Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

hännrick skrev 2014-09-11 20:27:46 följande:
    Jodå, en kortis blir det (om jag bara lyckas komma iväg nån gång)

Jävla prokrastinering, varför kan jag inte bara sluta skjuta upp saker för en kväll? Jag lovar att börja prokrastinera igen redan imorgon.... för helvete
    {#emotions_dlg.flower}

Ja lycka till där du. Själv försöker jag lämna datorn och ta mig något att äta och sen hamna i min soffa, det går också sådär bra!

*håller tummar och tår för dig *
    I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
  • HäckHäxan
    solist71 skrev 2014-09-11 21:04:35 följande:
    Jag sällar mig också till beundrarna (igen), Häxan, oavsett vilken jacka du har. Och vare sig du vill det eller inte är jag en av de som stundtals blir lite galen i dig härinne, precis som många fler. Visar du sen rumpan för oss, då får du liksom vara beredd på att folk får lite högre puls (mycket högre i mitt fall).
     Kyss   Kyss Tack!

Dig vill jag ta i en fot och släpa med mig hem mellan varven *grottkvinnestuk* och sen kramas i mängder med.

Högre puls är väl ett tecken på att man lever, absolut lever!

Dessutom blir jag jäkligt glad när du skriver sådär Hjärta 
    I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
  • HäckHäxan
    Knall skrev 2014-09-11 22:02:23 följande:
    Brunis! Brunis! Brunis! Se vad jag gjorde idag! smile2.gif
    Åhhh ge mig!! 

*äter makaronilåda*
  • HäckHäxan
    Knall skrev 2014-09-11 21:59:00 följande:
    Jag menade din rumpa! smile5.gif OCH jackan naturligtvis smile2.gifsmile6.gif
    Hahahah
  • HäckHäxan
    Brunhilde skrev 2014-09-11 21:51:42 följande:
    Tittar mer på rumpan än jackan. Oavsett, mycket snyggt Häckis!
    Danke tack och ja allt det där
  • HäckHäxan
    Knall skrev 2014-09-11 22:15:05 följande:
    Du skulle sagt till tidigare! smile8.gif

T.o.m ungarna åt så de nästan mådde illa, så det tar jag som positivt! smile2.gif Blev jäkla nöjd! smile2.gif

Men det som är så gott!!! smile3.gif Åh, så länge sedan!!! smile6.gif
    Ja det är inte fel alls, gjorde två formar igår, så det var andra portionen idag haha. Har jag nämnt att jag kan äta samma mat hur länge som helst om jag bar tycker om den OCH mini är hos sin pappa så jag lär inte laga någon annan mat hehe.
  • HäckHäxan
    taquine skrev 2014-09-11 22:24:26 följande:

Grytor funkar ju annars flera dagar i rad , godare för varje dag smile1.gif
    Älskar ordet avkomman smile2.gif  
    Älskar också ordet avkomma och den underbara blick folk ger en när man säger att man skall hämta avkomman osv

Grytor är mums!
  • HäckHäxan

Tycker att jag mest glider runt och trycker på röda handen ala high five nu för tiden! Jävla spam nötter!

Nu skall jag lägga mig i soffan och se på Buffy och försöka att inte vända på mitt första barnlediga dygn!

Sjukt sugen på choklad, kaffe och sex!

• HäckHäxan
    Knall skrev 2014-09-11 22:31:09 följande:
    Hmm... Funderar på om det ska göras imorgon. . Var riktigt länge sedan som sagt! smile6.gifsmile2.gif

Jag blir gräsänka söndagskväll till torsdagkväll nästa vecka.. oändliga möjligheter! smile2.gif
    Gört!!!

Ahhh det är då du kommer vara frisk, sanslöst sugen och kåt och svära så det osar hemma för att han inte är där Hey!
  • HäckHäxan
    ErnstHugo skrev 2014-09-11 22:34:23 följande:
    Satan i gatan!!! Nästa kvinna som såger den sista meningen ovan irl till mig kommer jag att fria till smile3.gif
    Solig Det är ju livets tre godaste ting ja typ så Lite korsord på det eller en bra bok, jag är flexibel till och från i vart fall.
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!