Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Anton Chigurh skrev 2014-03-10 01:12:24 följande:
    Hur i helvete skall jag kunna motstå en sådan anspråkslös önskan, så jag får väl ge dig nåt. Å så älskar jag Häckis. fast det vet hon redan...Solig

Så, en motorsåg i händerna på en riktig man är aldrig fel. Och arslet får du på köpet.

Hjärta Åhhh suckar suktande. Anton din kvinna är så jävla lyckligt lottad va!!!!!! Hoppas fan hon vet om det, verkligen verkligen vet det! Hjärta Fast jag är säker på att hon gör det, du är så fantastisk att ingen fan kan missa det OCH gör någon det så skjut dom! Inga nackskott, rätt i pannan rakt av.
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Anonym (+) skrev 2014-03-10 01:12:37 följande:
    Gillar du sex TS?
    Gillar är en underdrift. Jag älskar sex Hjärta
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Nitor skrev 2014-03-10 01:16:21 följande:
    Låter härligt, nice fredag du har framför dig. Ska ni vara utomhus? Vänta, jag ska kolla yr.no först...  mellan 3-8 grader samt sol. Perfekt
    Nå vi får se. Jag har aldrig träffat snubben förut. Kan ju hända att jag nitar honom om han inte uppför sig, vilket i sin tur då skulle vara ett rent nöje, så jo bra fredag kan det ju bli

Inne, vi håller oss inne! Jag är varm och skiner ofta som en sol, det får räcka för nu Solig
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Mnisa skrev 2014-03-10 01:18:16 följande:

Men gud vilken snygg brevlåda! Räcker absolut att fylla i den som den är tycker jag. Och vilka söta figurer där på kaklet! Nu fick jag ju massor av idéer här..

Ja det var lite du behövde fixa där innan, ja. Låter jobbigt.

Jag minns inte om han heter äggbert eller ej men jag vet vilken figur du menar. Jag har gjort några ur figurerna där med. Tänkte ha en del i badrummet på kaklet, och sen byta till ett rött eller grönt duschdraperi. Svarta omtag. *smaklös* Jag tror inte det syns att det bor en vuxen i mitt hem..
    Kör nog på att fylla i den då, det är en av de få saker som jag faktiskt varit nöjd med på riktigt när den var klar Jag ser mest felen och de saker jag kunde göra bättre haha andra ser något helt annat har jag förstått.

Fönsterfärg är kul att greja med, tar lite tid bara eftersom de går ett gäng plastfickor och konturlinjerna måste torka 24 h innan man kan börja färglägga, så utrymme behövs, men det är roligt. Gjorde frukter och grönsaker till min pappas kök en gång, typ smilande tomater, surkuk till broccoli osv, tror några finns bland mina bilder i mappen grejat där jag har de andra pyssel prylarna.

Hade jag inte haft min skadade nacke och min skadade knäppa vänsterarm så hade det kunnat gå, men som nu är så får jag alltid planera och se till att inte ta för mycket. Så jag väntar tills det är vår/sommar, då kan kaninen flytta ut, katterna kan vara ute och Freja kan vara hos sin pappa eller moster så jag verkligen bara kan bära och slita som ett djur några dagar, sen ligga död i 3 dagar och återuppstå när smärtan lagt sig. Envis, nä då!

Ähh va fan jag tycker man är vuxen när man har barnasinnet kvar och kan skoja med sig själv, om sig själv och inte ta allt så seriöst!

/ kvinnan som sover i turtles påslakan!
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Maltemånsson skrev 2014-03-10 01:23:38 följande:
    aha, fattar som att om man sätter den i muttan så blir det en förhöjning. bra bröst förresten också Tungan ute
    Bra bröst hehe  Men jo de duger, funkade att amma med iaf hahahah Nåja jag höll på att dränka ungen med det piercade bröstet och fick köpa nån gummigrej att ha på så de inte kom så mycket.

Vissa får en förhöjning japp. Har inte vågat testa det, dels så är jag livrädd för förminskad känsel och minst lika rädd för en förhöjning, jag lider av för tidigt "utlösning" som det är, det behöver inte bli värre tack!
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Nitor skrev 2014-03-10 01:26:27 följande:
    På Torp
    Mnisa skrev 2014-03-10 01:28:43 följande:

Du går rakt fram och sen tar du till höger och därefter två trappor upp till vänster och rutschkanan ner och sen är du framme.

Låter som som en sväng på biltema! Glöm inte gummi!
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Nitor skrev 2014-03-10 01:18:39 följande:
    Nej, det är dags att planera för frukosten i morgon... Finns det mer korv i kylen?...
    haha jag kör på kaffe då, PUNKT!

Mini me får gröt. PÅ tal om det så måste jag sova några timmar.. Ha det hallon Kyss
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Maltemånsson skrev 2014-03-10 01:30:09 följande:
    Cuper ja, de är jobbiga....haha

Har ledigt i 1 vecka eftersom adndra delen av laget åkte på läger, så mkt soloträning nu, men det är ok ;)
    Maltemånsson skrev 2014-03-10 01:31:02 följande:
    Natti natti. Jag ska också stänga ner, bara träna lite först Tungan ute
    Elin242 skrev 2014-03-10 01:28:18 följande:
    Jo, det finns massa free agents, men det är inte så lätt att gallra där. Man kan aldrig riktigt veta vilka som är bra spelare eftersom marknadsföringen ofta är lite missvisande...Flört
    Alltså, som tjej kan man få många matcherbjudanden, men det går ju inte att bara spela cuper dagarna i ända... Träningsvärken blir då total!Solig

Såklart att det löser sig....Drömmer

Hur ser förresten ditt spelschema ut för veckan som kommer?Flört

Nu är det godnattläge!{#emotions_dlg.flower}

Jag formligen älskar er konversation. Den får mig att tänka på en text en vän skrivit om sex som en måltidsmeny eller mer livet som fläskfilé hahaha

Sov gött bägge två. Skall följa ert exempel...

OCH helgen är över så jag får också vara lite sportslig innan jag somnar! *jippie*

Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Maltemånsson skrev 2014-03-10 01:37:22 följande:
    ok jäkligt sexiga bröst! fast oftast är det ju inte lika jobbigt för er tjejer med för tidig utlösning, ni kan ofta komma många många ggr. fast hade varit jobbigt om det minskat känslen ju....
    Det hade såklart inte varit jobbigt om jag kunde komma flera gånger om ( tror jag ) men de kan jag inte eller har jag inte kunnat. Fan jobbigt blev det. Det beror på vilken sorts orgasm vi pratar om delvis och sen har min kropp börjat göra underliga saker och fungera annorlunda än den gjort innan den sista tiden. 

Så förr kunde jag absolut inte komma mer än en gång och fick alltid försöka dra ut på det så mannen hängde med och man kom typ samtidigt. Idag vet jag fan inte ens själv hur jag fungerar. Har ingen att sparra med så jag kan inte utforska det som jag vill heller. Skrikandes
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Maltemånsson skrev 2014-03-10 01:40:33 följande:
    hahaha.

skicka bilder till min mail pls! 

natti
    Oskyldig Ber man snällt så kan man få önskningar uppfyllda.......
    Canis meus id comedit
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!