla blommor, antingen så dör de utan att ge så mycket väsen ifrån sig eller så börjar de blomma frenetiskt och då kommer jag på att de existerar ett par dagar.

Annars är jag faktiskt ganska snäll mot människor och andra djur...
  • HäckHäxan
    Knall skrev 2014-03-28 08:08:25 följande:
    Fin! Vad är det för blomma? smile1.gif

Själv ser jag fram mot lite egentid med mannen imorgon.. Vi ska åka till Maxi och handla, vidare till EM för att köpa en matta och efter det till Mio för att köpa något "kul". (Presentkort).

Barnens mamma tar dem imorgon ett par timmar som tack för husrum och stöd efter denna vecka.

Och för att det INTE går att handla med de två med i affären.. smile2.gif

Idag ska dock jag och barnens mor på shopping- spree tillsammans! smile2.gif
    Den heter Clevia fick jag lära mig på Facebook förut

Mycket shopping ser jag. Enjoy själv hatar jag att gå i affärer, får krupp efter en kvart typ. Det är på min lista över saker som är ett nödvändigt ont ibland.

Ha en fin shoppingtur nu <3 är så skönt när man kommer överens. Hade det så med minis bonusmamma förr. Men inte nu lite trist för jag gillar henne egentligen. Jag bara gillar inte när man inte kan be om ursäkt när man felar, två gånger förlät jag för barnens skull. Tredje gången var det bra. Och när det är bra för min del så är det mer eller mindre för alltid. Alla får tre chanser i min värld sen är de körda är inte förlåtande till min natur överlag så.

Nu måste jag snart dra. Den onda avkomman ska till skolsköterskan kl 11 och jag vill vara med första gången. Sen är jag barnledig på riktigt. Och de är nån hårdrockskväll på folkets hus här överväger att gå. Hade vart gött att bli tvärfull och hoppa runt lite. ( blir ju aldrig speciellt full även om jag dricker mängder ) nå får se vad det blir.
  • HäckHäxan
    Anonym (cem) skrev 2014-03-28 09:04:07 följande:

Godmorgon sovit så bra man kan med en bebis!!!

Fin blomma och en crazy avkomma!
    Gott det. Bebisar är ju så olika. Min sov som en klubbad säl och gör så ännu. Förutom i natt då hon vaknade och sur som fan och gapade och skrek och tyckte att jag skulle bära henne till toa för hon var kissnödig. Eller inte!!!! Jätteskönt kl 04 när man la sig 02 :-/ nå jag gick upp 06:30 så jag fick ju sova ett par timmar till iaf
  • Fjäril Vingad
    Anonym (okejdå) skrev 2014-03-28 10:13:57 följande:
    Annars är jag faktiskt ganska snäll mot människor och andra djur...
    Bara ganska?
  • Anonym (okejdå)
    Fjäril Vingad skrev 2014-03-28 10:50:48 följande:
    Bara ganska?
    Det är en definitionsfråga.
  • Anonym (cem)
    HäckHäxan skrev 2014-03-28 10:10:15 följande:
    Haha adhd hundar är min specialitet.

Kan byta bort han mot något stillsamare,
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!