Sex och dravel tråden, hämningslöst!
Anonym (oh.) skrev 2014-03-09 21:07:04 följande:
Alltså sex, PRONTO! Min karl är så kåt jämt och jag är bara det inte, jag tänder verkligen på honom och vi har UNDERBART sex när vi har det men jag har så svårt att "hitta tiden och lusten". Jobbet tär ganska mycket på mig, är stressad osv så jag fkuserar inte på sex ÄVEN fast jag vet att de lindrar stress och allt. Tips mottages gärna hur jag skall fukta muttan bättre :p
Jag tror man måste starta med att prioritera tid för närhet. Grunden måste inte alls vara att ha sex, men egen tid ihop, ta ett bad, kramas, vara nära, satsa på att bara hångla och inget annat, massage, vad som än passar just er. Men att man är stenhårda med att sätta undan denna tid just för varandra. Som ett sätt att varva ner kanske tänker jag??
Kommunikation är ju av högsta vikt där tänker jag. Bägge måste ju vara på de klara med att detta inte alls är någon som måste eller skall leda till sex, men att de är en väg till att kanske få igång den biten igen längre fram. Ingen stress mot målet, som faktiskt inte ens måste vara ett mål, målet kan lika gärna vara och förbli tiden för närhet ihop.
Dra på spa, hotell över en natt, en helg, vad som än passar in för just er och som ni realistiskt har möjlighet att genomföra.
Är själv en rätt enkelt person och hade hellre dragit till en stuga i skogen, men det är ju jag. Typ fiska abborre till frukost på morgonen, koka kaffe, varm brasa och varken el eller rinnande vatten. Måste ju inte vara så, man är olika.