Inlägg från: LostInTranslation |Visa alla inlägg
  • LostInTranslation

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Anonym (imp89) skrev 2014-03-11 13:08:35 följande:
    Jag har lite rosa silvertejp om de vore något häxan?
    Herrejäklar! Finns det rosa silvertejp nu också. Någon måtta får det väl vara. Som de där rosaluddiga handbojorna som säljs i sexbutikerna. Skall det vara rått så skall det vara säger jag. Handbojor skall vara obekväma, silvertejp skall vara grå ful och silvrig... Det är ju allvarliga grejer det här. Inte en slump att poliserna inte har nalledräkter på sig när de patrullerar på stan...
  • LostInTranslation
    Fjäril Vingad skrev 2014-03-11 13:32:51 följande:
    Det ska ju liksom KÄNNAS att man har handbojor på sig... Inget mjäkeri. Drömmer
    Precis FV. Jag visste väl att du om någon skulle fatta vad jag menade... {#emotions_dlg.djavulsk}
  • LostInTranslation
    NyttNamn skrev 2014-03-11 13:42:50 följande:
    Jag lägger in en protest, med bildbevis - det behöver inte nödvändigtvis vara hårda obekväma fängsel Drömmer
    Det är gött att sitta fast, men skärsår i handlederna av handbojor är inte kul.. Så det så.. 

Att du var en sån mjukis NN! Det hade jag aldrig kunnat gissa.... Demon
  • LostInTranslation
    gilmore skrev 2014-03-11 13:53:48 följande:
    Nej men snart kanske.

Om jag bara kunde slita mig från tumblr så vore det ju toppen meneeee.. Nej.

Oj!! Är du fast i tumblr-träsket.... Då tror jag faktiskt att det är stor risk/chans att Lilla Döden är enda lösningen på problemet.... Har hört det av en kompis i alla fall.....
  • LostInTranslation
    NyttNamn skrev 2014-03-11 13:56:28 följande:
    Nä jag har sidor som förvånar ibland Flört
    Du får få mig att gråta på annat vis än med vassa bojor Drömmer

Kyss
    Absolut!! Jag skulle självklart följa alla dina rekommendationer.... Demon
  • LostInTranslation
    gilmore skrev 2014-03-11 14:47:31 följande:
    Jag är ju det, väldigt jobbigt att hålla igång sin egna. Jag måste ta pauser för Lilla Döden då och då Drömmer

Om jag rökte skulle jag ta en cigg nu. Men det gör jag inte så det blev en snus Skål
    Grattis...Det är nu du har ett kort tidsfönster att smita ifrån tumblrn innan du sitter där igen med tungan i tangentbordet och fingrarna...ja, var du nu brukar ha dem... Annars börjar det rulla igen...Hur många gånger har du avlidit idag egentligen?? Någon kanske borde ta pulsen på dig...
  • LostInTranslation
    gilmore skrev 2014-03-11 15:04:12 följande:
    Jag har kryssat dashboarden, det är lugnt. Jag tappade räkningen efter sjunde döden så jag vet inte. Men min puls är jämn och fin nu!
    Okej det låter lovande... Har du något bra tumblr tips förrsten Oskyldig...Det där med att kryssa dashboard var lite över min nivå.....
  • LostInTranslation
    gilmore skrev 2014-03-11 15:31:17 följande:
    Ja alltså min är ju bäst Solig  Men den kan jag inte ge ut till vem som helst såatte. Synd.
    Jag måste kryssa min dashboard, ska hämta hem barnen nu och det är inget för deras ögon där..
    En egen tumblr alltså.... Inte illa. Jag får väl börja fjäska på allvar med dig nu då. Min envishet brukar ge resultat till slut
  • LostInTranslation

Dags att prova en ny diet ser jag......

Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!