• shivas

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Nitor skrev 2014-03-14 01:56:41 följande:
    Oj, tänk att få fastna i det nätet  Drömmer
    Fördelen är att det bara är att slita sönder istället för att behöva sitta och pilla loss dig.
  • shivas
    Anonym (Grottis) skrev 2014-03-14 01:59:55 följande:
    Nöjet helt på min sida!{#emotions_dlg.flower}
    Fantastiskt sexig och välformad....Hjärta
    Haha...nja...tror jag skulle vilja se mer faktiskt!Drömmer
    Tack det var snällt av dig.

Men nu var det där avgift till HäckHäxan för att deltaga i tråden.
  • shivas
    HäckHäxan skrev 2014-03-14 02:06:40 följande:

Haha smyga. Nej nej här drogs det ner byxor och börjades suga bara sådär!! Knappast smygande. Men jag resonerade som så att kille två hade ju redan varit med mig och kille ett så det vore märkligt om han inte hade hängt på nästa gång också.

Nåja nu är jag minsann vuxen typ och allt det där....
    Härligt! 
    Tycker dock att det är högst vuxet att njuta av sådant. Och skulle nog vara hett att se också.
  • shivas
    Anonym (Grottis) skrev 2014-03-14 02:12:25 följande:
    Haha...läst det...men kunde inte hejda mig, man måste ju ta tillvara på alla tänkbara tillfällen som ges att få sig i rätt dager som det perovt man är!Skrattande
    Pervon är trevliga djur.
  • shivas
    HäckHäxan skrev 2014-03-14 02:19:45 följande:

Nå jag var vuxen typ 22 iaf sen har jag levt i två relationer efter det där och sen vips var jag gravid och singel och sen singel mamma och tja här är jag nu då alltid mamma och absolut fortfarande singel. Lyckades dock ordna till en sån grej i december med en kk och en kompis. Fast där var det kk:ns ide eller kanske bägges egentligen den enda som var milt förvirrad en en sväng var kompisen och kanske alla andra på festen också som ni kanske undrade lite varför jag hoppade runt och hånglade med två olika män lite här och var men va fan. Det var en rolig natt och jag var sjukt trött när jag ringde taxi kl 09 och sov jävligt gött hemma sen.
    Det är precis så en skön kväll ska vara.
  • shivas
    HäckHäxan skrev 2014-03-14 02:22:17 följande:

Du får förlåta honom eller nått. Han är uppenbart mindre bemedlad. Tror det slog slint någonstans i herr hedenhös när de reste från forntiden till nutiden i julas!

Jag uppskattar din medlemsavgift enormt <3

Det är inte så mycket att förlåta. Jag la väl upp bilden i hopp om en "fin rumpa" kommentar, som de flesta andra.
  • shivas
    HäckHäxan skrev 2014-03-14 02:25:35 följande:
    Jag önskar god natt. Tack för denna stund. Skall sova några timmar och drömma om fingerfärdighet och fontänorgasmer <3 <3 <3 hade vart ljuvligt att ha det som min verklighet igen *drömmer mig bort*

Sov gott folk
    Samma här.. Lite sent.
    Sov gott!
  • shivas
    Imp89 skrev 2014-03-14 09:29:26 följande:
    Godmorgon alla glada! Idag (enligt norge) är det biff og blowjob dagen ;) någon som är sugen?

Han sitter och käkar biff medan hon suger av honom under bordet?
  • shivas

[quote=72756334][quote-nick]Anonym (oo) skrev 2014-03-14 12:57:34 följande:[/quote-nick][/quote]

Haha! Den där första är helt obetalbar.

• shivas
    Smecker skrev 2014-03-28 17:55:10 följande:
    Ibland är det synd att man inte får aga sin personal. Det var bättre förr.
    Go for it...
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!