Sex och dravel tråden, hämningslöst!
Hörlurar?
Hörlurar?
Halv sju!! Jag hade nog drogat barnet (jo, det är tillåtet i extremfall)
Multitaskar- sitter på dass, målar tånaglarna och skriver här..
Too much information!
Motion och annan kraftig ansträngning bör undvikas under två veckor. Det måste väl betyda att man inte får släpa hem 17 matkassar från affären och att man inte får jogga eller köra "vanlig" gymträning. Frågade om dödskampträning och det fick man tydligen inte göra förrns efter 6 veckor. Jag behöver en tydlig lista!!! Det här är värre än ett uselt kakrecept. Ta en kopp mjöl och en nypa kardemumma typ
LALALALALALALA *skriksjunger, blundar och håller för ögonen* Är normalt sett inte äckelmagad, men just nu lider jag av lätt illamående pga att det finns en liiiiten risk att jag drabbats av den fruktade vinterkräksjukan. Annars är det nog bara blod, var, öppna sår och spyor som får mig att blekna.
Gnnnngh! Det är då fan vad det ska vara besvärligt att vara nyfiken och fylla 30 samtidigt! Folk går och viskar, flinar, går undan när de pratar i telefon etc..
Blir spännande att se hur jag firas.. har aldrig haft något större kalas eller blivit överraskad på något sätt.. Hoppade även över min 28- årsdag. Hm.. och denna nyfikenhet!! Jag dör här!
Jag ser här i min spåkula att det vankas smörgåstårta och hambo, sedan blir det hemkööört och dirtytalk på väääääldigt bred östgötska.
Rambos favoritdans
Hambo är något vi gamlingar dansar *eller inte*
Grattis i förskott