Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Anonym (oh.) skrev 2014-03-09 21:07:04 följande:
    Alltså sex, PRONTO! 

Min karl är så kåt jämt och jag är bara det inte, jag tänder verkligen på honom och vi har UNDERBART sex när vi har det men jag har så svårt att "hitta tiden och lusten". Jobbet tär ganska mycket på mig, är stressad osv så jag fkuserar inte på sex ÄVEN fast jag vet att de lindrar stress och allt. Tips mottages gärna hur jag skall fukta muttan bättre :p
    Vaselin? Nä förlåt kasst skämt. Cool

Jag tror man måste starta med att prioritera tid för närhet. Grunden måste inte alls vara att ha sex, men egen tid ihop, ta ett bad, kramas, vara nära, satsa på att bara hångla och inget annat, massage, vad som än passar just er. Men att man är stenhårda med att sätta undan denna tid just för varandra. Som ett sätt att varva ner kanske tänker jag??

Kommunikation är ju av högsta vikt där tänker jag. Bägge måste ju vara på de klara med att detta inte alls är någon som måste eller skall leda till sex, men att de är en väg till att kanske få igång den biten igen längre fram. Ingen stress mot målet, som faktiskt inte ens måste vara ett mål, målet kan lika gärna vara och förbli tiden för närhet ihop.

Dra på spa, hotell över en natt, en helg, vad som än passar in för just er och som ni realistiskt har möjlighet att genomföra.

Är själv en rätt enkelt person och hade hellre dragit till en stuga i skogen, men det är ju jag. Typ fiska abborre till frukost på morgonen, koka kaffe, varm brasa och varken el eller rinnande vatten. Måste ju inte vara så, man är olika.
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    MrMom skrev 2014-03-09 21:08:32 följande:
    Men jag säger go´natt...ska upp tidigt. Kommer tveklöst tillbaks imorgonFlört

Häxan och alla andra tjejer här får varsin kyss att placera på valfritt ställe Kyss

Och glöm inte att kik:a mig, de som kan Drömmer
    I be here eller jag kommer iaf kika in här imorgon

Jag vill ha min puss på vänstra skuldran, tack!

Kikar strax!
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    MrMom skrev 2014-03-09 21:09:22 följande:
    Och jag stämmer in.... :)
    Bra det!
    MrMom skrev 2014-03-09 21:10:22 följande:
    Häxa, i natt kommer vi ha sex!....i mina drömmarFlört

Åhhh wow wow yeah yeah. Undra om jag inte vips blev trött eller nått Drömmer Sweet dreams anyway! Kyss
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Maltemånsson skrev 2014-03-09 21:09:13 följande:
    en god start är att vara här. att diskutera sex gör att man tänker på sex - vilket oftast leder till att man får en lätt fuktad mutta så att säga ;)
    Också en bra tanke. Fungerar nog olika för alla.
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Nitor skrev 2014-03-09 21:17:44 följande:
    Går det att anmäla trådstarten. Tycker det är jobbigt att scrolla i fem minuter för att komma till inläggen
    Anton Chigurh skrev 2014-03-09 21:24:02 följande:
    "Göm trådstart" Nitor, klicka där, så skall du se att du kommer somna lycklig. 

Det går bra å tacka mig för tipset.

Precis ovanför min ikon står det göm trådstart så vips är den borta.
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Anonym (oh.) skrev 2014-03-09 21:26:23 följande:
    åh tack för tips! det är förmodligen tiden som saknas för mig, att jag är så dålig på att ta mig tid för min kåta-bock. Stackars karl ;p 
    Får skärpa mig. 
    Man får börja någonstans. Även om det är 15 minuter egentid för bara er så är det mer än det var innan. Du får fila in den kvarten i ditt schema, typ dusch ihop varje söndag eller hur det nu går att få in.

Tror allt du löser det, du vet ju vart skon klämmer och då finner du också en väg att lösa de där snören lite, det är jag helt säker på
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Anonym (oj) skrev 2014-03-09 21:21:11 följande:

Min fru är likadan men efter vi har haft sex så kan hon inte begripa varför hon var så ointresserad ibörjan. Tyvärr så har den känslan lagt sig till nästa gång
    Blir ju en jobbigt läge det där Obestämd
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Nitor skrev 2014-03-09 21:32:27 följande:
    Tackar tackar Glad

Om jag väljer detta, berör det endast denna tråd eller gäller det alla trådar. (Vet att jag kan testa själv men det är inte varje dag jag har en konversation med dig, så det gäller att passa på)
    Bara denna och bara under denna inloggningen, du får göra om det nästa gång
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    mindaa skrev 2014-03-09 22:02:26 följande:
    Vad är det för tråd, där man kan stämma träff för att knulla?
    OMG they killed Kenny!
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Maltemånsson skrev 2014-03-09 22:04:21 följande:
    Ja just så är det. behöver inte ens stämma träff, det liksom bara händer iaf. the place 2 be!
    Men jaaaa se så fram med alla kukar nu så skall det bli åka av! Demon
    Canis meus id comedit
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!