• shivas

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Uj! Den här tråden fanns inte när jag var här inne sist. Så spännande!

• shivas
    HäckHäxan skrev 2014-03-14 00:22:00 följande:
    Välkommen in visa rumpan bara så är medlemsavgiften betald *flämtar lite*

Det var billigt! Om jag ändå visste hur man lägger upp bilder från mobilen. Den bara ligger här och väntar på att få göra nytta.
  • shivas

Nu blir jag bara irriterad när jag inte är tillräckligt intelligent för att lyckas lägga upp en bild. Det är något att skryta med det!

• shivas
    HäckHäxan skrev 2014-03-14 00:59:34 följande:
    Ta det inte så. Funkar inte för mig heller att lägga upp bilder med mobilen. Så jag är väl lika intelligent jag med då. Det innebär att vi i praktiken iaf ligger en del över 115 i iq minst.
    Canis meus id comedit

Ah men dåså. Jag får helt enkelt tycka att jag var lite duktig som inte fick frispel, utan släppte det och börjar tänka på sömn istället. Natti!
  • shivas
    HäckHäxan skrev 2014-03-14 01:05:47 följande:
    En moralisk/etisk fråga. Hur många älskare/ älskarinnor får man egentligen ha samtidigt tycker ni? Bör man informera om att det är fler än en om man har fler än en? Om man inget säger men ändå får frågan bör man då ljuga eller tala sanning? Så hur ser er moral och etik ut gällande detta?
    Canis meus id comedit

Tips. Var med alla samtidigt. Härligt och ärligt!
  • shivas
    Nitor skrev 2014-03-14 01:11:09 följande:
    Var det aktiviteten eller tiden som gav dig ångest?  

Klockrent!
  • shivas
    HäckHäxan skrev 2014-03-14 01:16:19 följande:
    Haha så kan man också se det. Det är alltså så du skulle gjort? Frågan är väl mer om alla du var med hade velat leka ormgrop då?
    Canis meus id comedit

Nja. Alla vill kanske inte vara med i precis samma ormgrop kanske. Man får väl dela upp det lite rättvist. Fyra har vi iaf lyckats vara och det har varit helt okej.
  • shivas
    Anonym (Grottis) skrev 2014-03-14 01:38:28 följande:
    Vad har du för telefon?

Galaxy S4 är det på den här modellen som gör livet svårt för mig.
  • shivas
    HäckHäxan skrev 2014-03-14 01:44:07 följande:
    Haha gött. Du har lyckats få tre av dina partners att vara med dig samtidigt? fantastico!!
    Canis meus id comedit

Det har varit lite mer komplicerat än så, men ja absolut. *scroll scroll scroll* kommunikaton..
  • shivas
    HäckHäxan skrev 2014-03-14 01:56:31 följande:

Haha jag har kört på släpa killkompis nr ett till där killkompis nr två sover eller nått sånt. Eller skit i att killkompis nr två försöker sova i bäddsoffan där du och killkompis nr tre håller på. Spontana saker utan större kommunikation alls. Har funkat fint. Vi är iaf kompisar ännu så jag antar att ingen fick men för livet.
    Haha! Jamen smygknulla i närheten av någon annan och hoppas på napp går ju minst lika bra. Klart dom inte fått några men för livet.
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!