Inlägg från: LostInTranslation |Visa alla inlägg
  • LostInTranslation

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

HäckHäxan skrev 2014-03-12 09:20:51 följande:

Kände lite samma. Med den dieten så kan till och med jag äta mer än en gång per dag.
    Definitivt!! Tror det finns utrymme för både två ordentlig mellanmål och en del småätande däremellan om man håller sig inom dietens begränsningar i övrigt.....
  • LostInTranslation

Mmmm det där vet jag hur man gör....Oskyldig

• LostInTranslation
    gilmore skrev 2014-03-12 10:58:41 följande:
    Klicka inte på länken jag precis skickade till dig då Drömmer
    Du är en fantastisk kvinna Gilmore!! Hur är det nu? Har jag lämnat dig adressen till min FL-inbox eller vet du hur du tar reda på den på egen hand??
  • LostInTranslation
    gilmore bäst skrev 2014-03-12 12:31:06 följande:
    Jag blev avstängd till imorgon :(( Jag får väl skriva som gäst eller sitta på tumblr istället. Hehe
    Tycker moderatorerna borde införa piskstraff istället. Vore mycket mer tillfredställande för alla inblandade parter ....
  • LostInTranslation
    Fjäril Vingad skrev 2014-03-12 12:37:21 följande:
    Lost, du skulle väl självklart offra dig och ställa upp som utförare av straffen!
    Japp, jag har en naturlig fallenhet för det. Tror jag kan ha varit bödel i mitt förra liv Död
  • LostInTranslation
    HäckHäxan skrev 2014-03-12 12:46:29 följande:
    Spöke give me, give me, give me, all night long *sjunger*
    Jag är alltid redo
  • LostInTranslation
    Fjäril Vingad skrev 2014-03-12 13:43:04 följande:
    Forrest: Klart man törs!
    Jag kan gilla en hand runt halsen ibland... :-P
    Har inte provat...skulle vara för rädd att ha ihjäl någon. Sett för många filmer där offret gått bort av misstag under strypsex.... Att ha en hand runt halsen är en helt annan sak tycker jag. Strypsex bygger väl på att begränsa syretillfärseln.
  • LostInTranslation
    Knall skrev 2014-03-20 23:45:45 följande:
    Jag vet att vintern är över när jag inte längre kan sova i annat än trosor och tunnare täcke.. Nästan irriterande att vara så varm!
    Låter skönt tycker jag Sover alltid naken...anpassar bara täcket efter behovet...
  • LostInTranslation
    Gladmus1980 skrev 2014-03-21 15:11:23 följande:
    Kikar in här och skrattar gott. Jag gillar att skratta
    Hmmm den där bilden ser väldigt bekant ut och sjukt snygg är den ju. Men vem är du? 
  • LostInTranslation
    Gladmus1980 skrev 2014-03-21 15:17:38 följande:
    Bekant? Har vi träffats?
    Ingen aning. Träffat en hel del glada musar under årens lopp, men vissa har ju varit gladare än andra. Har du använt något annat alias här tidigare?
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!