Mnisa skrev 2014-03-10 01:18:16 följande:
Men gud vilken snygg brevlåda! Räcker absolut att fylla i den som den är tycker jag. Och vilka söta figurer där på kaklet! Nu fick jag ju massor av idéer här..
Ja det var lite du behövde fixa där innan, ja. Låter jobbigt.
Jag minns inte om han heter äggbert eller ej
men jag vet vilken figur du menar. Jag har gjort några ur figurerna där med. Tänkte ha en del i badrummet på kaklet, och sen byta till ett rött eller grönt duschdraperi. Svarta omtag. *smaklös* Jag tror inte det syns att det bor en vuxen i mitt hem..
Kör nog på att fylla i den då, det är en av de få saker som jag faktiskt varit nöjd med på riktigt när den var klar
Jag ser mest felen och de saker jag kunde göra bättre haha andra ser något helt annat har jag förstått.
Fönsterfärg är kul att greja med, tar lite tid bara eftersom de går ett gäng plastfickor och konturlinjerna måste torka 24 h innan man kan börja färglägga, så utrymme behövs, men det är roligt. Gjorde frukter och grönsaker till min pappas kök en gång, typ smilande tomater, surkuk till broccoli osv, tror några finns bland mina bilder i mappen grejat där jag har de andra pyssel prylarna.
Hade jag inte haft min skadade nacke och min skadade knäppa vänsterarm så hade det kunnat gå, men som nu är så får jag alltid planera och se till att inte ta för mycket. Så jag väntar tills det är vår/sommar, då kan kaninen flytta ut, katterna kan vara ute och Freja kan vara hos sin pappa eller moster så jag verkligen bara kan bära och slita som ett djur några dagar, sen ligga död i 3 dagar och återuppstå när smärtan lagt sig.
Envis, nä då!
Ähh va fan jag tycker man är vuxen när man har barnasinnet kvar och kan skoja med sig själv, om sig själv och inte ta allt så seriöst!
/ kvinnan som sover i turtles påslakan!