Inlägg från: Anonym (cem) |Visa alla inlägg
  • Anonym (cem)

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Nu håller vi tummarna Att Lilleman sover och jag hinner jobba lite! Måste jobba undan idag så jag kan vara ledig imorgon!

• Anonym (cem)
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-05-16 10:46:58 följande:
    Och PANG så sköt djävulen sig i foten igen!

Du förstod nog vad jag syftade på...hörru!

Frustration är Djävulens påfund...härligt när det är över iaf!

Nepp nu har jag inte tid med er...

VA!!! HAR du inte tid med mig/oss?! Men men hoppas att du får en bra dag idag!
  • Anonym (cem)
    Knall skrev 2014-05-16 11:01:24 följande:
    Du har ju så många järn i elden så jag förstår det..

Imorgon ska jag jaga skor och sedan åka ut till diverse plantskolor och trädgårdsaffärer, men kanskw hinns det med en träff?

Skickar dig sms senare!
  • Anonym (cem)
    Knall skrev 2014-05-16 12:39:45 följande:
    Jag älskar min långtida vännina från gymnasiet.. Virrigare människa får man leta efter... smile2.gif

Mobilen ringer.. Jag ser att det är hennes mobilnummer och svarar glatt; -Hej!
    "Du måste hjälpa mig! Jag har slarvat bort min mobil! Kan du ringa den?!!"

Jag;..... *Hysteriskt skrattanfall*

Vännen; Va? Va? Vad är det?! Jag håller på att få pan.... Men helvete!!!!

Jag skrattade en bra stund bara för att sedan få ytterligare en grej att skratta åt..

Tjejen har känningar av pollen och problem med öronen. Pga detta har hon fått nässpray med kortison som hon ska ta morgon och kväll samt droppar till öronen morgon och kväll..
    I morse försov hon sig och i sitt stressade, halvvakna tillstånd så försökte hon spraya örat med nässpray... smile2.gif

Jag garvade ganska ordentligt när hon stilla muttrade att hon "fan skulle stannat kvar i sängen i morse!!"
    "Och inte kan jag hålla käft heller! Så när sambon kommer hem ikväll så lär jag ju berätta och då kommer jag bli ännu mer mobbad av honom!" smile8.gifsmile5.gif

Det här är tjejen som glömmer att hon sitter på en cykel i full fart nerför en backe när hon kommer på att hon ska ringa ett samtal och tända en cigg samtidigt.. (Att hon inte slog ihjäl sig är ett mirakel..) smile2.gif

Och detta är tjejen som med full bricka på fiket går in i de självöppnande glasdörrarna som inte gick upp så snabbt som hon trodde... smile2.gif
    Gud vad jag älskar henne! Vilka historier vi kommer dra på hennes bröllop om 2 månader! smile2.gif
    Vilken härlig människa Solig
  • Anonym (cem)
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-05-16 13:50:46 följande:
    Haha...stackars dig då!Skrattande
    Du kanske inte har dryga 3000 kvadrat att klippa...som jag!Skrattande
    Skulle dö om jag var tvungen att sicksacka mellan målade stenar och annat krafs!Tomte
    annars kan man köpa robotgräsklippare Inte för vi har det, behövs inte till lite dryga 600kvm där större delen är stenlagd  
  • Anonym (cem)
    Aniiee skrev 2014-05-16 19:33:37 följande:
    Mår ni bra i tråden? Eller är det skit med er med?

Här laddar vi inför morgondagen som ska tillbringas med att bara slappa och ev dejt!

Hur är det med dig!?
  • Anonym (cem)

Pang! Och där small rastlösheten in! Åker till jobbet och styr upp dagens arbeten! Sen ska jag åka och kolla på när dottern åker i skatehallen! Bra mentalträning för hönsmamman inför nästa helg då dottern ska tävla fälttävlan! :-S

• Anonym (cem)
    Smecker skrev 2014-05-17 11:18:12 följande:
    Intressant det där hur ens inbyggda klocka kan lura en. Fanskapet känner tydligen inte skillnad på vardag och helg..

Därför är det bäst och jobba sju dagar i veckan!
  • Anonym (cem)

[quote=73256766][quote-nick]Knall skrev 2014-05-17 10:33:00 följande:[/quote-nick][/quote]

Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!