Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Smecker skrev 2014-09-08 21:25:58 följande:
    Det är ju bara träning. Men en match kan jag tänka mig att betala för att se!
    NU får ni lämna ämnet kampsport jag blir bara ledsen i mina ögon. Vill ju också *snyft* och jag kan fan inte!
    I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
  • HäckHäxan

Försöker sladda ihop en bokcirkel med vänner och bekanta på fejjan Tänkte de kan vara kul.

I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
  • HäckHäxan
    Aniiee skrev 2014-09-08 21:35:41 följande:
    Om det kan trösta dig så kan du få en länk till youtube där jag totalägs i Naruto (tv-spel, fighting).

Jag är mycket bättre på karate IRL än jag är på ninjitsu i tv-spel....

Det låter som en bra idé tycker jag Solig Love books!
    Tror min bror spelade / spelar Naruto, känner igen det i vart fall.

Hehe jag gick i karate en gång, var sex år och satan vad stryk jag fick kan man säga. Alla var äldre tonårsgrabbar typ och min äldsta kusin hade som sport att ge mig tjuvnyp osv. Nå jag är stryktålig i vart fall alltid något

Älskar böcker jag med, formligen älskar dem!
  • HäckHäxan
    Brunhilde skrev 2014-09-08 21:37:21 följande:
    Varför på fejan? smile4.gif
    Trodde inte så många på FL var intresserade. Fick iden för jag hittade en grupp här inne idag som hette just bokcirkel, men de var bara en medlem i den, ansökte till den, men vet ju inte om användaren ens är aktiv osv.
  • HäckHäxan
    Knall skrev 2014-09-08 21:47:02 följande:
    *Kramar om* Tänkte testa på krav maga inom kort.. smile9.gif
    ahah såklart du skall. Tråden kommer vara full av ninja wannabe snart

Jag hade faktiskt velat lära mig stick-fighting
  • HäckHäxan
    Anonym (cem) skrev 2014-09-08 21:51:44 följande:
    Hej
    Har tagit en liten paus härifrån fl ett tag. Men nu är jag tillbaks.
    Hjärta Kyss

Du har varit saknad, tänkte på dig igår flera gånger faktiskt. Hur går det för er?
  • HäckHäxan
    Knall skrev 2014-09-08 21:53:56 följande:
    Jag kommer nog mest ligga på rygg och se små tecknade fåglar flyga runt mitt huvud... smile2.gif
    Gratis "droger" är ju aldrig fel hahha
  • HäckHäxan
    Schna skrev 2014-09-08 21:53:25 följande:
    Alltså, jag tänkte göra något här vid datorn nu men jag minns inte vad. smile8.gif
    Var säkert inte viktigt alls så det så!
  • HäckHäxan

Nä jag avviker. Skall ner i min soffa! OCH sen skall jag fan i säng i hyfsad tid bla bla bla och så åker min unge till sin pappa på torsdag, för andra gången tors-mån. *känns lite jobbigt* För min del då alltså, ongen har säkert kalaskul

Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!