Knall skrev 2014-05-16 12:39:45 följande:
Jag älskar min långtida vännina från gymnasiet.. Virrigare människa får man leta efter...
Mobilen ringer.. Jag ser att det är hennes mobilnummer och svarar glatt; -Hej!
"Du måste hjälpa mig! Jag har slarvat bort min mobil! Kan du ringa den?!!"
Jag;..... *Hysteriskt skrattanfall*
Vännen; Va? Va? Vad är det?! Jag håller på att få pan.... Men helvete!!!!
Jag skrattade en bra stund bara för att sedan få ytterligare en grej att skratta åt..
Tjejen har känningar av pollen och problem med öronen. Pga detta har hon fått nässpray med kortison som hon ska ta morgon och kväll samt droppar till öronen morgon och kväll..
I morse försov hon sig och i sitt stressade, halvvakna tillstånd så försökte hon spraya örat med nässpray...
Jag garvade ganska ordentligt när hon stilla muttrade att hon "fan skulle stannat kvar i sängen i morse!!"
"Och inte kan jag hålla käft heller! Så när sambon kommer hem ikväll så lär jag ju berätta och då kommer jag bli ännu mer mobbad av honom!"
Det här är tjejen som glömmer att hon sitter på en cykel i full fart nerför en backe när hon kommer på att hon ska ringa ett samtal och tända en cigg samtidigt.. (Att hon inte slog ihjäl sig är ett mirakel..)
Och detta är tjejen som med full bricka på fiket går in i de självöppnande glasdörrarna som inte gick upp så snabbt som hon trodde...
Gud vad jag älskar henne! Vilka historier vi kommer dra på hennes bröllop om 2 månader!
Vilken härlig människa